Malíři v hudebce - QR kódy

Počet stran:
18
Velikost: 18.51 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Tady bydlí úča
Nahráno:
Naposledy upraveno:
17. 3. 2025
Sdílet:

Vylosuj si QR kód, zaposlouchej se do skladby a začni tvořit. Maluj, stříhej, trhej, kresli, zkrátka ztvárňuj, co slyšíš. Vytvoř komentář k tvému obrazu a nezapomeň na svůj originální podpis. Už jsi začal? Těšíme se na nového umělce!

Vzdělávací materiál pro ZŠ obsahuje:

  • metodický list
  • 28 karet s QR kódy - barevná i černobílá verze
  • seznam skladeb

Kartičky vytiskněte, zalaminujte a vystříhejte. V hodině je umístěte do košíku nebo je naskládejte na stůl stranou bez potisku. Každý žák si vylosuje jednu kartičku, vezme si papír A3/A4 a posadí se zpět na své místo. Žák si naskenuje QR kód a poslechne si svou skladbu za pomoci připojených sluchátek. Promyslí si, jak na něho skladba působí a co by mohla vyjadřovat. Jakmile si uspořádá své myšlenky, začne tvořit. Může využít pastelky, voskovky, vodové barvy, stříhat, lepit, trhat atd.

Další hodinu žáci popisují svůj výtvor na čtvrtku papíru A4. (Popis mohou ztvárnit na PC). Jak na ně hudba působila, proč použili zrovna takovou barvu/barvy, co obrázek představuje atd. Nezapomenou na svůj umělecký podpis.

Po aktivitě nezapomeňte na vzájemnou prezentaci. Každý pustí spolužákům úryvek ze své skladby (stačí 1 minuta). Poté svůj výtvor odprezentuje - obraz ukáže spolužákům a přečte svůj umělecký komentář.

Na závěr děláme ve škole galerii obrazů. Připínám k nim kolíčkem i kartičku s QR kódem, aby si divák mohl skladbu poslechnout.

Další produkty od autora Tady bydlí úča

332742
Český jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Chcete, aby se žáci rozdělili do dvojic a zároveň si procvičili své znalosti, které postavy k sobě patří? Materiál
25.00 Kč
388496
Český jazyk - gramatika
ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Vzdělávací materiál pro 2. stupeň základní školy Co zkusit učit tak, aby si žák učivo vyvodil sám? V souboru naleznete
45.00 Kč
620115
Český jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Dlouho jsem přemýšlela a zkoušela různé varianty formativního hodnocení, které by vedly k lepší úrovni psaní textů po
35.00 Kč
333847
Etická výchova
ZŠ – 2. STUPEŇ
Celoroční tematická hra
Balón štěstí s výhodami Jedná se o (cca 10minutové) úkoly na kulatých kartičkách, které svým obsahem spadají pod výchovu
35.00 Kč
Malíři v hudebce - QR kódy Malíři v hudebce - QR kódy
Vylosuj si QR kód, zaposlouchej se do skladby a začni tvořit. Maluj, stříhej, trhej, kresli, zkrátka ztvárňuj, co slyšíš. Vytvoř komentář k tvému obrazu a nezapomeň na svůj originální podpis. Už jsi začal? Těšíme se na nového umělce!Vzdělávací materiál pro ZŠ obsahuje:metodický list28 karet s QR kódy - barevná i černobílá verze seznam skladebKartičky vytiskněte, zalaminujte a vystříhejte. V hodině je umístěte do košíku nebo je naskládejte na stůl stranou bez potisku. Každý žák si vylosuje jednu kartičku, vezme si papír A3/A4 a posadí se zpět na své místo. Žák si naskenuje QR kód a poslechne si svou skladbu za pomoci připojených sluchátek. Promyslí si, jak na něho skladba působí a co by mohla vyjadřovat. Jakmile si uspořádá své myšlenky, začne tvořit. Může využít pastelky, voskovky, vodové barvy, stříhat, lepit, trhat atd.Další hodinu žáci popisují svůj výtvor na čtvrtku papíru A4. (Popis mohou ztvárnit na PC). Jak na ně hudba působila, proč použili zrovna takovou barvu/barvy, co obrázek představuje atd. Nezapomenou na svůj umělecký podpis.Po aktivitě nezapomeňte na vzájemnou prezentaci. Každý pustí spolužákům úryvek ze své skladby (stačí 1 minuta). Poté svůj výtvor odprezentuje - obraz ukáže spolužákům a přečte svůj umělecký komentář.Na závěr děláme ve škole galerii obrazů. Připínám k nim kolíčkem i kartičku s QR kódem, aby si divák mohl skladbu poslechnout.
UUCZ-334843
Český jazyk - sloh>Hudební výchova>Výtvarná výchova>Přípravy hodiny/lekce>Ostatní>ZŠ – 2. STUPEŇ
40.00