Dramatická pohádka: Rukavičko, rukavičko, kdo v tobě přebývá?

Přidávám soubor s tematikou známe pohádky: ,,Rukavičko, rukavičko, kdo v tobě přebývá?” (Obměna dramatické pohádky: Boudo, budko. Jedná se o lidovou pohádku původem z Ruska.

Soubor obsahuje:

  • Text pohádky
  • Časovou posloupnost pohádky (Kartičky, obrazový materiál...)
  • Práce s pohádkou:

Poslech s porozuměním (Otázky k pohádce)

Řazení (matematická pregramotnost)

  • Masky k pohádce (k dramatizaci pohádky dětmi - barevná a černobílá verze masek)

Celý soubor jsem vytvořila v rámci tématu ,,Zimní oblečení", kdy jsme si dětmi pohádku dramatizovali. Mám verzi i s dramatickou pohádkou Boudo, budko, Kniha džunglí a Jak zvířátka našla domov. Pohádku lze obecně využít k dramatizaci v zimních tématech. Masky jsem si vytvořila na základě toho, že jsem nikde nenašla masky na internetu a u nás v MŠ nejsou. Dramatická výchova je v MŠ nesmírně důležitá a neměli bychom z mého pohledu vynechávat, bohužel často učitelky nemají k dispozici masky. Je navíc i ve formě očekávaných výstupů v RVP PV. Děti si dramatizaci užívají a masky samy o sobě aktivizují pozornost. Na dramatizaci této pohádky nám navíc stačí jen prostor v MŠ a děti (zvířátka), které pustí lidé do domu si sednou za sebe

Masky jsem si vytvořila na základě toho, že jsem nikde nenašla masky na internetu a u nás v MŠ nejsou. Dramatická výchova je v MŠ nesmírně důležitá a neměli bychom z mého pohledu vynechávat, bohužel často učitelky nemají k dispozici masky. Je navíc i ve formě očekávaných výstupů v RVP PV. Děti si dramatizaci užívají a masky samy o sobě aktivizují pozornost. Na dramatizaci této pohádky nám navíc stačí jen prostor v MŠ a děti (zvířátka), které pustí lidé do domu si sednou za sebe.

Jak píšu vždy:

Masky jsem si vyrobila z důvodu, protože mám s maskami, které jsem našla na internetu, jeden velký, problém". Nejsou přizpůsobené velikosti dětské hlavy a hlavně většina z nich jsou dělány přes dětský nos. Dítě předškolního věku pak nemůže v masce dýchat a kolikrát i hůř, má nedostatečný otvor na pusu.

Masky mám odzkoušené na dětech (jsou přizpůsobené velikosti jejich hlavy, umístění očí a nepřesahují přes nosní dírky, takže dítě může svobodně mluvit a dýchat). Další využití:

·Karneval Masopust

·Výzdoba třídy

·Motivace k tématům hrám

·Práce s matematickými pojmy v rámci jiného tématu

Doufám, že masky pomůžou a určitě nezanedbávejte dramatizaci u dětí. U dítěte prostřednictvím dramatizace podporujeme schopnost vystupovat před veřejností, překonávat strach a ostych.

