MÁME RÁDI POHÁDKY

Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
4
Velikost: 84 KB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
19. 4. 2022
Sdílet:

Očekávaný výstup: odlišuje pohádku od ostatních vyprávění

  • žáci opraví a napíší správně popletené názvy pohádek (1.úkol)
  • žáci v osmisměrce najdou a barevně vyznačí všechny kouzelné předměty, které se vyskytují v různých pohádkách a poté si pět vyberou a uvedou k nim konkrétní pohádku, kde se s těmito kouzelnými předměty můžeme setkat (2.úkol)
  • žáci vypíší podle šifrovacího klíče z osmisměrky jednotlivá písmena dle zadání, a tím vyluští dva autory českých pohádek pro děti a mládež, písmena označí v tabulce křížkem ( 3.úkol)
  • ze zbývajících nevybarvených i neoznačených písmen sestaví žáci slovo, které označuje jednu pohádkovou postavu, poté ji nakreslí (4.úkol)
  • do připraveného neúplného textu žáci doplní věty vhodným způsobem tak, aby vznikla typická pohádka (5.úkol)

Přínosem této práce je úvod do seznámení žáků s literárním žánrem - pohádka.

Další produkty od autora Mgr. Sylva Kristiánová

12407
Český jazyk
3., 4., 5.
Didaktické hry
dva žáci (nebo dvě skupiny) si před sebe připraví vytištěný herní plán pro "Červeno-zelený souboj vědomostí" (A-Z kvíz)
45.00 Kč
2709
Český jazyk - gramatika
3., 4.
Didaktické hry
porovnává významy slov, zvláště slov opačného významu a slova významem souřadná, nadřazená a podřazená rozlišuje slovní
25.00 Kč
3004
Český jazyk - gramatika
3., 4.
Pracovní listy
Očekávaný výstup: užívá v mluveném projevu správné gramatické tvary podstatných jmen, přídavných jmen a sloves žák od
25.00 Kč
2688
Český jazyk - čtení
3., 4.
Pracovní listy
Očekávaný výstup: rozlišuje vyjadřování v próze a ve verších, odlišuje pohádku od ostatních vyprávění Přínosem této
25.00 Kč
MÁME RÁDI POHÁDKY MÁME RÁDI POHÁDKY
Očekávaný výstup: odlišuje pohádku od ostatních vyprávění žáci opraví a napíší správně popletené názvy pohádek (1.úkol) žáci v osmisměrce najdou a barevně vyznačí všechny kouzelné předměty, které se vyskytují v různých pohádkách a poté si pět vyberou a uvedou k nim konkrétní pohádku, kde se s těmito kouzelnými předměty můžeme setkat (2.úkol) žáci vypíší podle šifrovacího klíče z osmisměrky jednotlivá písmena dle zadání, a tím vyluští dva autory českých pohádek pro děti a mládež, písmena označí v tabulce křížkem ( 3.úkol) ze zbývajících nevybarvených i neoznačených písmen sestaví žáci slovo, které označuje jednu pohádkovou postavu, poté ji nakreslí (4.úkol) do připraveného neúplného textu žáci doplní věty vhodným způsobem tak, aby vznikla typická pohádka (5.úkol) Přínosem této práce je úvod do seznámení žáků s literárním žánrem - pohádka.
UUCZ-3003
Český jazyk - literatura>Pracovní listy>3.
25.00