Barvy

Téma:
Počet stran:
13
Velikost: 46.78 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
11. 6. 2023
Sdílet:
  • Soubor obsahuje všech 11 základních barev (bílá, žlutá, oranžová, růžová, červená, fialová, modrá, zelená, hnědá, šedá a černá), které by dítě nastupující do primárního vzdělávání mělo znát. Pro lepší ,,pochopení" barvy jsem přidala i objekty, typické pro danou barvu (např. oranžová -) pomeranč, žlutá -) měsíc). Děti v MŠ neučíme barvy typu: korálová, lososová (tv. odvozené). K vytvoření barev mě iniciovalo, když jsem nastoupila do mateřské školy, absence názorně- demonstračních obrázků (v tomto případě barev) a jako klasická ,,tvořivá" učitelka mě nenapadlo nic jiného, než si je vyrobit sama :D. Dítě předškolního věku si danou věc lépe zapamatuje, když danou věc vnímá i pasivně (vidí obrázky každodenně ve třídě, v pozadí). Snažila jsem se (až na výjimky) dát obrázky, se kterými se dítě setkává v každodenním životě. Kartičky obsahují reálné obrázky ale i ilustrované. Snažila jsem se však zůstat na rovině ,,reálnosti", pro upevňování reálných představ dítěte, přesto jsou tu i obrázky typu (clipart, nakreslené...) Myslím, že to do školky v určité míře, i přes názory pedagogické veřejnosti, ať upevňujeme reálné představy a seznamujeme děti s reálným světem, patří. Avšak obrázky jsou pro dětské oko velmi přívětivé (vyzkoušeno kolegyněmi a i ,,mými" dětmi :D).

 

  • Jak s kartičkami pracovat?

A, Obrázky určitě zalaminuj

B.

-) Kartičky vyvěste na viditelné místo, budou dítěti sloužit jako pomůcka při učení barev a pomůcka i při diagnostice učitele

-) Barevné pexeso: Vytiskněte kartičky dvakrát a hrejte s dětmi jako klasické pexeso

-) Pomůcka při podpoře komunikačních dovedností (Řekni, co vidíš na obrázku...)

 

  • Cíl: naučit děti barvy, podporovat zrakovou diferenciaci, rozvoj slovní zásoby, podporovat řečové dovednosti

 

  • Přeji, ať potřebným kartičky pomohou :)

 

Učitelka Zuzka

Další produkty od autora Bc. Učitelka Zuzka

320658
Biologie
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Celoroční tematická hra
Jedná se o vzdělávací materiál pro MŠ. Materiál rozvíjí dramatickou výchovu a rozvíjí představy o cizokrajných zvířatech
85.00 Kč
317708
Český jazyk - čtení
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Omalovánky
Nabízím soubor při práci s pohádkou/příběhem: Kniha džunglí. Autorem původního příběhu (1984) je Rudyard Kipling. Citace
38.00 Kč
333530
Přírodověda
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Celoroční tematická hra
Pomůcka jako obrazový materiál dětem na otázku: Co si sebou vezmeme na výlet. Můžeme využít i jako motivaci dětí. Dítě
0.00 Kč
311444
Biologie
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Omalovánky
Nabízím soubor 19 (38) masek lesních živočichů, kteří žijí na našem území (můžeme je spatřit v lese či u lesa). Jedná se
75.00 Kč
Barvy Barvy
Soubor obsahuje všech 11 základních barev (bílá, žlutá, oranžová, růžová, červená, fialová, modrá, zelená, hnědá, šedá a černá), které by dítě nastupující do primárního vzdělávání mělo znát. Pro lepší ,,pochopení" barvy jsem přidala i objekty, typické pro danou barvu (např. oranžová -) pomeranč, žlutá -) měsíc). Děti v MŠ neučíme barvy typu: korálová, lososová (tv. odvozené). K vytvoření barev mě iniciovalo, když jsem nastoupila do mateřské školy, absence názorně- demonstračních obrázků (v tomto případě barev) a jako klasická ,,tvořivá" učitelka mě nenapadlo nic jiného, než si je vyrobit sama :D. Dítě předškolního věku si danou věc lépe zapamatuje, když danou věc vnímá i pasivně (vidí obrázky každodenně ve třídě, v pozadí). Snažila jsem se (až na výjimky) dát obrázky, se kterými se dítě setkává v každodenním životě. Kartičky obsahují reálné obrázky ale i ilustrované. Snažila jsem se však zůstat na rovině ,,reálnosti", pro upevňování reálných představ dítěte, přesto jsou tu i obrázky typu (clipart, nakreslené...) Myslím, že to do školky v určité míře, i přes názory pedagogické veřejnosti, ať upevňujeme reálné představy a seznamujeme děti s reálným světem, patří. Avšak obrázky jsou pro dětské oko velmi přívětivé (vyzkoušeno kolegyněmi a i ,,mými" dětmi :D).   Jak s kartičkami pracovat? A, Obrázky určitě zalaminuj B. -) Kartičky vyvěste na viditelné místo, budou dítěti sloužit jako pomůcka při učení barev a pomůcka i při diagnostice učitele -) Barevné pexeso: Vytiskněte kartičky dvakrát a hrejte s dětmi jako klasické pexeso -) Pomůcka při podpoře komunikačních dovedností (Řekni, co vidíš na obrázku...)   Cíl: naučit děti barvy, podporovat zrakovou diferenciaci, rozvoj slovní zásoby, podporovat řečové dovednosti   Přeji, ať potřebným kartičky pomohou :)   Učitelka Zuzka
UUCZ-271946
Nezařazené k předmětu>Celoroční tematická hra>Didaktické hry>Třísložkové karty>Batole (1 - 3 roky)>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>2.>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika>🎨 Barvy
48.00