Přeji hodně zábavy :),

Učitelka Zuzka

Zdroje obrázků: Canva, vlastní autorské obrázky

Další produkty od autora Bc. Učitelka Zuzka

355853
Matematika
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Celoroční tematická hra
Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ. Materiál rozvíjí matematickou pregramotnost - upevňuje představy o geometrických
28.00 Kč
317708
Český jazyk - čtení
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Omalovánky
Nabízím soubor při práci s pohádkou/příběhem: Kniha džunglí. Autorem původního příběhu (1984) je Rudyard Kipling. Citace
38.00 Kč
496304
Český jazyk - čtení
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Přípravy hodiny/lekce
Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ. Materiál rozvíjí dramatickou výchovu a předčtenářskou gramotnost (receptivní
48.00 Kč
318035
Český jazyk - čtení
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Celoroční tematická hra
Nabízím soubor Jak zvířátka našla domov k dramatizaci dětí. Autorem původní pohádky je Dagmar Hilarová. Soubor obsahuje
45.00 Kč
Dramatická pohádka: Rukavičko, rukavičko, kdo v tobě přebývá? Dramatická pohádka: Rukavičko, rukavičko, kdo v tobě přebývá?
Přidávám soubor s tematikou známe pohádky: ,,Rukavičko, rukavičko, kdo v tobě přebývá?” (Obměna dramatické pohádky: Boudo, budko. Jedná se o lidovou pohádku původem z Ruska. Soubor obsahuje: Text pohádky Časovou posloupnost pohádky (Kartičky, obrazový materiál...) Práce s pohádkou: Poslech s porozuměním (Otázky k pohádce) Řazení (matematická pregramotnost) Masky k pohádce (k dramatizaci pohádky dětmi - barevná a černobílá verze masek) Celý soubor jsem vytvořila v rámci tématu ,,Zimní oblečení", kdy jsme si dětmi pohádku dramatizovali. Mám verzi i s dramatickou pohádkou Boudo, budko, Kniha džunglí a Jak zvířátka našla domov. Pohádku lze obecně využít k dramatizaci v zimních tématech. Masky jsem si vytvořila na základě toho, že jsem nikde nenašla masky na internetu a u nás v MŠ nejsou. Dramatická výchova je v MŠ nesmírně důležitá a neměli bychom z mého pohledu vynechávat, bohužel často učitelky nemají k dispozici masky. Je navíc i ve formě očekávaných výstupů v RVP PV. Děti si dramatizaci užívají a masky samy o sobě aktivizují pozornost. Na dramatizaci této pohádky nám navíc stačí jen prostor v MŠ a děti (zvířátka), které pustí lidé do domu si sednou za sebe Masky jsem si vytvořila na základě toho, že jsem nikde nenašla masky na internetu a u nás v MŠ nejsou. Dramatická výchova je v MŠ nesmírně důležitá a neměli bychom z mého pohledu vynechávat, bohužel často učitelky nemají k dispozici masky. Je navíc i ve formě očekávaných výstupů v RVP PV. Děti si dramatizaci užívají a masky samy o sobě aktivizují pozornost. Na dramatizaci této pohádky nám navíc stačí jen prostor v MŠ a děti (zvířátka), které pustí lidé do domu si sednou za sebe. Jak píšu vždy: Masky jsem si vyrobila z důvodu, protože mám s maskami, které jsem našla na internetu, jeden velký, problém". Nejsou přizpůsobené velikosti dětské hlavy a hlavně většina z nich jsou dělány přes dětský nos. Dítě předškolního věku pak nemůže v masce dýchat a kolikrát i hůř, má nedostatečný otvor na pusu. Masky mám odzkoušené na dětech (jsou přizpůsobené velikosti jejich hlavy, umístění očí a nepřesahují přes nosní dírky, takže dítě může svobodně mluvit a dýchat). Další využití: ·Karneval Masopust ·Výzdoba třídy ·Motivace k tématům hrám ·Práce s matematickými pojmy v rámci jiného tématu Doufám, že masky pomůžou a určitě nezanedbávejte dramatizaci u dětí. U dítěte prostřednictvím dramatizace podporujeme schopnost vystupovat před veřejností, překonávat strach a ostych. Přeji hodně zábavy :), Učitelka Zuzka Zdroje obrázků: Canva, vlastní autorské obrázky
UUCZ-432228
Český jazyk>Přírodověda>Prvouka>Omalovánky>Přípravy hodiny/lekce>Výzdoba třídy>Batole (1 - 3 roky)>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>2.>3.>4.>5.>6.>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika>🌍 Den Země>🤡 Masopust, Karneval>🌸 Jaro>☀️ Léto>🍂 Podzim>👕 Oblečení>❄️ Zima>🧚 Pohádky>🌦️ Roční období>🎁 Vánoce>🐾 Živočichové>🐻 Savci
48.00