Is there...? Yes, there is./No, there isn't.

Předmět:
Ročník:
3., 4., 5.
Kategorie:
Počet stran:
3
Velikost: 6.88 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Učitelka Míša
Nahráno:
Naposledy upraveno:
11. 10. 2024
Sdílet:

Tento materiál je zaměřený na mluvení a procvičuje vazby „Is there…? Yes, there is. / No, there isn’t.“ a slovní zásobu "nábytek, místnosti v bytě".

Popis aktivity:

·       Seznámení se s tématem

Obrázky nábytku a vybavení domácnosti (viz PŘÍLOHA 1)

A)

1.     skupinky po 3-4 žácích

2.     dostanou sadu kartiček s obrázky vybavení domácnosti

3.     obrázky jsou otočené směrem dolů a žáci si postupně tahají kartičky a pojmenovávají obrázek (wardrobe, mirror, TV, picture, bed, table, armchair, sofa, clock, plant/flower, chair, shelf).

B)

4.     v dalším kole kartičky zamíchají a opět je postupně tahají - řeknou název věci na obrázku a přidají informaci o místnosti, ve které se věc nachází (např. sofa in bedroom, mirror in bathroom, apod.)

·       Kontrolované procvičování

Na tabuli napsaný vzor otázky Is there …? a odpovědi Yes, there is. /No, there isn’t.

1.     Učitel si myslí nějakou místnost v domě

2.     Žáci se otázkami na vybavení místnosti snaží dopátrat toho, o jakou místnost jde (Is there a shelf? Yes, there is. /No, there isn’t.)

·       Řízené procvičování

Ve dvojicích, na tabuli stále napsaný vzor otázky a odpovědi

1.     Každý dostane obrázek několika místností – doplnění těch, které má jeho partner (PŘÍLOHA 2)

2.     Otázkou „Is there …?” zjišťuje, jaké místnosti se v domě ještě nachází a které vybavení je v jednotlivých místnostech (říci jim, že každý musí umístit celkem 6 věcí) – podle partnerových odpovědí (Yes, there is. No, there isn’t.) si dokončuje mapku.

3.     Následně si mapky vzájemně ukážou a zkontrolují správnost.

·       Samostatný mluvený projev

Hledání těch, kteří mají obrázek se stejnou místností

1.     Každý si vytáhne kartičku s názvem jedné místnosti. (PŘÍLOHA 3)

2.     Jeho úkolem je najít spolužáky, kteří mají stejnou místnost, pomocí otázek na vybavení místnosti (např.Is there a plant? a odpovědi Yes, there is. /No, there isn’t. (tentokrát již nejsou napsané na tabuli).

Další produkty od autora Michaela Skipalová

725117
Český jazyk
3., 4., 5.
Didaktické hry
Tento materiál opakuje a procvičuje vyjmenovaná slova a slova k nim příbuzná. Je určený k použití ve třídě, ale stejně
40.00 Kč
676191
Přírodověda
2., 3., 4.
Skládačky
Materiál je určený k seznámení se a procvičení tvarů a barev podzimního listí. Každou stranu materiálu vytiskneme 2x
25.00 Kč
677187
Anglický jazyk
3., 4., 5.
Ostatní
Materiál obsahuje 8 karet, které procvičují čísla 1-20. Žáci jsou rozděleni do 8 skupin. Každá dostane k vyřešení jednu
35.00 Kč
738725
Český jazyk
3., 4., 5.
Skládačky
Vyjmenovaná slova s sebou přináší spoustu chytáků. Ty nejčastější z nich procvičuje tento materiál. Připraveno je celkem
40.00 Kč
Is there...? Yes, there is./No, there isnt. Is there...? Yes, there is./No, there isnt.
Tento materiál je zaměřený na mluvení a procvičuje vazby „Is there…? Yes, there is. / No, there isn’t.“ a slovní zásobu "nábytek, místnosti v bytě".Popis aktivity:·       Seznámení se s tématemObrázky nábytku a vybavení domácnosti (viz PŘÍLOHA 1)A)1.     skupinky po 3-4 žácích2.     dostanou sadu kartiček s obrázky vybavení domácnosti3.     obrázky jsou otočené směrem dolů a žáci si postupně tahají kartičky a pojmenovávají obrázek (wardrobe, mirror, TV, picture, bed, table, armchair, sofa, clock, plant/flower, chair, shelf).B)4.     v dalším kole kartičky zamíchají a opět je postupně tahají - řeknou název věci na obrázku a přidají informaci o místnosti, ve které se věc nachází (např. sofa in bedroom, mirror in bathroom, apod.)·       Kontrolované procvičováníNa tabuli napsaný vzor otázky Is there …? a odpovědi Yes, there is. /No, there isn’t.1.     Učitel si myslí nějakou místnost v domě2.     Žáci se otázkami na vybavení místnosti snaží dopátrat toho, o jakou místnost jde (Is there a shelf? Yes, there is. /No, there isn’t.)·       Řízené procvičováníVe dvojicích, na tabuli stále napsaný vzor otázky a odpovědi1.     Každý dostane obrázek několika místností – doplnění těch, které má jeho partner (PŘÍLOHA 2)2.     Otázkou „Is there …?” zjišťuje, jaké místnosti se v domě ještě nachází a které vybavení je v jednotlivých místnostech (říci jim, že každý musí umístit celkem 6 věcí) – podle partnerových odpovědí (Yes, there is. No, there isn’t.) si dokončuje mapku.3.     Následně si mapky vzájemně ukážou a zkontrolují správnost.·       Samostatný mluvený projevHledání těch, kteří mají obrázek se stejnou místností1.     Každý si vytáhne kartičku s názvem jedné místnosti. (PŘÍLOHA 3)2.     Jeho úkolem je najít spolužáky, kteří mají stejnou místnost, pomocí otázek na vybavení místnosti (např.Is there a plant? a odpovědi Yes, there is. /No, there isn’t. (tentokrát již nejsou napsané na tabuli).
UUCZ-680119
Anglický jazyk>Pracovní listy>3.>4.>5.
30.00