MAPY POKROKU - 2. třída

Kategorie:
Počet stran:
80
Velikost: 57.18 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
29. 8. 2024
Sdílet:

Průřez učiva je samozřejmostí! Ale mapy obsahují i balanční kruhy dovedností, se kterými žáci pracují v pololetí a v červnu. Součástí je vytvoření vlastních cílů pro nový školní rok. Co myslíte, jak si vedu? Dává prostor rodičům ...

co materiál obsahuje

12 stránek:

  • průřez učiva druhého ročníku - český jazyk, matematika, svět kolem nás
  • balanční kruhy dovedností
  • čtenářství
  • prostor pro vyjádření rodičů
  • cíle pro nový školní rok
  • úvodní strana - nadpis MAPA POKROKU + prostor pro dotvoření (nalepení fotky, nakreslení obrázku...)
  • informace proč s mapami pracovat a jak s nimi pracovat

popis využití

Vysvětlete žákům, proč mapy používáte, jaký v tom vidíte smysl. Osvědčilo se mi, mít mapu promítnutou na tabuli a dětem ukazovat konkrétní bod, který právě hodnotíme. Zpočátku je to zdlouhavý proces, ale má smysl a vynaložené úsilí se vrátí zpět. Pokud máte s mapami zkušenosti, pokračujte v tom, co vám vyhovuje.

 

Průřez se využívá po celý školní rok, žák zaznamenává svůj progres, cestu.

  • není nutné mít hned vybarvená všechna políčka, každý žák má své tento a k jednotlivým bodům se může vracet

V balančních kruzích děti zaznamenávají svůj posun směrem vzhůru.

  • v mapách jsou dva totožné kruhy
  • jeden žáci vybarvují v pololetí a druhý v červnu
  • po srovnání těchto dvou kruhů by měl být vidět posun žáka

Čtenářství

  • žáci vybarvují nebo dopisují věty a hodnotí své výkony v oblasti čtenářství

Co myslíte, jak si vedu?

  • zde je prostor pro rodiče, mohou se vyjádřit k učení (pokroku) svých dětí

Určení cílů na nový školní rok (nemusí se jednat pouze o cíle v oblasti vzdělávání, mohou to být i cíle v oblasti sportu nebo úplně jiné ... )

  • v průběhu roku si žáci odškrtávají, zda mají cíl splněn



Mapy jsou skvělé vodítko pro konzultace, tripartity (žák, rodič, učitel). Slouží také k rozvoji sebehodnocení a jsou jedním z prostředků formativního hodnocení. Jsou vynikajícím nástrojem pro sebereflexi. Mohou být součástí žákovského portfolia nebo sloužit jako podklad pro tvorbu slovního hodnocení. Nejefektivnější je, když si mapy tvoříte pro své žáky sami. Berte ty mé jako pomoc, možnost nebo inspiraci.


 

Další produkty od autora Zuzana Štěpánková

533863
Český jazyk
4.
Ostatní
Průřez učiva čtvrtým ročníkem. Děti sledují a hodnotí svůj posun. A vy máte podklady pro konzultace, tripartity nebo
40.00 Kč
507907
Nezařazené k předmětu
1.
Ostatní
Průřez učiva prvním ročníkem. Děti sledují a hodnotí svůj posun v učení. A vy máte podklady pro konzultace, tripartity
45.00 Kč
336462
Český jazyk
1.
Ostatní
co materiál obsahuje Průřez učiva prvního ročníku - český jazyk, komunikace. Průřez učiva prvního ročníku - matematika
30.00 Kč
578458
Český jazyk
3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Celoroční průřez učiva je samozřejmostí! Ale mapy obsahují i otázky k sebereflexi, hodnocení třídního kolektivu
45.00 Kč
MAPY POKROKU - 2. třída MAPY POKROKU - 2. třída
Průřez učiva je samozřejmostí! Ale mapy obsahují i balanční kruhy dovedností, se kterými žáci pracují v pololetí a v červnu. Součástí je vytvoření vlastních cílů pro nový školní rok. Co myslíte, jak si vedu? Dává prostor rodičům ...
co materiál obsahuje12 stránek:průřez učiva druhého ročníku - český jazyk, matematika, svět kolem násbalanční kruhy dovednostíčtenářstvíprostor pro vyjádření rodičůcíle pro nový školní rokúvodní strana - nadpis MAPA POKROKU + prostor pro dotvoření (nalepení fotky, nakreslení obrázku...)informace proč s mapami pracovat a jak s nimi pracovatpopis využitíVysvětlete žákům, proč mapy používáte, jaký v tom vidíte smysl. Osvědčilo se mi, mít mapu promítnutou na tabuli a dětem ukazovat konkrétní bod, který právě hodnotíme. Zpočátku je to zdlouhavý proces, ale má smysl a vynaložené úsilí se vrátí zpět. Pokud máte s mapami zkušenosti, pokračujte v tom, co vám vyhovuje. Průřez se využívá po celý školní rok, žák zaznamenává svůj progres, cestu.není nutné mít hned vybarvená všechna políčka, každý žák má své tento a k jednotlivým bodům se může vracetV balančních kruzích děti zaznamenávají svůj posun směrem vzhůru.v mapách jsou dva totožné kruhyjeden žáci vybarvují v pololetí a druhý v červnupo srovnání těchto dvou kruhů by měl být vidět posun žákaČtenářstvížáci vybarvují nebo dopisují věty a hodnotí své výkony v oblasti čtenářstvíCo myslíte, jak si vedu?zde je prostor pro rodiče, mohou se vyjádřit k učení (pokroku) svých dětíUrčení cílů na nový školní rok (nemusí se jednat pouze o cíle v oblasti vzdělávání, mohou to být i cíle v oblasti sportu nebo úplně jiné ... )v průběhu roku si žáci odškrtávají, zda mají cíl splněnMapy jsou skvělé vodítko pro konzultace, tripartity (žák, rodič, učitel). Slouží také k rozvoji sebehodnocení a jsou jedním z prostředků formativního hodnocení. Jsou vynikajícím nástrojem pro sebereflexi. Mohou být součástí žákovského portfolia nebo sloužit jako podklad pro tvorbu slovního hodnocení. Nejefektivnější je, když si mapy tvoříte pro své žáky sami. Berte ty mé jako pomoc, možnost nebo inspiraci.
 
UUCZ-631774
Český jazyk>Matematika>Prvouka>Ostatní>2.>ZŠ – 1. STUPEŇ>Sebehodnocení
45.00