Početní vláček - čísla 1-20

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
36
Velikost: 409.3 KB
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
17. 9. 2022
Cena:
45 Kč vč. DPH
Sdílet:

Početní vláček

Soubor obsahuje mašinu a vagonky s čísly a puntíky (formát A4, A5).

Návod: Soubor vytiskneme, zalaminujeme, případně nastříháme na menší karty (formát A5).

Aktivity:

  • Čtení a psaní čísel
  • Sestavování číselné řady (1-10, 11-20)
  • Krokování 1 – mašinku s vagonky vyskládáme na zem dle posloupnosti a trénujeme krokování (dítě se postaví na start k mašince, dělá kroky na povel: ,,Udělej čtyři kroky. Začni teď!“; pochoduje podle čísel na zemi, určujeme hodnotu, kam jsme se dostali)
  • Krokování 2 - mašinku s vagonky vyskládáme na zem dle posloupnosti a trénujeme krokování (,,Udělej tři kroky, pak dva kroky. Začni teď“)-krokujeme, určujeme, kam jsme se dostali- úlohy na sčítání
  • Krokování 3-povely „tři kroky dopředu, jeden krok dozadu“.....(odčítání)
  • Řazení náhodně vybraných čísel podle velikosti (posloupnost) – vzestupně, sestupně
  • Prostorová orientace (co je hned před...hned za...mezi....)
  • Určování směru – děti vytvoří vláček, cestují podle navigace vyučujícího
  • Vagonek s otazníkem – umístíme náhodně mezi dvě sousední čísla (která s tímto neznámým číslem tvoří trojici(např 4 ? 6), případně před, či za tato čísla
  • Hra na vláček – rozdáme karty mezi děti; mašinka veze vagonek s číslem ..... (děti se postupně řadí podle vyvolávaných čísel a cestují po třídě)
  • Stejný počet (určování) – vyskládáme tolik předmětů (žetonů, knoflíků, fazolí,..), kolik udává hodnota na vagonku
  • Porovnávání  velikosti– více, méně, stejně (podle hodnoty čísla na vagonku), nebo jen podle počtu zapojených vagonků (kratší, delší vlak)
  • Vagonky jako stanoviště pro různé úkoly

Jistě najdete i jiná využití. Přeji hodně zábavy J

 

Další produkty od autora Lenka Válalová

55497
Matematika
3., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Ostatní
Pomůcka slouží k zapamatování si násobkových řad hravou formou. Děti se snaží vyplnit tělo housenky přikládáním kartiček
55.00 Kč
68756
Český jazyk
2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Ostatní
Sada cvičení - procvičování učiva. Soubor obsahuje 80 úloh s pěti úkoly . Učivo lze procvičit formou her a soutěží
65.00 Kč
66909
Matematika
2., 3.
Domino
Sada navazujících kartiček založených na principu domina. Materiál vytiskneme, zalaminujeme, nastříháme na kartičky
49.00 Kč
57141
Český jazyk
1., 2.
Ostatní
120 obrázkových kartiček s písmeny - děti tvoří a doplňují správná slova. Pomůcka k rozvoji čtenářských a psacích
55.00 Kč
Početní vláček - čísla 1-20 Početní vláček - čísla 1-20
Početní vláček Soubor obsahuje mašinu a vagonky s čísly a puntíky (formát A4, A5). Návod: Soubor vytiskneme, zalaminujeme, případně nastříháme na menší karty (formát A5). Aktivity: Čtení a psaní čísel Sestavování číselné řady (1-10, 11-20) Krokování 1 – mašinku s vagonky vyskládáme na zem dle posloupnosti a trénujeme krokování (dítě se postaví na start k mašince, dělá kroky na povel: ,,Udělej čtyři kroky. Začni teď!“; pochoduje podle čísel na zemi, určujeme hodnotu, kam jsme se dostali) Krokování 2 - mašinku s vagonky vyskládáme na zem dle posloupnosti a trénujeme krokování (,,Udělej tři kroky, pak dva kroky. Začni teď“)-krokujeme, určujeme, kam jsme se dostali- úlohy na sčítání Krokování 3-povely „tři kroky dopředu, jeden krok dozadu“.....(odčítání) Řazení náhodně vybraných čísel podle velikosti (posloupnost) – vzestupně, sestupně Prostorová orientace (co je hned před...hned za...mezi....) Určování směru – děti vytvoří vláček, cestují podle navigace vyučujícího Vagonek s otazníkem – umístíme náhodně mezi dvě sousední čísla (která s tímto neznámým číslem tvoří trojici(např 4 ? 6), případně před, či za tato čísla Hra na vláček – rozdáme karty mezi děti; mašinka veze vagonek s číslem ..... (děti se postupně řadí podle vyvolávaných čísel a cestují po třídě) Stejný počet (určování) – vyskládáme tolik předmětů (žetonů, knoflíků, fazolí,..), kolik udává hodnota na vagonku Porovnávání  velikosti– více, méně, stejně (podle hodnoty čísla na vagonku), nebo jen podle počtu zapojených vagonků (kratší, delší vlak) Vagonky jako stanoviště pro různé úkoly Jistě najdete i jiná využití. Přeji hodně zábavy J  
UUCZ-181343
Matematika>Výzdoba třídy>MŠ - předškoláci>1.>Speciální pedagogika>Dopravní prostředky
45.00