Umělá inteligence (AI) v praxi s Bing Image Creator

Počet stran:
7
Velikost: 2.7 MB
Typ souboru: zip
Prodávající Moderní Škola
Nahráno:
Naposledy upraveno:
27. 12. 2023
Sdílet:

Umělá inteligence (AI) v praxi s Bing Image Creator

V materiálu naleznete podrobný popis, návod a ukázky práce s programem Bing Image Creator, který slouží k vytváření obrázků podle slovních popisů.

Najdete zde odkaz na daný program a návod, jak v něm postupovat. Díky bližšímu seznámení s tímto programem budou nejenom žáci schopni s ním kvalitně pracovat. Získané informace mohou následně využít i pro práci v dalších předmětech, pro vytváření  projektů, výukových i zájmových materiálů.

Zpracovaný materiál může sloužit jako podrobný zápis z hodiny. Využít ho lze nejenom do hodiny Informačních technologií, ale také v dalších předmětech.

 

Vzdělávací materiál pro ZŠ a SŠ, vypracován v souladu s RVP ZV, SOV

Další produkty od autora Moderní Škola

262998
Dějepis
7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Soubor obsahuje 4 přípravy vyučovacích hodin do dějepisu na téma franské říše. Každá hodina je vytvořená
75.00 Kč
415881
Anglický jazyk
4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Soubor 7 didaktických her na téma YES/NO Questions Materiál obsahuje 7 typů kartiček zaměřené na různou gramatiku v AJ
30.00 Kč
530071
Anglický jazyk
3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Didaktické hry
Uhádni slovo! Guess the Word! Jedná se o verzi klasické didaktické hry s vlastními úrovněmi obtížnostmi. Tato adaptace
0.00 Kč
336089
Biologie
6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Plán dvou vyučovacích hodin - Žahavci, polypy a medúzy Materiál obsahuje kompletně zpracovaný plán dvou vyučovacích
40.00 Kč
Umělá inteligence (AI) v praxi s Bing Image Creator Umělá inteligence (AI) v praxi s Bing Image Creator
Umělá inteligence (AI) v praxi s Bing Image CreatorV materiálu naleznete podrobný popis, návod a ukázky práce s programem Bing Image Creator, který slouží k vytváření obrázků podle slovních popisů.Najdete zde odkaz na daný program a návod, jak v něm postupovat. Díky bližšímu seznámení s tímto programem budou nejenom žáci schopni s ním kvalitně pracovat. Získané informace mohou následně využít i pro práci v dalších předmětech, pro vytváření  projektů, výukových i zájmových materiálů.Zpracovaný materiál může sloužit jako podrobný zápis z hodiny. Využít ho lze nejenom do hodiny Informačních technologií, ale také v dalších předmětech.  Vzdělávací materiál pro ZŠ a SŠ, vypracován v souladu s RVP ZV, SOV
UUCZ-348282
Informatika>Nezařazené k předmětu>Pracovní listy>Projekty>Ostatní>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ
25.00