ČTENÍ S POROZUMĚNÍM V POHYBU - ZVÍŘATA

Počet stran:
24
Velikost: 1.14 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Jana Mejsnarová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
22. 10. 2024
Sdílet:
  • MATERIÁL JE URČEN K VÝUCE ČESKÉHO JAZYKA
  • VĚKOVĚ ODPOVÍDÁ MLADŠÍM ŽÁKŮM 1. STUPNĚ 
  • MATERIÁL OBSAHUJE: 
  • PRŮVODNÍ LIST + NÁVOD PRO PRÁCI S MATERIÁLEM
  • 4 PRACOVNÍ LISTY O ZVÍŘÁTKÁCH (+ VŽDY I VARIANTA PSANÁ POUZE VELKÝM TISKACÍM PÍSMEM)
  • 4 TEXTY K ROZSŘÍHÁNÍ 
  • 4 BĚHACÍ DIKTÁTY NA MĚKKÉ A TVRDÉ SOUHLÁSKY + ŘEŠENÍ

     

  • PRO MOŽNOST OPAKOVANÉHO VYUŽITÍ, DOPORUČUJI ZALAMINOVAT

 

  • NÁVOD PRO PRÁCI S MATERIÁLEM
  1. ČTENÍ S POROZUMĚNÍM V POHYBU:
  • VYTISKNĚTE PRACOVNÍ LIST A PŘÍSLUŠNÝ TEXT (VŽDY POD SEBOU) -  TEXT PRO DALŠÍ POUŽITÍ ZALAMINUJTE – ROZSTŘÍHEJTE - JEDNOTLIVÉ VĚTY ROZMÍSTĚTE POMOCÍ  ,,ŽVÝKAČKY“ NEBO KOUSKU IZOLEPY PO TŘÍDĚ
  • ŽÁKŮM DEJTE PRACOVNÍ LIST – JEJICH ÚJKOLEM JE NAJÍT VŠECHNY VĚTY Z TEXTU A PŘEČÍST SI JE  - PODLE NICH POSOUDIT, ZDA JSOU INFORMACE V JEJICH PRACOVNÍM LISTĚ PRAVDIVÉ ČI NE (POZNAČÍ SI DO OKÝNKA VLEVO FAJFKOU NEBO KŘÍŽKEM).
  • NAKONEC VĚTY POSBÍREJTE A SPOLEČNĚ SKONTROLUJTE SPRÁVNOST ODPOVĚDI 

    … (U ŽÁKŮ SE SPECIÁLNÍMI VZDĚLÁVACÍMI POTŘEBAMI MŮŽETE POUŽÍT TEXT PSANÝ POUZE VELKÝM TISKACÍM PÍSMEM)

  1. BĚHACÍ DIKTÁT
  • VĚTY VYTISKNĚTE - ZALAMINUJTE – ROZSTŘÍHEJTE -  ROZMÍSTĚTE  JE POMOCÍ ,,ZVÝKAČKY“ NEBO KOUSKU IZOLEPY PO TŘÍDĚ
  • PRO SNAZŠÍ KONTROLU JE DOBRÉ, ABY SI ŽÁCI NADEPSALI K ŘÁDKŮM V SEŠITĚ ČÍSLA (1-10)
  • ŽÁCI MAJÍ ZA ÚKOL NAJÍT POSTUPNĚ VŠECHNY VĚTY (POČET ZVOLTE DLE SCHOPNOSTÍ ŽÁKŮ A ČASOVÝCH MOŽNOSTÍ) - ZAPAMATOVAT SI JE - ZAPSAT JE DO SEŠITU /NA PAPÍR  - DOPLŇIT SPRÁVNĚ GRAMATICKÝ JEV

    … (U ŽÁKŮ SE SPECIÁLNÍMI VZDĚLÁVACÍMI POTŘEBAMI MŮŽETE UPRAVIT POČET VĚT)

  • KONTROLU SPRÁVNOSTI MOHOU ŽÁCI PROVÉST SAMOSTATNĚ PODLE PŘILOŽENÉHO ŘEŠENÍ NEBO LZE VYUŽÍT KE SPOLEČNÉ OPRAVĚ PSANÍ VĚT NA TABULI

