Karel Havlíček Borovský

Počet stran:
10
Velikost: 2.77 MB
Typ souboru: zip
Prodávající domácí učitelka
Nahráno:
Naposledy upraveno:
24. 11. 2024
Sdílet:

Tento výukový materiál k tématu Karel Havlíček Borovský přibližuje jeho život a tvorbu, zaměřuje se na rozvoj kritického a tvůrčího myšlení žáků.

Popis obsahu materiálu:

Materiál obsahuje kompletní hodinu věnovanou Karlu Havlíčkovi Borovskému, vhodnou pro 8. a 9. ročník. Začíná krátkou evokací, kde žáci formou hádanky z instagramového profilu odhadují, o jakou literární osobnost jde. Hlavní část hodiny zahrnuje kvíz zaměřený na rozpoznání pravdivých a nepravdivých informací o Havlíčkovi, dále čtení a skládání novinových článků o jeho životě, analýzu epigramu a diskusi nad aktuálními tématy, o nichž by mohl psát dnes. Reflexe na závěr podporuje žáky v sebehodnocení a zamyšlení nad probranou látkou.



 

Další produkty od autora domácí učitelka

619413
Český jazyk - gramatika
5., 6., 7., 8., 9.
Didaktické hry
Co materiál obsahuje: 27 hracích ploch a tabulku s řešením pro snadnou kontrolu. 🌟 Jak s materiálem pracovat:📚 Cílem je
33.00 Kč
609577
Český jazyk - psaní
4., 5.
Didaktické hry
📝 Co materiál obsahuje: 1x list s ingrediencemi (jednotlivé vzory) 16 x objednávka hamburgeru s potřebnými ingrediencemi
25.00 Kč
614557
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
🎯 Co materiál obsahuje? Sada obsahuje 72 karet s otázkami zaměřenými na: Sebepoznání 🤔 Rozvoj komunikace 🗣️
35.00 Kč
609813
Český jazyk
4., 5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
📝 CO MATERIÁL OBSAHUJE: 12 karet s 9 slovy k doplnění koncovek + řešení ✨ PRO KOHO JE VHODNÝ: Materiál je vhodný pro
25.00 Kč
Karel Havlíček Borovský Karel Havlíček Borovský
Tento výukový materiál k tématu Karel Havlíček Borovský přibližuje jeho život a tvorbu, zaměřuje se na rozvoj kritického a tvůrčího myšlení žáků.Popis obsahu materiálu:Materiál obsahuje kompletní hodinu věnovanou Karlu Havlíčkovi Borovskému, vhodnou pro 8. a 9. ročník. Začíná krátkou evokací, kde žáci formou hádanky z instagramového profilu odhadují, o jakou literární osobnost jde. Hlavní část hodiny zahrnuje kvíz zaměřený na rozpoznání pravdivých a nepravdivých informací o Havlíčkovi, dále čtení a skládání novinových článků o jeho životě, analýzu epigramu a diskusi nad aktuálními tématy, o nichž by mohl psát dnes. Reflexe na závěr podporuje žáky v sebehodnocení a zamyšlení nad probranou látkou. 
UUCZ-720604
Český jazyk - literatura>Pracovní listy>Přípravy hodiny/lekce>8.>9.>ZŠ – 2. STUPEŇ
35.00