MAPY POKROKU - 2. třída

Kategorie:
Počet stran:
80
Velikost: 57.18 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
29. 8. 2024
Sdílet:

Průřez učiva je samozřejmostí! Ale mapy obsahují i balanční kruhy dovedností, se kterými žáci pracují v pololetí a v červnu. Součástí je vytvoření vlastních cílů pro nový školní rok. Co myslíte, jak si vedu? Dává prostor rodičům ...

co materiál obsahuje

12 stránek:

  • průřez učiva druhého ročníku - český jazyk, matematika, svět kolem nás
  • balanční kruhy dovedností
  • čtenářství
  • prostor pro vyjádření rodičů
  • cíle pro nový školní rok
  • úvodní strana - nadpis MAPA POKROKU + prostor pro dotvoření (nalepení fotky, nakreslení obrázku...)
  • informace proč s mapami pracovat a jak s nimi pracovat

popis využití

Vysvětlete žákům, proč mapy používáte, jaký v tom vidíte smysl. Osvědčilo se mi, mít mapu promítnutou na tabuli a dětem ukazovat konkrétní bod, který právě hodnotíme. Zpočátku je to zdlouhavý proces, ale má smysl a vynaložené úsilí se vrátí zpět. Pokud máte s mapami zkušenosti, pokračujte v tom, co vám vyhovuje.

 

Průřez se využívá po celý školní rok, žák zaznamenává svůj progres, cestu.

  • není nutné mít hned vybarvená všechna políčka, každý žák má své tento a k jednotlivým bodům se může vracet

V balančních kruzích děti zaznamenávají svůj posun směrem vzhůru.

  • v mapách jsou dva totožné kruhy
  • jeden žáci vybarvují v pololetí a druhý v červnu
  • po srovnání těchto dvou kruhů by měl být vidět posun žáka

Čtenářství

  • žáci vybarvují nebo dopisují věty a hodnotí své výkony v oblasti čtenářství

Co myslíte, jak si vedu?

  • zde je prostor pro rodiče, mohou se vyjádřit k učení (pokroku) svých dětí

Určení cílů na nový školní rok (nemusí se jednat pouze o cíle v oblasti vzdělávání, mohou to být i cíle v oblasti sportu nebo úplně jiné ... )

  • v průběhu roku si žáci odškrtávají, zda mají cíl splněn



Mapy jsou skvělé vodítko pro konzultace, tripartity (žák, rodič, učitel). Slouží také k rozvoji sebehodnocení a jsou jedním z prostředků formativního hodnocení. Jsou vynikajícím nástrojem pro sebereflexi. Mohou být součástí žákovského portfolia nebo sloužit jako podklad pro tvorbu slovního hodnocení. Nejefektivnější je, když si mapy tvoříte pro své žáky sami. Berte ty mé jako pomoc, možnost nebo inspiraci.


 

Další produkty od autora Zuzana Štěpánková

313084
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
DÍLNY ČTENÍ knihovna čtenáře čtenářské vizitky (různé úrovně) kvíz, bingo záložku do knihy s vlastním hodnocením práce s
40.00 Kč
503401
Český jazyk
4.
Ostatní
Sebehodnocení, které využijete po celý školní rok. Mapy mohou být podkladem pro konzultace, tripartity nebo slovní
30.00 Kč
311764
Matematika
ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
kartičky o velikosti 13x13cm 332 příkladů a výsledků všechny příklady na násobení a dělení (malá násobilka) popis
25.00 Kč
466779
Český jazyk - čtení
ZŠ – 1. STUPEŇ
Přípravy hodiny/lekce
Pomůcka, která vám usnadní přípravy na čtenářské lekce. Do hodin ji můžete zařadit kdykoli. co materiál obsahuje: 3
30.00 Kč
MAPY POKROKU - 2. třída MAPY POKROKU - 2. třída
Průřez učiva je samozřejmostí! Ale mapy obsahují i balanční kruhy dovedností, se kterými žáci pracují v pololetí a v červnu. Součástí je vytvoření vlastních cílů pro nový školní rok. Co myslíte, jak si vedu? Dává prostor rodičům ...
co materiál obsahuje12 stránek:průřez učiva druhého ročníku - český jazyk, matematika, svět kolem násbalanční kruhy dovednostíčtenářstvíprostor pro vyjádření rodičůcíle pro nový školní rokúvodní strana - nadpis MAPA POKROKU + prostor pro dotvoření (nalepení fotky, nakreslení obrázku...)informace proč s mapami pracovat a jak s nimi pracovatpopis využitíVysvětlete žákům, proč mapy používáte, jaký v tom vidíte smysl. Osvědčilo se mi, mít mapu promítnutou na tabuli a dětem ukazovat konkrétní bod, který právě hodnotíme. Zpočátku je to zdlouhavý proces, ale má smysl a vynaložené úsilí se vrátí zpět. Pokud máte s mapami zkušenosti, pokračujte v tom, co vám vyhovuje. Průřez se využívá po celý školní rok, žák zaznamenává svůj progres, cestu.není nutné mít hned vybarvená všechna políčka, každý žák má své tento a k jednotlivým bodům se může vracetV balančních kruzích děti zaznamenávají svůj posun směrem vzhůru.v mapách jsou dva totožné kruhyjeden žáci vybarvují v pololetí a druhý v červnupo srovnání těchto dvou kruhů by měl být vidět posun žákaČtenářstvížáci vybarvují nebo dopisují věty a hodnotí své výkony v oblasti čtenářstvíCo myslíte, jak si vedu?zde je prostor pro rodiče, mohou se vyjádřit k učení (pokroku) svých dětíUrčení cílů na nový školní rok (nemusí se jednat pouze o cíle v oblasti vzdělávání, mohou to být i cíle v oblasti sportu nebo úplně jiné ... )v průběhu roku si žáci odškrtávají, zda mají cíl splněnMapy jsou skvělé vodítko pro konzultace, tripartity (žák, rodič, učitel). Slouží také k rozvoji sebehodnocení a jsou jedním z prostředků formativního hodnocení. Jsou vynikajícím nástrojem pro sebereflexi. Mohou být součástí žákovského portfolia nebo sloužit jako podklad pro tvorbu slovního hodnocení. Nejefektivnější je, když si mapy tvoříte pro své žáky sami. Berte ty mé jako pomoc, možnost nebo inspiraci.
 
UUCZ-631774
Český jazyk>Matematika>Prvouka>Ostatní>2.>ZŠ – 1. STUPEŇ>📝 Sebehodnocení
45.00