ČTENÍ S POROZUMĚNÍM V POHYBU - ZVÍŘATA

Počet stran:
24
Velikost: 1.14 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Jana Mejsnarová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
22. 10. 2024
Sdílet:
  • MATERIÁL JE URČEN K VÝUCE ČESKÉHO JAZYKA
  • VĚKOVĚ ODPOVÍDÁ MLADŠÍM ŽÁKŮM 1. STUPNĚ 
  • MATERIÁL OBSAHUJE: 
  • PRŮVODNÍ LIST + NÁVOD PRO PRÁCI S MATERIÁLEM
  • 4 PRACOVNÍ LISTY O ZVÍŘÁTKÁCH (+ VŽDY I VARIANTA PSANÁ POUZE VELKÝM TISKACÍM PÍSMEM)
  • 4 TEXTY K ROZSŘÍHÁNÍ 
  • 4 BĚHACÍ DIKTÁTY NA MĚKKÉ A TVRDÉ SOUHLÁSKY + ŘEŠENÍ

     

  • PRO MOŽNOST OPAKOVANÉHO VYUŽITÍ, DOPORUČUJI ZALAMINOVAT

 

  • NÁVOD PRO PRÁCI S MATERIÁLEM
  1. ČTENÍ S POROZUMĚNÍM V POHYBU:
  • VYTISKNĚTE PRACOVNÍ LIST A PŘÍSLUŠNÝ TEXT (VŽDY POD SEBOU) -  TEXT PRO DALŠÍ POUŽITÍ ZALAMINUJTE – ROZSTŘÍHEJTE - JEDNOTLIVÉ VĚTY ROZMÍSTĚTE POMOCÍ  ,,ŽVÝKAČKY“ NEBO KOUSKU IZOLEPY PO TŘÍDĚ
  • ŽÁKŮM DEJTE PRACOVNÍ LIST – JEJICH ÚJKOLEM JE NAJÍT VŠECHNY VĚTY Z TEXTU A PŘEČÍST SI JE  - PODLE NICH POSOUDIT, ZDA JSOU INFORMACE V JEJICH PRACOVNÍM LISTĚ PRAVDIVÉ ČI NE (POZNAČÍ SI DO OKÝNKA VLEVO FAJFKOU NEBO KŘÍŽKEM).
  • NAKONEC VĚTY POSBÍREJTE A SPOLEČNĚ SKONTROLUJTE SPRÁVNOST ODPOVĚDI 

    … (U ŽÁKŮ SE SPECIÁLNÍMI VZDĚLÁVACÍMI POTŘEBAMI MŮŽETE POUŽÍT TEXT PSANÝ POUZE VELKÝM TISKACÍM PÍSMEM)

  1. BĚHACÍ DIKTÁT
  • VĚTY VYTISKNĚTE - ZALAMINUJTE – ROZSTŘÍHEJTE -  ROZMÍSTĚTE  JE POMOCÍ ,,ZVÝKAČKY“ NEBO KOUSKU IZOLEPY PO TŘÍDĚ
  • PRO SNAZŠÍ KONTROLU JE DOBRÉ, ABY SI ŽÁCI NADEPSALI K ŘÁDKŮM V SEŠITĚ ČÍSLA (1-10)
  • ŽÁCI MAJÍ ZA ÚKOL NAJÍT POSTUPNĚ VŠECHNY VĚTY (POČET ZVOLTE DLE SCHOPNOSTÍ ŽÁKŮ A ČASOVÝCH MOŽNOSTÍ) - ZAPAMATOVAT SI JE - ZAPSAT JE DO SEŠITU /NA PAPÍR  - DOPLŇIT SPRÁVNĚ GRAMATICKÝ JEV

    … (U ŽÁKŮ SE SPECIÁLNÍMI VZDĚLÁVACÍMI POTŘEBAMI MŮŽETE UPRAVIT POČET VĚT)

  • KONTROLU SPRÁVNOSTI MOHOU ŽÁCI PROVÉST SAMOSTATNĚ PODLE PŘILOŽENÉHO ŘEŠENÍ NEBO LZE VYUŽÍT KE SPOLEČNÉ OPRAVĚ PSANÍ VĚT NA TABULI

