Is there...? Yes, there is./No, there isn't.

Předmět:
Ročník:
3., 4., 5.
Kategorie:
Počet stran:
3
Velikost: 6.88 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Učitelka Míša
Nahráno:
Naposledy upraveno:
11. 10. 2024
Sdílet:

Tento materiál je zaměřený na mluvení a procvičuje vazby „Is there…? Yes, there is. / No, there isn’t.“ a slovní zásobu "nábytek, místnosti v bytě".

Popis aktivity:

·       Seznámení se s tématem

Obrázky nábytku a vybavení domácnosti (viz PŘÍLOHA 1)

A)

1.     skupinky po 3-4 žácích

2.     dostanou sadu kartiček s obrázky vybavení domácnosti

3.     obrázky jsou otočené směrem dolů a žáci si postupně tahají kartičky a pojmenovávají obrázek (wardrobe, mirror, TV, picture, bed, table, armchair, sofa, clock, plant/flower, chair, shelf).

B)

4.     v dalším kole kartičky zamíchají a opět je postupně tahají - řeknou název věci na obrázku a přidají informaci o místnosti, ve které se věc nachází (např. sofa in bedroom, mirror in bathroom, apod.)

·       Kontrolované procvičování

Na tabuli napsaný vzor otázky Is there …? a odpovědi Yes, there is. /No, there isn’t.

1.     Učitel si myslí nějakou místnost v domě

2.     Žáci se otázkami na vybavení místnosti snaží dopátrat toho, o jakou místnost jde (Is there a shelf? Yes, there is. /No, there isn’t.)

·       Řízené procvičování

Ve dvojicích, na tabuli stále napsaný vzor otázky a odpovědi

1.     Každý dostane obrázek několika místností – doplnění těch, které má jeho partner (PŘÍLOHA 2)

2.     Otázkou „Is there …?” zjišťuje, jaké místnosti se v domě ještě nachází a které vybavení je v jednotlivých místnostech (říci jim, že každý musí umístit celkem 6 věcí) – podle partnerových odpovědí (Yes, there is. No, there isn’t.) si dokončuje mapku.

3.     Následně si mapky vzájemně ukážou a zkontrolují správnost.

·       Samostatný mluvený projev

Hledání těch, kteří mají obrázek se stejnou místností

1.     Každý si vytáhne kartičku s názvem jedné místnosti. (PŘÍLOHA 3)

2.     Jeho úkolem je najít spolužáky, kteří mají stejnou místnost, pomocí otázek na vybavení místnosti (např.Is there a plant? a odpovědi Yes, there is. /No, there isn’t. (tentokrát již nejsou napsané na tabuli).

Další produkty od autora Učitelka Míša

738675
Český jazyk
2.
Pracovní listy
Tento materiál opakuje a procvičuje měkké a tvrdé souhlásky. Po třídě jsou rozmístěné očíslované kartičky (1-25) se
35.00 Kč
759997
Matematika
1.
Didaktické hry
Materiál slouží k procvičování sčítání a odčítání v oboru do 7. Kartičky s příklady rozstříháme. Jednotlivé papírky
25.00 Kč
738694
Český jazyk
3., 4., 5.
Pracovní listy
Materiál procvičuje vyjmenovaná slova po P a jejich příbuzná slova. Každý žák dostane pracovní list. Kartičky se slovy
35.00 Kč
684657
Anglický jazyk
3., 4., 5.
Skládačky
Materiál obsahuje 16 karet, které procvičují čísla 1-20. Žáci ve skupinkách dostanou sadu karet. Jejich úkolem je
40.00 Kč
Is there...? Yes, there is./No, there isnt. Is there...? Yes, there is./No, there isnt.
Tento materiál je zaměřený na mluvení a procvičuje vazby „Is there…? Yes, there is. / No, there isn’t.“ a slovní zásobu "nábytek, místnosti v bytě".Popis aktivity:·       Seznámení se s tématemObrázky nábytku a vybavení domácnosti (viz PŘÍLOHA 1)A)1.     skupinky po 3-4 žácích2.     dostanou sadu kartiček s obrázky vybavení domácnosti3.     obrázky jsou otočené směrem dolů a žáci si postupně tahají kartičky a pojmenovávají obrázek (wardrobe, mirror, TV, picture, bed, table, armchair, sofa, clock, plant/flower, chair, shelf).B)4.     v dalším kole kartičky zamíchají a opět je postupně tahají - řeknou název věci na obrázku a přidají informaci o místnosti, ve které se věc nachází (např. sofa in bedroom, mirror in bathroom, apod.)·       Kontrolované procvičováníNa tabuli napsaný vzor otázky Is there …? a odpovědi Yes, there is. /No, there isn’t.1.     Učitel si myslí nějakou místnost v domě2.     Žáci se otázkami na vybavení místnosti snaží dopátrat toho, o jakou místnost jde (Is there a shelf? Yes, there is. /No, there isn’t.)·       Řízené procvičováníVe dvojicích, na tabuli stále napsaný vzor otázky a odpovědi1.     Každý dostane obrázek několika místností – doplnění těch, které má jeho partner (PŘÍLOHA 2)2.     Otázkou „Is there …?” zjišťuje, jaké místnosti se v domě ještě nachází a které vybavení je v jednotlivých místnostech (říci jim, že každý musí umístit celkem 6 věcí) – podle partnerových odpovědí (Yes, there is. No, there isn’t.) si dokončuje mapku.3.     Následně si mapky vzájemně ukážou a zkontrolují správnost.·       Samostatný mluvený projevHledání těch, kteří mají obrázek se stejnou místností1.     Každý si vytáhne kartičku s názvem jedné místnosti. (PŘÍLOHA 3)2.     Jeho úkolem je najít spolužáky, kteří mají stejnou místnost, pomocí otázek na vybavení místnosti (např.Is there a plant? a odpovědi Yes, there is. /No, there isn’t. (tentokrát již nejsou napsané na tabuli).
UUCZ-680119
Anglický jazyk>Pracovní listy>3.>4.>5.
30.00