Karel Havlíček Borovský

Počet stran:
10
Velikost: 2.77 MB
Typ souboru: zip
Prodávající domácí učitelka
Nahráno:
Naposledy upraveno:
24. 11. 2024
Sdílet:

Tento výukový materiál k tématu Karel Havlíček Borovský přibližuje jeho život a tvorbu, zaměřuje se na rozvoj kritického a tvůrčího myšlení žáků.

Popis obsahu materiálu:

Materiál obsahuje kompletní hodinu věnovanou Karlu Havlíčkovi Borovskému, vhodnou pro 8. a 9. ročník. Začíná krátkou evokací, kde žáci formou hádanky z instagramového profilu odhadují, o jakou literární osobnost jde. Hlavní část hodiny zahrnuje kvíz zaměřený na rozpoznání pravdivých a nepravdivých informací o Havlíčkovi, dále čtení a skládání novinových článků o jeho životě, analýzu epigramu a diskusi nad aktuálními tématy, o nichž by mohl psát dnes. Reflexe na závěr podporuje žáky v sebehodnocení a zamyšlení nad probranou látkou.



 

Další produkty od autora domácí učitelka

619413
Český jazyk - gramatika
5., 6., 7., 8., 9.
Didaktické hry
Co materiál obsahuje: 27 hracích ploch a tabulku s řešením pro snadnou kontrolu. 🌟 Jak s materiálem pracovat:📚 Cílem je
33.00 Kč
737901
Nezařazené k předmětu
5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
🎁 Co materiál obsahuje: Tento materiál obsahuje 36 komunikačních karet , které přinesou zábavu a možnost vzájemně se
25.00 Kč
609787
Český jazyk
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Přehled učiva
🎯 Co materiál obsahuje: 8 listů A4 – přehled řady vyjmenovaných slov s obrázky, ideální pro vizuální podporu žáků. 8
45.00 Kč
644804
Český jazyk - gramatika
4., 5., 6., 7.
Didaktické hry
Co materiál obsahuje? 📋 20 sloupečků s úkoly na doplnění správných koncovek. ✔️ Samokontrolní sloupečky, díky kterým si
25.00 Kč
Karel Havlíček Borovský Karel Havlíček Borovský
Tento výukový materiál k tématu Karel Havlíček Borovský přibližuje jeho život a tvorbu, zaměřuje se na rozvoj kritického a tvůrčího myšlení žáků.Popis obsahu materiálu:Materiál obsahuje kompletní hodinu věnovanou Karlu Havlíčkovi Borovskému, vhodnou pro 8. a 9. ročník. Začíná krátkou evokací, kde žáci formou hádanky z instagramového profilu odhadují, o jakou literární osobnost jde. Hlavní část hodiny zahrnuje kvíz zaměřený na rozpoznání pravdivých a nepravdivých informací o Havlíčkovi, dále čtení a skládání novinových článků o jeho životě, analýzu epigramu a diskusi nad aktuálními tématy, o nichž by mohl psát dnes. Reflexe na závěr podporuje žáky v sebehodnocení a zamyšlení nad probranou látkou. 
UUCZ-720604
Český jazyk - literatura>Pracovní listy>Přípravy hodiny/lekce>8.>9.>ZŠ – 2. STUPEŇ
35.00