Další produkty od autora Jana Mejsnarová

690996
Nezařazené k předmětu
Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., Speciální pedagogika
Pexeso
MATERIÁL JE VYTVOŘEN JAKO AKTIVITA K TÉMATU JARO VĚKOVĚ ODPOVÍDÁ MLADŠÍM ŽÁKŮM 1. STUPNĚ MATERIÁL OBSAHUJE: PRŮVODNÍ
35.00 Kč
676335
Nezařazené k předmětu
1., 2., 3.
Omalovánky
MATERIÁL JE VYTVOŘEN JAKO AKTIVITA K PROCVIČOVÁNÍ ORIENTACE V PROSTORU S TÉMATIKOU ZIMY A VÁNOC (ZÁROVĚŇ JE ZAMĚŘEN NA
40.00 Kč
659294
Český jazyk - gramatika
2.
Skládačky
MATERIÁL JE URČEN K VÝUCE ČESKÉHO JAZYKA VĚKOVĚ ODPOVÍDÁ MLADŠÍM ŽÁKŮM 1. STUPNĚ (2. ROČNÍK) MATERIÁL OBSAHUJE: PRŮVODNÍ
25.00 Kč
668170
Český jazyk - psaní
1., 2., 3.
Skládačky
MATERIÁL JE URČEN K VÝUCE ČESKÉHO JAZYKA ZAMĚŘEN JE NA SLUCHOVOU A ZRAKOVOU PERCEPCI VĚKOVĚ ODPOVÍDÁ MLADŠÍM ŽÁKŮM 1
30.00 Kč
ČTENÍ S POROZUMĚNÍM V POHYBU - ZVÍŘATA ČTENÍ S POROZUMĚNÍM V POHYBU - ZVÍŘATA
MATERIÁL JE URČEN K VÝUCE ČESKÉHO JAZYKAVĚKOVĚ ODPOVÍDÁ MLADŠÍM ŽÁKŮM 1. STUPNĚ MATERIÁL OBSAHUJE: PRŮVODNÍ LIST + NÁVOD PRO PRÁCI S MATERIÁLEM4 PRACOVNÍ LISTY O ZVÍŘÁTKÁCH (+ VŽDY I VARIANTA PSANÁ POUZE VELKÝM TISKACÍM PÍSMEM)4 TEXTY K ROZSŘÍHÁNÍ 4 BĚHACÍ DIKTÁTY NA MĚKKÉ A TVRDÉ SOUHLÁSKY + ŘEŠENÍ PRO MOŽNOST OPAKOVANÉHO VYUŽITÍ, DOPORUČUJI ZALAMINOVAT NÁVOD PRO PRÁCI S MATERIÁLEMČTENÍ S POROZUMĚNÍM V POHYBU:VYTISKNĚTE PRACOVNÍ LIST A PŘÍSLUŠNÝ TEXT (VŽDY POD SEBOU) -  TEXT PRO DALŠÍ POUŽITÍ ZALAMINUJTE – ROZSTŘÍHEJTE - JEDNOTLIVÉ VĚTY ROZMÍSTĚTE POMOCÍ  ,,ŽVÝKAČKY“ NEBO KOUSKU IZOLEPY PO TŘÍDĚŽÁKŮM DEJTE PRACOVNÍ LIST – JEJICH ÚJKOLEM JE NAJÍT VŠECHNY VĚTY Z TEXTU A PŘEČÍST SI JE  - PODLE NICH POSOUDIT, ZDA JSOU INFORMACE V JEJICH PRACOVNÍM LISTĚ PRAVDIVÉ ČI NE (POZNAČÍ SI DO OKÝNKA VLEVO FAJFKOU NEBO KŘÍŽKEM).NAKONEC VĚTY POSBÍREJTE A SPOLEČNĚ SKONTROLUJTE SPRÁVNOST ODPOVĚDI … (U ŽÁKŮ SE SPECIÁLNÍMI VZDĚLÁVACÍMI POTŘEBAMI MŮŽETE POUŽÍT TEXT PSANÝ POUZE VELKÝM TISKACÍM PÍSMEM)BĚHACÍ DIKTÁTVĚTY VYTISKNĚTE - ZALAMINUJTE – ROZSTŘÍHEJTE -  ROZMÍSTĚTE  JE POMOCÍ ,,ZVÝKAČKY“ NEBO KOUSKU IZOLEPY PO TŘÍDĚPRO SNAZŠÍ KONTROLU JE DOBRÉ, ABY SI ŽÁCI NADEPSALI K ŘÁDKŮM V SEŠITĚ ČÍSLA (1-10)ŽÁCI MAJÍ ZA ÚKOL NAJÍT POSTUPNĚ VŠECHNY VĚTY (POČET ZVOLTE DLE SCHOPNOSTÍ ŽÁKŮ A ČASOVÝCH MOŽNOSTÍ) - ZAPAMATOVAT SI JE - ZAPSAT JE DO SEŠITU /NA PAPÍR  - DOPLŇIT SPRÁVNĚ GRAMATICKÝ JEV… (U ŽÁKŮ SE SPECIÁLNÍMI VZDĚLÁVACÍMI POTŘEBAMI MŮŽETE UPRAVIT POČET VĚT)KONTROLU SPRÁVNOSTI MOHOU ŽÁCI PROVÉST SAMOSTATNĚ PODLE PŘILOŽENÉHO ŘEŠENÍ NEBO LZE VYUŽÍT KE SPOLEČNÉ OPRAVĚ PSANÍ VĚT NA TABULI
UUCZ-646759
Český jazyk - čtení>Český jazyk - gramatika>Běhací diktát>Pracovní listy>2.>3.>ZŠ – 1. STUPEŇ>📖 Čtenářská gramotnost 1. stupeň
40.00