Dramatická pohádka Jak zvířátka našla domov

Nabízím soubor Jak zvířátka našla domov k dramatizaci dětí. Autorem původní pohádky je Dagmar Hilarová.

Soubor obsahuje:

  • Kontrolní otázky k dramatické pohádce 
  • Obrazový materiál na podporu matematických představ (řazení: první, poslední... - dítě pořadí díky maskám názorně vidí)
  • Masky všech zvířat k pohádce (Barevná a černobílá verze)

-) Zajíc, kachna, srnka, veverka, liška, prase divoké, kamzík, daněk

Autorem originální pohádky byla Dagmar Hilarová:

Hilarová, D. (1984). Jak zvířátka našla domov. Praha: Albatros.

Celý soubor jsem vytvořila, když jsme si pohádku v rámci téma ,,V lese" dramatizovaly. Mám verzi i s dramatickou pohádkou Boudo, budko. Masky jsem si vytvořila na základě, protože jsem nikde nenašla masky na internetu a u nás v MŠ nejsou. Dramatická výchova je v MŠ nesmírně důležitá a neměli bychom z mého pohledu vynechávat, bohužel často učitelky nemají k dispozici masky. Je navíc i ve formě očekávaných výstupů v RVP PV. Děti si dramatizaci užívají a masky samy o sobě aktivizují pozornost. Na dramatizaci této pohádky nám navíc stačí jen prostor v MŠ a děti (zvířátka), které pustí lidé do domu si sednou za sebe.

Jak píšu vždy:

Masky jsem si vyrobila z důvodu, protože mám s maskami, které jsem našla na internetu, jeden veliké ,,problém". Nejsou přizpůsobené velikosti dětské hlavy a hlavně většina z nich jsou dělány přes dětský nos. Dítě předškolního věku pak nemůže v masce dýchat a kolikrát i hůř, mají nedostatečný otvor na pusu. Masky mám odzkoušené na dětech (jsou přizpůsobené velikosti jejich hlavy, umístění očí a nepřesahují přes nosní dírky, takže dítě může svobodně mluvit a dýchat.

 

Další využití:

  • Karneval
  • Masopust
  • Výzdoba třídy
  • Motivace k tématům hrám
  • Práce s s matematickými pojmy v rámci jiného tématu

 

Doufám, že masky pomůžou a určitě nezanedbávejte dramatizaci u dětí. U dítěte prostřednictvím dramatizace podporujeme vystupovat před veřejností, překonávat strach a ostych.

Přeji hodně zábavy :),

Učitelka Zuzka

Zdroje obrázků: Canva, vlastní autorské obrázky

Další produkty od autora Bc. Učitelka Zuzka

317708
Český jazyk - čtení
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Omalovánky
Nabízím soubor při práci s pohádkou/příběhem: Kniha džunglí. Autorem původního příběhu (1984) je Rudyard Kipling. Citace
38.00 Kč
496304
Český jazyk - čtení
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Přípravy hodiny/lekce
Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ. Materiál rozvíjí dramatickou výchovu a předčtenářskou gramotnost (receptivní
48.00 Kč
432228
Český jazyk
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Omalovánky
Přidávám soubor s tematikou známe pohádky: ,,Rukavičko, rukavičko, kdo v tobě přebývá?” (Obměna dramatické pohádky
48.00 Kč
319670
Biologie
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Omalovánky
Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ. Materiál rozvíjí dramatickou výchovu a upevňuje představy o lesních zvířatech
85.00 Kč
Dramatická pohádka Jak zvířátka našla domov Dramatická pohádka Jak zvířátka našla domov
Nabízím soubor Jak zvířátka našla domov k dramatizaci dětí. Autorem původní pohádky je Dagmar Hilarová. Soubor obsahuje: Kontrolní otázky k dramatické pohádce  Obrazový materiál na podporu matematických představ (řazení: první, poslední... - dítě pořadí díky maskám názorně vidí) Masky všech zvířat k pohádce (Barevná a černobílá verze) -) Zajíc, kachna, srnka, veverka, liška, prase divoké, kamzík, daněk Autorem originální pohádky byla Dagmar Hilarová: Hilarová, D. (1984). Jak zvířátka našla domov. Praha: Albatros. Celý soubor jsem vytvořila, když jsme si pohádku v rámci téma ,,V lese" dramatizovaly. Mám verzi i s dramatickou pohádkou Boudo, budko. Masky jsem si vytvořila na základě, protože jsem nikde nenašla masky na internetu a u nás v MŠ nejsou. Dramatická výchova je v MŠ nesmírně důležitá a neměli bychom z mého pohledu vynechávat, bohužel často učitelky nemají k dispozici masky. Je navíc i ve formě očekávaných výstupů v RVP PV. Děti si dramatizaci užívají a masky samy o sobě aktivizují pozornost. Na dramatizaci této pohádky nám navíc stačí jen prostor v MŠ a děti (zvířátka), které pustí lidé do domu si sednou za sebe. Jak píšu vždy: Masky jsem si vyrobila z důvodu, protože mám s maskami, které jsem našla na internetu, jeden veliké ,,problém". Nejsou přizpůsobené velikosti dětské hlavy a hlavně většina z nich jsou dělány přes dětský nos. Dítě předškolního věku pak nemůže v masce dýchat a kolikrát i hůř, mají nedostatečný otvor na pusu. Masky mám odzkoušené na dětech (jsou přizpůsobené velikosti jejich hlavy, umístění očí a nepřesahují přes nosní dírky, takže dítě může svobodně mluvit a dýchat.   Další využití: Karneval Masopust Výzdoba třídy Motivace k tématům hrám Práce s s matematickými pojmy v rámci jiného tématu   Doufám, že masky pomůžou a určitě nezanedbávejte dramatizaci u dětí. U dítěte prostřednictvím dramatizace podporujeme vystupovat před veřejností, překonávat strach a ostych. Přeji hodně zábavy :), Učitelka Zuzka Zdroje obrázků: Canva, vlastní autorské obrázky
UUCZ-318035
Český jazyk - čtení>Přírodověda>Prvouka>Celoroční tematická hra>Projekty>Výzdoba třídy>Batole (1 - 3 roky)>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>2.>3.>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika>Čtenářská gramotnost 1. stupeň>Halloween, Dušičky>Masopust, Karneval>Jaro>Léto>Podzim>Pohádky>Živočichové>Savci
45.00