Jedná se o obsáhlou interaktivní únikovou hru zaměřenou na slovesa, ve které žáci musí postupně splnit 4 hlavní části. Podívejte se, prosím, na zrychlenou video ukázku. Získáte tak přehled o celé hře.
Za každou splněnou část získá žák odměnu v podobně mořského živočicha. Na závěr jakmile posbírá všechny 4 živočichy, odemkne se mu hlavní odměna. V průběhu hry mohou žáci sledovat vpravo nahoře svůj postup a také mají přehled o tom, kolik odměn už získali. Jedná se o vyjádření v procentech vždy po splnění dané části.
Není nutné jít postupně od první po poslední místnost, lze libovolně přeskakovat podle potřeby. V prvních třech místnostech si žáci budou zapisovat číselné kódy, které se jim objeví vždy po splnění úkolů spolu s GIFem.
Materiál je interaktivní, je potřeba internetové připojení a stolní PC nebo notebook. MŮŽETE POUŽÍT I MOBIL NEBO TABLET.
Máte na výběr dvě varianty. V jedné je v pozadí šumění moře (dá se vypnout) pro lepší a pohodovější atmosféru. Druhá varianta je bez šumění moře.
Obsah cvičení:
Kabina 1 - Činný a trpný rod (2 cvičení) - 40 slov + kvíz (10 otázek)
Obsahuje 2 rozřazovací cvičení. Žáci přemísťují slova na okna (mohou kamkoliv). Po kliknutí na tlačítko KONTROLA se špatně umístěná slova vrátí zpět na původní místo. Po splnění úkolu se objeví GIF s číselným kódem, žák si zapíše do tabulky. Následuje kvíz s 10 otázkami. Na konci úkolu je zámek, kde žák napíše oba kódy, jsou-li správné, objeví se GIF a žák pokračuje.
Kabina 2 - Dokonavý a nedokonavý vid (3 cvičení) - 36 slov + kvíz (10 otázek)
Obsahuje 3 rozřazovací cvičení. Žáci pracují stejným způsobem. Opět si po každém úkolu zapisují kódy a i zde je po kvízu na konci zámek, kde žáci napíší zjištěné kódy.
Kabina 3 - Čas - minulý, přítomný, budoucí (3 cvičení) - 42 slov + kvíz (10 otázek)
Obsahuje 3 rozřazovací cvičení. Princip práce je stejný jako u předchozích cvičení.
Kabina 4 - Způsob - oznamovací, rozkazovací, podmiňovací - kvíz (50 otázek)
Kvíz je rozdělen na 2 části. Prvních 25 otázek - je dán výraz a výběr ze 3 možností. Druhá část - je dán slovesný způsob a žák vybírá správný výraz. Na konci si žák může zobrazit svůj výsledek
Po zakoupení získáte:
- průvodní list s detailnějšími informacemi ke hře
- tipy pro učitele
- odkaz na hru
- tabulku s kódy pro učitele (řešení)
- tabulky k vytištění pro žáky
- QR ke sdílení odkazu na hru (kdo nemůže poslat odkaz)
Zrychlená video ukázka:
Materiál vytvořený v prostředí Genially je zveřejněn v autorské podobě, bez dodatečné jazykové kontroly webu uciteleucitelum.cz.