Karel Havlíček Borovský

Počet stran:
10
Velikost: 2.77 MB
Typ souboru: zip
Prodávající domácí učitelka
Nahráno:
Naposledy upraveno:
24. 11. 2024
Sdílet:

Tento výukový materiál k tématu Karel Havlíček Borovský přibližuje jeho život a tvorbu, zaměřuje se na rozvoj kritického a tvůrčího myšlení žáků.

Popis obsahu materiálu:

Materiál obsahuje kompletní hodinu věnovanou Karlu Havlíčkovi Borovskému, vhodnou pro 8. a 9. ročník. Začíná krátkou evokací, kde žáci formou hádanky z instagramového profilu odhadují, o jakou literární osobnost jde. Hlavní část hodiny zahrnuje kvíz zaměřený na rozpoznání pravdivých a nepravdivých informací o Havlíčkovi, dále čtení a skládání novinových článků o jeho životě, analýzu epigramu a diskusi nad aktuálními tématy, o nichž by mohl psát dnes. Reflexe na závěr podporuje žáky v sebehodnocení a zamyšlení nad probranou látkou.



 

Další produkty od autora domácí učitelka

636720
Český jazyk - gramatika
4., 5., 6., 7.
Didaktické hry
🎲 Co materiál obsahuje: Obsahuje 10 hracích polí a dalších 10 polí s řešením, které usnadňují samostatnou kontrolu. ✅
29.00 Kč
648104
Etická výchova
ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Objevte 20 karet s reálnými dilematy, které pomohou žákům rozvíjet rozhodovací schopnosti a kritické myšlení. Každá
25.00 Kč
609799
Český jazyk
4., 5., 6., 7., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
📝 Co materiál obsahuje: 108 kartiček se slovy k určení vzorů Samokontrola na zadní straně každé kartičky Kartičky se
25.00 Kč
609775
Český jazyk
5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Demonstrační obrázky - kartičky
🎯 Co materiál obsahuje: 72 slov na kartičkách + ✅ samokontrola z druhé strany (řešení) Kartičky s "S" a "Z" na třídění 🚀
25.00 Kč
Karel Havlíček Borovský Karel Havlíček Borovský
Tento výukový materiál k tématu Karel Havlíček Borovský přibližuje jeho život a tvorbu, zaměřuje se na rozvoj kritického a tvůrčího myšlení žáků.Popis obsahu materiálu:Materiál obsahuje kompletní hodinu věnovanou Karlu Havlíčkovi Borovskému, vhodnou pro 8. a 9. ročník. Začíná krátkou evokací, kde žáci formou hádanky z instagramového profilu odhadují, o jakou literární osobnost jde. Hlavní část hodiny zahrnuje kvíz zaměřený na rozpoznání pravdivých a nepravdivých informací o Havlíčkovi, dále čtení a skládání novinových článků o jeho životě, analýzu epigramu a diskusi nad aktuálními tématy, o nichž by mohl psát dnes. Reflexe na závěr podporuje žáky v sebehodnocení a zamyšlení nad probranou látkou. 
UUCZ-720604
Český jazyk - literatura>Pracovní listy>Přípravy hodiny/lekce>8.>9.>ZŠ – 2. STUPEŇ
35.00