Is there...? Yes, there is./No, there isn't.

Předmět:
Ročník:
3., 4., 5.
Kategorie:
Počet stran:
3
Velikost: 6.88 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
11. 10. 2024
Sdílet:

Tento materiál je zaměřený na mluvení a procvičuje vazby „Is there…? Yes, there is. / No, there isn’t.“ a slovní zásobu "nábytek, místnosti v bytě".

Popis aktivity:

·       Seznámení se s tématem

Obrázky nábytku a vybavení domácnosti (viz PŘÍLOHA 1)

A)

1.     skupinky po 3-4 žácích

2.     dostanou sadu kartiček s obrázky vybavení domácnosti

3.     obrázky jsou otočené směrem dolů a žáci si postupně tahají kartičky a pojmenovávají obrázek (wardrobe, mirror, TV, picture, bed, table, armchair, sofa, clock, plant/flower, chair, shelf).

B)

4.     v dalším kole kartičky zamíchají a opět je postupně tahají - řeknou název věci na obrázku a přidají informaci o místnosti, ve které se věc nachází (např. sofa in bedroom, mirror in bathroom, apod.)

·       Kontrolované procvičování

Na tabuli napsaný vzor otázky Is there …? a odpovědi Yes, there is. /No, there isn’t.

1.     Učitel si myslí nějakou místnost v domě

2.     Žáci se otázkami na vybavení místnosti snaží dopátrat toho, o jakou místnost jde (Is there a shelf? Yes, there is. /No, there isn’t.)

·       Řízené procvičování

Ve dvojicích, na tabuli stále napsaný vzor otázky a odpovědi

1.     Každý dostane obrázek několika místností – doplnění těch, které má jeho partner (PŘÍLOHA 2)

2.     Otázkou „Is there …?” zjišťuje, jaké místnosti se v domě ještě nachází a které vybavení je v jednotlivých místnostech (říci jim, že každý musí umístit celkem 6 věcí) – podle partnerových odpovědí (Yes, there is. No, there isn’t.) si dokončuje mapku.

3.     Následně si mapky vzájemně ukážou a zkontrolují správnost.

·       Samostatný mluvený projev

Hledání těch, kteří mají obrázek se stejnou místností

1.     Každý si vytáhne kartičku s názvem jedné místnosti. (PŘÍLOHA 3)

2.     Jeho úkolem je najít spolužáky, kteří mají stejnou místnost, pomocí otázek na vybavení místnosti (např.Is there a plant? a odpovědi Yes, there is. /No, there isn’t. (tentokrát již nejsou napsané na tabuli).

Další produkty od autora Učitelka Míša

676271
Přírodověda
3., 4.
Didaktické hry
Sada 4 materiálů na seznámení se a procvičení podzimních stromů a jejich listů. Balíček obsahuje 4 materiály: 1. Listy
90.00 Kč
684670
Český jazyk
1., 2.
Výzdoba třídy
Materiál slouží jako výzdoba třídy a k přehledu s již seznámenými písmeny abecedy (tiskacími i psacími). Cestu od pejska
40.00 Kč
682590
Matematika
1.
Výzdoba třídy
Materiál je určený ke znázornění s již seznámenými čísly a zároveň slouží jako výzdoba třídy. Vždy, když se seznámíme s
30.00 Kč
682609
Přírodověda
4., 5.
Pracovní listy
Nejstarší stromy České republiky, práce s textem, orientace na mapě, přísloví – vše procvičuje tento materiál. Aktivita
45.00 Kč
Is there...? Yes, there is./No, there isnt. Is there...? Yes, there is./No, there isnt.
Tento materiál je zaměřený na mluvení a procvičuje vazby „Is there…? Yes, there is. / No, there isn’t.“ a slovní zásobu "nábytek, místnosti v bytě".Popis aktivity:·       Seznámení se s tématemObrázky nábytku a vybavení domácnosti (viz PŘÍLOHA 1)A)1.     skupinky po 3-4 žácích2.     dostanou sadu kartiček s obrázky vybavení domácnosti3.     obrázky jsou otočené směrem dolů a žáci si postupně tahají kartičky a pojmenovávají obrázek (wardrobe, mirror, TV, picture, bed, table, armchair, sofa, clock, plant/flower, chair, shelf).B)4.     v dalším kole kartičky zamíchají a opět je postupně tahají - řeknou název věci na obrázku a přidají informaci o místnosti, ve které se věc nachází (např. sofa in bedroom, mirror in bathroom, apod.)·       Kontrolované procvičováníNa tabuli napsaný vzor otázky Is there …? a odpovědi Yes, there is. /No, there isn’t.1.     Učitel si myslí nějakou místnost v domě2.     Žáci se otázkami na vybavení místnosti snaží dopátrat toho, o jakou místnost jde (Is there a shelf? Yes, there is. /No, there isn’t.)·       Řízené procvičováníVe dvojicích, na tabuli stále napsaný vzor otázky a odpovědi1.     Každý dostane obrázek několika místností – doplnění těch, které má jeho partner (PŘÍLOHA 2)2.     Otázkou „Is there …?” zjišťuje, jaké místnosti se v domě ještě nachází a které vybavení je v jednotlivých místnostech (říci jim, že každý musí umístit celkem 6 věcí) – podle partnerových odpovědí (Yes, there is. No, there isn’t.) si dokončuje mapku.3.     Následně si mapky vzájemně ukážou a zkontrolují správnost.·       Samostatný mluvený projevHledání těch, kteří mají obrázek se stejnou místností1.     Každý si vytáhne kartičku s názvem jedné místnosti. (PŘÍLOHA 3)2.     Jeho úkolem je najít spolužáky, kteří mají stejnou místnost, pomocí otázek na vybavení místnosti (např.Is there a plant? a odpovědi Yes, there is. /No, there isn’t. (tentokrát již nejsou napsané na tabuli).
UUCZ-680119
Anglický jazyk>Pracovní listy>3.>4.>5.
30.00