Další produkty od autora Jana Mejsnarová

799780
Český jazyk - gramatika
4., 5., Speciální pedagogika
Pracovní listy
MATERIÁL JE VYTVOŘEN JAKO OPAKOVACÍ AKTIVITA DO HODIN ČESKÉHO JAZYKA. OBSAHUJE KARTIČKY K PROCVIČOVÁNÍ VZORŮ RODU
35.00 Kč
681602
Český jazyk - gramatika
4.
Skládačky
MATERIÁL JE VYTVOŘEN JAKO OPAKOVACÍ AKTIVITA DO HODIN ČESKÉHO JAZYKA VĚKOVĚ ODPOVÍDÁ ŽÁKŮM 4. ROČNÍKU MATERIÁL OBSAHUJE
35.00 Kč
805675
Nezařazené k předmětu
MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., Speciální pedagogika
Přípravy hodiny/lekce
MATERIÁL SLOUŽÍ K VIZUALIZACI PRŮBĚHU VYUČOVACÍ HODINY. VĚKOVĚ ODPOVÍDÁ MLADŠÍM ŽÁKŮM 1. STUPNĚ. VHODNÝ JE ZEJMÉNA PRO
0.00 Kč
806098
Český jazyk - gramatika
4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Skládačky
SOUBOR JE VYTVOŘEN JAKO OPAKOVACÍ AKTIVITA DO HODIN ČESKÉHO JAZYKA. OBSAHUJE KARTIČKY K PROCVIČOVÁNÍ VZORŮ RODU MUŽSKÉHO
70.00 Kč
ČTENÍ S POROZUMĚNÍM V POHYBU - ZVÍŘATA ČTENÍ S POROZUMĚNÍM V POHYBU - ZVÍŘATA
MATERIÁL JE URČEN K VÝUCE ČESKÉHO JAZYKAVĚKOVĚ ODPOVÍDÁ MLADŠÍM ŽÁKŮM 1. STUPNĚ MATERIÁL OBSAHUJE: PRŮVODNÍ LIST + NÁVOD PRO PRÁCI S MATERIÁLEM4 PRACOVNÍ LISTY O ZVÍŘÁTKÁCH (+ VŽDY I VARIANTA PSANÁ POUZE VELKÝM TISKACÍM PÍSMEM)4 TEXTY K ROZSŘÍHÁNÍ 4 BĚHACÍ DIKTÁTY NA MĚKKÉ A TVRDÉ SOUHLÁSKY + ŘEŠENÍ PRO MOŽNOST OPAKOVANÉHO VYUŽITÍ, DOPORUČUJI ZALAMINOVAT NÁVOD PRO PRÁCI S MATERIÁLEMČTENÍ S POROZUMĚNÍM V POHYBU:VYTISKNĚTE PRACOVNÍ LIST A PŘÍSLUŠNÝ TEXT (VŽDY POD SEBOU) -  TEXT PRO DALŠÍ POUŽITÍ ZALAMINUJTE – ROZSTŘÍHEJTE - JEDNOTLIVÉ VĚTY ROZMÍSTĚTE POMOCÍ  ,,ŽVÝKAČKY“ NEBO KOUSKU IZOLEPY PO TŘÍDĚŽÁKŮM DEJTE PRACOVNÍ LIST – JEJICH ÚJKOLEM JE NAJÍT VŠECHNY VĚTY Z TEXTU A PŘEČÍST SI JE  - PODLE NICH POSOUDIT, ZDA JSOU INFORMACE V JEJICH PRACOVNÍM LISTĚ PRAVDIVÉ ČI NE (POZNAČÍ SI DO OKÝNKA VLEVO FAJFKOU NEBO KŘÍŽKEM).NAKONEC VĚTY POSBÍREJTE A SPOLEČNĚ SKONTROLUJTE SPRÁVNOST ODPOVĚDI … (U ŽÁKŮ SE SPECIÁLNÍMI VZDĚLÁVACÍMI POTŘEBAMI MŮŽETE POUŽÍT TEXT PSANÝ POUZE VELKÝM TISKACÍM PÍSMEM)BĚHACÍ DIKTÁTVĚTY VYTISKNĚTE - ZALAMINUJTE – ROZSTŘÍHEJTE -  ROZMÍSTĚTE  JE POMOCÍ ,,ZVÝKAČKY“ NEBO KOUSKU IZOLEPY PO TŘÍDĚPRO SNAZŠÍ KONTROLU JE DOBRÉ, ABY SI ŽÁCI NADEPSALI K ŘÁDKŮM V SEŠITĚ ČÍSLA (1-10)ŽÁCI MAJÍ ZA ÚKOL NAJÍT POSTUPNĚ VŠECHNY VĚTY (POČET ZVOLTE DLE SCHOPNOSTÍ ŽÁKŮ A ČASOVÝCH MOŽNOSTÍ) - ZAPAMATOVAT SI JE - ZAPSAT JE DO SEŠITU /NA PAPÍR  - DOPLŇIT SPRÁVNĚ GRAMATICKÝ JEV… (U ŽÁKŮ SE SPECIÁLNÍMI VZDĚLÁVACÍMI POTŘEBAMI MŮŽETE UPRAVIT POČET VĚT)KONTROLU SPRÁVNOSTI MOHOU ŽÁCI PROVÉST SAMOSTATNĚ PODLE PŘILOŽENÉHO ŘEŠENÍ NEBO LZE VYUŽÍT KE SPOLEČNÉ OPRAVĚ PSANÍ VĚT NA TABULI
UUCZ-646759
Český jazyk - čtení>Český jazyk - gramatika>Běhací diktát>Pracovní listy>2.>3.>ZŠ – 1. STUPEŇ>📖 Čtenářská gramotnost 1. stupeň
40.00