Dramatická pohádka: Rukavičko, rukavičko, kdo v tobě přebývá?

Přidávám soubor s tematikou známe pohádky: ,,Rukavičko, rukavičko, kdo v tobě přebývá?” (Obměna dramatické pohádky: Boudo, budko. Jedná se o lidovou pohádku původem z Ruska.

Soubor obsahuje:

  • Text pohádky
  • Časovou posloupnost pohádky (Kartičky, obrazový materiál...)
  • Práce s pohádkou:

Poslech s porozuměním (Otázky k pohádce)

Řazení (matematická pregramotnost)

  • Masky k pohádce (k dramatizaci pohádky dětmi - barevná a černobílá verze masek)

Celý soubor jsem vytvořila v rámci tématu ,,Zimní oblečení", kdy jsme si dětmi pohádku dramatizovali. Mám verzi i s dramatickou pohádkou Boudo, budko, Kniha džunglí a Jak zvířátka našla domov. Pohádku lze obecně využít k dramatizaci v zimních tématech. Masky jsem si vytvořila na základě toho, že jsem nikde nenašla masky na internetu a u nás v MŠ nejsou. Dramatická výchova je v MŠ nesmírně důležitá a neměli bychom z mého pohledu vynechávat, bohužel často učitelky nemají k dispozici masky. Je navíc i ve formě očekávaných výstupů v RVP PV. Děti si dramatizaci užívají a masky samy o sobě aktivizují pozornost. Na dramatizaci této pohádky nám navíc stačí jen prostor v MŠ a děti (zvířátka), které pustí lidé do domu si sednou za sebe

Masky jsem si vytvořila na základě toho, že jsem nikde nenašla masky na internetu a u nás v MŠ nejsou. Dramatická výchova je v MŠ nesmírně důležitá a neměli bychom z mého pohledu vynechávat, bohužel často učitelky nemají k dispozici masky. Je navíc i ve formě očekávaných výstupů v RVP PV. Děti si dramatizaci užívají a masky samy o sobě aktivizují pozornost. Na dramatizaci této pohádky nám navíc stačí jen prostor v MŠ a děti (zvířátka), které pustí lidé do domu si sednou za sebe.

Jak píšu vždy:

Masky jsem si vyrobila z důvodu, protože mám s maskami, které jsem našla na internetu, jeden velký, problém". Nejsou přizpůsobené velikosti dětské hlavy a hlavně většina z nich jsou dělány přes dětský nos. Dítě předškolního věku pak nemůže v masce dýchat a kolikrát i hůř, má nedostatečný otvor na pusu.

Masky mám odzkoušené na dětech (jsou přizpůsobené velikosti jejich hlavy, umístění očí a nepřesahují přes nosní dírky, takže dítě může svobodně mluvit a dýchat). Další využití:

·Karneval Masopust

·Výzdoba třídy

·Motivace k tématům hrám

·Práce s matematickými pojmy v rámci jiného tématu

Doufám, že masky pomůžou a určitě nezanedbávejte dramatizaci u dětí. U dítěte prostřednictvím dramatizace podporujeme schopnost vystupovat před veřejností, překonávat strach a ostych.

