Stromy I.

Ročník:
Počet stran:
0
Velikost: 88.66 MB
Typ souboru: zip
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
17. 10. 2022
Sdílet:

Téma STROMY - psaní, čtení, pozorování, měření a odhad, kreativní činnosti a psaní, spolupráce, diskuze...

Materiál jsem ověřila se svými třeťáky na škole v přírodě.

Celkový čas na práci: 4 hodiny.

 

Má realizace:

  • motivace, jaké téma budeme prozkoumávat?
  • rozlosování do skupin pomocí nastříhaných obrázků stromů; každý žák si vybere jednu část, najde spolužáky a složí obrázek stromu nebo lesa (je jich v materiálu 6 ks obrázků)
  • co vím? ve skupině si napíší, co vědí o stromech
  • sdělili jsme si informace, které známe
  • kdo chtěl, mohl si nějakou dopsat, pokud ji ví, ale zapomněl na ni při psaní
  • pozorování - bádání - popis vybraného stromu v okolí, obrázek, vyhledávání informací - zajímavostí, měření a odhad stáří stromu, zamyšlení se, komu nebo čemu strom slouží
  • čtení "od semínka po strom" - společné přečtení, čtení ve skupině s použitím metody I.N.S.E.R.T.
  • vyhledání pojmu (např. organizmus)
  • namalování ilustrace k textům v rámečcích
  • ověření porozumění textu - děti si napsaly vlastními slovy, co v textu vyčetly
  • objevitelé - kreativní psaní - vlastní strom
  • pětilístek
  • co nového jsem se dozvěděl?
  • frotáž kůry a listů
  • náramek z přírodnín
  • reflexe

 

Text "OD SEMÍNKA PO STROM" jsem čerpala z časopisu CVAK, září 2020

a knihy STROMY od Piotr Socha

Další produkty od autora Tereza Vítková

144031
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Prázdninový deníček pro děti od 2. - 4. ročníku se zábavnými úkoly na nadcházející letní dny. Video: https://www.youtube
50.00 Kč
200269
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Reflexe z prázdnin, komunikace mezi dětmi, otázky a odpovědi, diskuze, relax. "To do" list na podzimní prázdniny
30.00 Kč
293405
Anglický jazyk
3., 4., 5., 6.
Pracovní listy
Materiál vhodný do hodin anglického jazyka, nejen ke dni země, ale i k ochraně přírody a ekologii. Materiál obsahuje: 26
50.00 Kč
157122
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Zhodnocení školního roku - Co se povedlo? Nejlepší zážitek? Zajímavá aktivita? ... Editovatelné listy - sebehodnocení
40.00 Kč
Stromy I. Stromy I.
Téma STROMY - psaní, čtení, pozorování, měření a odhad, kreativní činnosti a psaní, spolupráce, diskuze... Materiál jsem ověřila se svými třeťáky na škole v přírodě. Celkový čas na práci: 4 hodiny.   Má realizace: motivace, jaké téma budeme prozkoumávat? rozlosování do skupin pomocí nastříhaných obrázků stromů; každý žák si vybere jednu část, najde spolužáky a složí obrázek stromu nebo lesa (je jich v materiálu 6 ks obrázků) co vím? ve skupině si napíší, co vědí o stromech sdělili jsme si informace, které známe kdo chtěl, mohl si nějakou dopsat, pokud ji ví, ale zapomněl na ni při psaní pozorování - bádání - popis vybraného stromu v okolí, obrázek, vyhledávání informací - zajímavostí, měření a odhad stáří stromu, zamyšlení se, komu nebo čemu strom slouží čtení "od semínka po strom" - společné přečtení, čtení ve skupině s použitím metody I.N.S.E.R.T. vyhledání pojmu (např. organizmus) namalování ilustrace k textům v rámečcích ověření porozumění textu - děti si napsaly vlastními slovy, co v textu vyčetly objevitelé - kreativní psaní - vlastní strom pětilístek co nového jsem se dozvěděl? frotáž kůry a listů náramek z přírodnín reflexe   Text "OD SEMÍNKA PO STROM" jsem čerpala z časopisu CVAK, září 2020 a knihy STROMY od Piotr Socha
UUCZ-178626
Český jazyk>Přírodověda>Prvouka>Pracovní listy>Projekty>Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka>3.>4.>Rostliny>Stromy
35.00