Is there...? Yes, there is./No, there isn't.

Předmět:
Ročník:
3., 4., 5.
Kategorie:
Počet stran:
3
Velikost: 6.88 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Učitelka Míša
Nahráno:
Naposledy upraveno:
11. 10. 2024
Sdílet:

Tento materiál je zaměřený na mluvení a procvičuje vazby „Is there…? Yes, there is. / No, there isn’t.“ a slovní zásobu "nábytek, místnosti v bytě".

Popis aktivity:

·       Seznámení se s tématem

Obrázky nábytku a vybavení domácnosti (viz PŘÍLOHA 1)

A)

1.     skupinky po 3-4 žácích

2.     dostanou sadu kartiček s obrázky vybavení domácnosti

3.     obrázky jsou otočené směrem dolů a žáci si postupně tahají kartičky a pojmenovávají obrázek (wardrobe, mirror, TV, picture, bed, table, armchair, sofa, clock, plant/flower, chair, shelf).

B)

4.     v dalším kole kartičky zamíchají a opět je postupně tahají - řeknou název věci na obrázku a přidají informaci o místnosti, ve které se věc nachází (např. sofa in bedroom, mirror in bathroom, apod.)

·       Kontrolované procvičování

Na tabuli napsaný vzor otázky Is there …? a odpovědi Yes, there is. /No, there isn’t.

1.     Učitel si myslí nějakou místnost v domě

2.     Žáci se otázkami na vybavení místnosti snaží dopátrat toho, o jakou místnost jde (Is there a shelf? Yes, there is. /No, there isn’t.)

·       Řízené procvičování

Ve dvojicích, na tabuli stále napsaný vzor otázky a odpovědi

1.     Každý dostane obrázek několika místností – doplnění těch, které má jeho partner (PŘÍLOHA 2)

2.     Otázkou „Is there …?” zjišťuje, jaké místnosti se v domě ještě nachází a které vybavení je v jednotlivých místnostech (říci jim, že každý musí umístit celkem 6 věcí) – podle partnerových odpovědí (Yes, there is. No, there isn’t.) si dokončuje mapku.

3.     Následně si mapky vzájemně ukážou a zkontrolují správnost.

·       Samostatný mluvený projev

Hledání těch, kteří mají obrázek se stejnou místností

1.     Každý si vytáhne kartičku s názvem jedné místnosti. (PŘÍLOHA 3)

2.     Jeho úkolem je najít spolužáky, kteří mají stejnou místnost, pomocí otázek na vybavení místnosti (např.Is there a plant? a odpovědi Yes, there is. /No, there isn’t. (tentokrát již nejsou napsané na tabuli).

Další produkty od autora Učitelka Míša

864011
Anglický jazyk
3., 4., 5.
Skládačky
Materiál slouží k procvičování antonym v angličtině. Materiál vytiskneme oboustranně. Kolečka rozstříháme podle šedých
25.00 Kč
750488
Matematika
2.
Didaktické hry
Materiál procvičuje počítání v oboru do 100. Úkolem žáků je vypátrat, kdo ukradl obraz na maškarním plese. Kartičky
45.00 Kč
854871
Přírodověda
3., 4., 5.
Didaktické hry
12 hádanek pro práci ve skupině, které žáky seznamují s délkou rozkladu věcí, které lidé běžně používají. Podněcuje k
35.00 Kč
864117
Anglický jazyk
3., 4., 5.
Didaktické hry
Materiál procvičuje tvoření vět v angličtině. Žáci vymýšlí věty na základě obrázků na kartičkách. Každý žák si vylosuje
35.00 Kč
Is there...? Yes, there is./No, there isnt. Is there...? Yes, there is./No, there isnt.
Tento materiál je zaměřený na mluvení a procvičuje vazby „Is there…? Yes, there is. / No, there isn’t.“ a slovní zásobu "nábytek, místnosti v bytě".Popis aktivity:·       Seznámení se s tématemObrázky nábytku a vybavení domácnosti (viz PŘÍLOHA 1)A)1.     skupinky po 3-4 žácích2.     dostanou sadu kartiček s obrázky vybavení domácnosti3.     obrázky jsou otočené směrem dolů a žáci si postupně tahají kartičky a pojmenovávají obrázek (wardrobe, mirror, TV, picture, bed, table, armchair, sofa, clock, plant/flower, chair, shelf).B)4.     v dalším kole kartičky zamíchají a opět je postupně tahají - řeknou název věci na obrázku a přidají informaci o místnosti, ve které se věc nachází (např. sofa in bedroom, mirror in bathroom, apod.)·       Kontrolované procvičováníNa tabuli napsaný vzor otázky Is there …? a odpovědi Yes, there is. /No, there isn’t.1.     Učitel si myslí nějakou místnost v domě2.     Žáci se otázkami na vybavení místnosti snaží dopátrat toho, o jakou místnost jde (Is there a shelf? Yes, there is. /No, there isn’t.)·       Řízené procvičováníVe dvojicích, na tabuli stále napsaný vzor otázky a odpovědi1.     Každý dostane obrázek několika místností – doplnění těch, které má jeho partner (PŘÍLOHA 2)2.     Otázkou „Is there …?” zjišťuje, jaké místnosti se v domě ještě nachází a které vybavení je v jednotlivých místnostech (říci jim, že každý musí umístit celkem 6 věcí) – podle partnerových odpovědí (Yes, there is. No, there isn’t.) si dokončuje mapku.3.     Následně si mapky vzájemně ukážou a zkontrolují správnost.·       Samostatný mluvený projevHledání těch, kteří mají obrázek se stejnou místností1.     Každý si vytáhne kartičku s názvem jedné místnosti. (PŘÍLOHA 3)2.     Jeho úkolem je najít spolužáky, kteří mají stejnou místnost, pomocí otázek na vybavení místnosti (např.Is there a plant? a odpovědi Yes, there is. /No, there isn’t. (tentokrát již nejsou napsané na tabuli).
UUCZ-680119
Anglický jazyk>Pracovní listy>3.>4.>5.
30.00