Přeji hodně zábavy :),

Učitelka Zuzka

Zdroje obrázků: Canva, vlastní autorské obrázky

Další produkty od autora Bc. Učitelka Zuzka

320658
Biologie
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Celoroční tematická hra
Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ. Materiál rozvíjí dramatickou výchovu a rozvíjí představy o cizokrajných zvířatech
85.00 Kč
475106
Přírodověda
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Přehled učiva
Přidávám obr. materiál na tem. celek: Zdraví, možnost i tem. celek: Tělo. Dítě podle obrázku pojmenovává aktivity, které
0.00 Kč
271946
Nezařazené k předmětu
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Celoroční tematická hra
Soubor obsahuje všech 11 základních barev (bílá, žlutá, oranžová, růžová, červená, fialová, modrá, zelená, hnědá, šedá a
48.00 Kč
260766
Přírodověda
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Celoroční tematická hra
Nabízím stopy lesních zvířat: Soubor obsahuje: • Zásobník stop všech základních a hlavních živočichů zvířat žijících na
45.00 Kč
Dramatická pohádka: Rukavičko, rukavičko, kdo v tobě přebývá? Dramatická pohádka: Rukavičko, rukavičko, kdo v tobě přebývá?
Přidávám soubor s tematikou známe pohádky: ,,Rukavičko, rukavičko, kdo v tobě přebývá?” (Obměna dramatické pohádky: Boudo, budko. Jedná se o lidovou pohádku původem z Ruska. Soubor obsahuje: Text pohádky Časovou posloupnost pohádky (Kartičky, obrazový materiál...) Práce s pohádkou: Poslech s porozuměním (Otázky k pohádce) Řazení (matematická pregramotnost) Masky k pohádce (k dramatizaci pohádky dětmi - barevná a černobílá verze masek) Celý soubor jsem vytvořila v rámci tématu ,,Zimní oblečení", kdy jsme si dětmi pohádku dramatizovali. Mám verzi i s dramatickou pohádkou Boudo, budko, Kniha džunglí a Jak zvířátka našla domov. Pohádku lze obecně využít k dramatizaci v zimních tématech. Masky jsem si vytvořila na základě toho, že jsem nikde nenašla masky na internetu a u nás v MŠ nejsou. Dramatická výchova je v MŠ nesmírně důležitá a neměli bychom z mého pohledu vynechávat, bohužel často učitelky nemají k dispozici masky. Je navíc i ve formě očekávaných výstupů v RVP PV. Děti si dramatizaci užívají a masky samy o sobě aktivizují pozornost. Na dramatizaci této pohádky nám navíc stačí jen prostor v MŠ a děti (zvířátka), které pustí lidé do domu si sednou za sebe Masky jsem si vytvořila na základě toho, že jsem nikde nenašla masky na internetu a u nás v MŠ nejsou. Dramatická výchova je v MŠ nesmírně důležitá a neměli bychom z mého pohledu vynechávat, bohužel často učitelky nemají k dispozici masky. Je navíc i ve formě očekávaných výstupů v RVP PV. Děti si dramatizaci užívají a masky samy o sobě aktivizují pozornost. Na dramatizaci této pohádky nám navíc stačí jen prostor v MŠ a děti (zvířátka), které pustí lidé do domu si sednou za sebe. Jak píšu vždy: Masky jsem si vyrobila z důvodu, protože mám s maskami, které jsem našla na internetu, jeden velký, problém". Nejsou přizpůsobené velikosti dětské hlavy a hlavně většina z nich jsou dělány přes dětský nos. Dítě předškolního věku pak nemůže v masce dýchat a kolikrát i hůř, má nedostatečný otvor na pusu. Masky mám odzkoušené na dětech (jsou přizpůsobené velikosti jejich hlavy, umístění očí a nepřesahují přes nosní dírky, takže dítě může svobodně mluvit a dýchat). Další využití: ·Karneval Masopust ·Výzdoba třídy ·Motivace k tématům hrám ·Práce s matematickými pojmy v rámci jiného tématu Doufám, že masky pomůžou a určitě nezanedbávejte dramatizaci u dětí. U dítěte prostřednictvím dramatizace podporujeme schopnost vystupovat před veřejností, překonávat strach a ostych. Přeji hodně zábavy :), Učitelka Zuzka Zdroje obrázků: Canva, vlastní autorské obrázky
UUCZ-432228
Český jazyk>Přírodověda>Prvouka>Omalovánky>Přípravy hodiny/lekce>Výzdoba třídy>Batole (1 - 3 roky)>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>2.>3.>4.>5.>6.>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika>🌍 Den Země>🤡 Masopust, Karneval>🌸 Jaro>☀️ Léto>🍂 Podzim>👕 Oblečení>❄️ Zima>🧚 Pohádky>🌦️ Roční období>🎁 Vánoce>🐾 Živočichové>🐻 Savci
48.00