Dramatická pohádka Jak zvířátka našla domov

Nabízím soubor Jak zvířátka našla domov k dramatizaci dětí. Autorem původní pohádky je Dagmar Hilarová.

Soubor obsahuje:

  • Kontrolní otázky k dramatické pohádce 
  • Obrazový materiál na podporu matematických představ (řazení: první, poslední... - dítě pořadí díky maskám názorně vidí)
  • Masky všech zvířat k pohádce (Barevná a černobílá verze)

-) Zajíc, kachna, srnka, veverka, liška, prase divoké, kamzík, daněk

Autorem originální pohádky byla Dagmar Hilarová:

Hilarová, D. (1984). Jak zvířátka našla domov. Praha: Albatros.

Celý soubor jsem vytvořila, když jsme si pohádku v rámci téma ,,V lese" dramatizovaly. Mám verzi i s dramatickou pohádkou Boudo, budko. Masky jsem si vytvořila na základě, protože jsem nikde nenašla masky na internetu a u nás v MŠ nejsou. Dramatická výchova je v MŠ nesmírně důležitá a neměli bychom z mého pohledu vynechávat, bohužel často učitelky nemají k dispozici masky. Je navíc i ve formě očekávaných výstupů v RVP PV. Děti si dramatizaci užívají a masky samy o sobě aktivizují pozornost. Na dramatizaci této pohádky nám navíc stačí jen prostor v MŠ a děti (zvířátka), které pustí lidé do domu si sednou za sebe.

Jak píšu vždy:

Masky jsem si vyrobila z důvodu, protože mám s maskami, které jsem našla na internetu, jeden veliké ,,problém". Nejsou přizpůsobené velikosti dětské hlavy a hlavně většina z nich jsou dělány přes dětský nos. Dítě předškolního věku pak nemůže v masce dýchat a kolikrát i hůř, mají nedostatečný otvor na pusu. Masky mám odzkoušené na dětech (jsou přizpůsobené velikosti jejich hlavy, umístění očí a nepřesahují přes nosní dírky, takže dítě může svobodně mluvit a dýchat.

 

Další využití:

  • Karneval
  • Masopust
  • Výzdoba třídy
  • Motivace k tématům hrám
  • Práce s s matematickými pojmy v rámci jiného tématu

 

Doufám, že masky pomůžou a určitě nezanedbávejte dramatizaci u dětí. U dítěte prostřednictvím dramatizace podporujeme vystupovat před veřejností, překonávat strach a ostych.

Přeji hodně zábavy :),

Učitelka Zuzka

Zdroje obrázků: Canva, vlastní autorské obrázky

Další produkty od autora Bc. Učitelka Zuzka

280853
Přírodověda
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Přehled učiva
Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ. Jedná se o přehled učiva. očekávané výstupy: Dokáže pojmenovat většinu toho, čím
38.00 Kč
475106
Přírodověda
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Přehled učiva
Přidávám obr. materiál na tem. celek: Zdraví, možnost i tem. celek: Tělo. Dítě podle obrázku pojmenovává aktivity, které
0.00 Kč
355853
Matematika
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Celoroční tematická hra
Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ. Materiál rozvíjí matematickou pregramotnost - upevňuje představy o geometrických
28.00 Kč
304678
Biologie
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Pracovní listy
Nabízím soubor pozorovacího/ záznamového archu, který je přizpůsoben pro dítě předškolního věku, ale lze využít
25.00 Kč
Dramatická pohádka Jak zvířátka našla domov Dramatická pohádka Jak zvířátka našla domov
Nabízím soubor Jak zvířátka našla domov k dramatizaci dětí. Autorem původní pohádky je Dagmar Hilarová. Soubor obsahuje: Kontrolní otázky k dramatické pohádce  Obrazový materiál na podporu matematických představ (řazení: první, poslední... - dítě pořadí díky maskám názorně vidí) Masky všech zvířat k pohádce (Barevná a černobílá verze) -) Zajíc, kachna, srnka, veverka, liška, prase divoké, kamzík, daněk Autorem originální pohádky byla Dagmar Hilarová: Hilarová, D. (1984). Jak zvířátka našla domov. Praha: Albatros. Celý soubor jsem vytvořila, když jsme si pohádku v rámci téma ,,V lese" dramatizovaly. Mám verzi i s dramatickou pohádkou Boudo, budko. Masky jsem si vytvořila na základě, protože jsem nikde nenašla masky na internetu a u nás v MŠ nejsou. Dramatická výchova je v MŠ nesmírně důležitá a neměli bychom z mého pohledu vynechávat, bohužel často učitelky nemají k dispozici masky. Je navíc i ve formě očekávaných výstupů v RVP PV. Děti si dramatizaci užívají a masky samy o sobě aktivizují pozornost. Na dramatizaci této pohádky nám navíc stačí jen prostor v MŠ a děti (zvířátka), které pustí lidé do domu si sednou za sebe. Jak píšu vždy: Masky jsem si vyrobila z důvodu, protože mám s maskami, které jsem našla na internetu, jeden veliké ,,problém". Nejsou přizpůsobené velikosti dětské hlavy a hlavně většina z nich jsou dělány přes dětský nos. Dítě předškolního věku pak nemůže v masce dýchat a kolikrát i hůř, mají nedostatečný otvor na pusu. Masky mám odzkoušené na dětech (jsou přizpůsobené velikosti jejich hlavy, umístění očí a nepřesahují přes nosní dírky, takže dítě může svobodně mluvit a dýchat.   Další využití: Karneval Masopust Výzdoba třídy Motivace k tématům hrám Práce s s matematickými pojmy v rámci jiného tématu   Doufám, že masky pomůžou a určitě nezanedbávejte dramatizaci u dětí. U dítěte prostřednictvím dramatizace podporujeme vystupovat před veřejností, překonávat strach a ostych. Přeji hodně zábavy :), Učitelka Zuzka Zdroje obrázků: Canva, vlastní autorské obrázky
UUCZ-318035
Český jazyk - čtení>Přírodověda>Prvouka>Celoroční tematická hra>Projekty>Výzdoba třídy>Batole (1 - 3 roky)>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>2.>3.>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika>📖 Čtenářská gramotnost 1. stupeň>🎃 Halloween, Dušičky>🤡 Masopust, Karneval>🌸 Jaro>☀️ Léto>🍂 Podzim>🧚 Pohádky>🐾 Živočichové>🐻 Savci
45.00