MALÁ NÁSOBILKA – DĚLENÍ (slož z karet výsledek)

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
4
Velikost: 1.59 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
3. 3. 2023
Sdílet:

Popis aktivity: Aktivita obsahuje 11 čtveřic karet (výsledky 0-10). Vždy k sobě patří 4 karty se stejným výsledkem. Jde o příklady na dělení přirozených čísel v oboru malé násobilky.

Cíl: Zopakování či upevnění dělení přirozených čísel v oboru malé násobilky.

Sada obsahuje:

strana 1:      pokyny pro učitele

strana 2-4: 11 složených sad karet k tisku a rozstříhání

Možnosti použití:

  1. Pomůcku doporučuji vytisknout, zalaminovat a rozstříhat (možno používat opakovaně).
  2. Pro kontrolu je možné karty z jedné sady označit ze zadní strany např. stejným symbolem či barevnými puntíky apod.

Jak s materiálem pracovat:

  1. Rozdejte vystřižené kartičky do skupin (po 2-5 žácích), případně mohou žáci pracovat samostatně (např. jako práci navíc, pokud mají již hotovo).
  2. LEHČÍ VERZE: Pokud rozstříháte sadu na 5 kusů (malý čtverec uprostřed + k němu 4 karty): Nechte žáky skládat vždy čtyři karty k příslušnému výsledku.
  3. TĚŽŠÍ VERZE: Pokud rozstříháte sadu na 4 čtverce: Nechte žáky složit vždy 4 karty se stejným výsledkem k sobě. Správným poskládáním těchto karet poté složí výsledek.
  4. Náročnost (zejména časovou) lze ovlivnit také množstvím zadaných sad, tzn. jedna skupina může mít všechny sady, jiná např. o 2 sady méně.
  5. V průběhu práce učitel prochází třídu a pomáhá žákům s případnými nejasnostmi.
  6. Poté proveďte kontrolu – společně či každá skupina samostatně (jsou-li karty zespodu označené).
  7. Nezapomeňte na zpětnou vazbu – které příklady dělaly žákům největší problém apod.

Přínos pomůcky:

  1. Aktivizace žáků.
  2. Podpora spolupráce mezi žáky.
  3. Manipulativní činnost – zapojení více smyslů do výuky.
  4. V případě samokontroly žáků rozvoj samostatnosti a zodpovědnosti.

 

Zdroj obrázku: https://pixabay.com/

Další produkty od autora Vladěna Pěknicová

115390
8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Kolíčkování
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 27 karet na procvičení základních pojmů a vlastností rovinných útvarů (body, přímky
27.00 Kč
273799
Matematika
6., ZŠ – 2. STUPEŇ
Skládačky
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 2 sady karet. Obě sady slouží k procvičení základních početních operací s desetinnými
31.00 Kč
613099
Matematika
6.
Já mám, kdo má
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 27 karet. Karty obsahují 26 různých dvojic příkladů na násobení desetinných čísel (pro
27.00 Kč
536730
Matematika
4., 5., 6.
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 18 karet + list k napsání tajenky. Každá karta obsahuje zadání úlohy 4 možnosti. Do
44.00 Kč
MALÁ NÁSOBILKA – DĚLENÍ (slož z karet výsledek) MALÁ NÁSOBILKA – DĚLENÍ (slož z karet výsledek)
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 11 čtveřic karet (výsledky 0-10). Vždy k sobě patří 4 karty se stejným výsledkem. Jde o příklady na dělení přirozených čísel v oboru malé násobilky.Cíl: Zopakování či upevnění dělení přirozených čísel v oboru malé násobilky.Sada obsahuje:strana 1:      pokyny pro učitelestrana 2-4: 11 složených sad karet k tisku a rozstříháníMožnosti použití:Pomůcku doporučuji vytisknout, zalaminovat a rozstříhat (možno používat opakovaně).Pro kontrolu je možné karty z jedné sady označit ze zadní strany např. stejným symbolem či barevnými puntíky apod.Jak s materiálem pracovat:Rozdejte vystřižené kartičky do skupin (po 2-5 žácích), případně mohou žáci pracovat samostatně (např. jako práci navíc, pokud mají již hotovo).LEHČÍ VERZE: Pokud rozstříháte sadu na 5 kusů (malý čtverec uprostřed + k němu 4 karty): Nechte žáky skládat vždy čtyři karty k příslušnému výsledku.TĚŽŠÍ VERZE: Pokud rozstříháte sadu na 4 čtverce: Nechte žáky složit vždy 4 karty se stejným výsledkem k sobě. Správným poskládáním těchto karet poté složí výsledek.Náročnost (zejména časovou) lze ovlivnit také množstvím zadaných sad, tzn. jedna skupina může mít všechny sady, jiná např. o 2 sady méně.V průběhu práce učitel prochází třídu a pomáhá žákům s případnými nejasnostmi.Poté proveďte kontrolu – společně či každá skupina samostatně (jsou-li karty zespodu označené).Nezapomeňte na zpětnou vazbu – které příklady dělaly žákům největší problém apod.Přínos pomůcky:Aktivizace žáků.Podpora spolupráce mezi žáky.Manipulativní činnost – zapojení více smyslů do výuky.V případě samokontroly žáků rozvoj samostatnosti a zodpovědnosti. Zdroj obrázku: https://pixabay.com/
UUCZ-255967
Matematika>Skládačky>2.>3.>4.>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika
30.00