Rozklad kvadratického trojčlenu na součin, kvadratické rovnice (Vietovy vzorce)

Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
11
Velikost: 1.43 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
14. 9. 2024
Sdílet:

Popis aktivity: Aktivita obsahuje 2 sady karet. První sada obsahuje příklady na rozklad kvadratického trojčlenu na součin. Druhá sada slouží k procvičení řešení kvadratických rovnic (lze využít Vietovy vzorce).

Sada obsahuje:

strana 1:      pokyny pro učitele

strana 2-3:  nesložené trimino vhodné k rozstříhání – zadání 1. sady

strana 4:      složené trimino – řešení (včetně výsledného tvaru) – 1. sada

strana 5-6:  tabulka s řešením – 1. sada

strana 7-8:  nesložené trimino vhodné k rozstříhání – zadání 2. sady

strana 9:      složené trimino – řešení (včetně výsledného tvaru) – 2. sada

strana 10-11: tabulka s řešením – 2. sada

Možnosti použití:

  1. Materiál je možné vytisknout, zalaminovat a rozstříhat (možno používat opakovaně).
  2. Verzi k rozstříhání vytisknout např. na papír (může být z druhé strany popsaný), rozdat do skupin a nechat žáky sadu nejprve rozstříhat a až poté složit (omezené možnosti opakovaného použití, ale mohou si dělat do textu např. poznámky). 
  3. Pokud si mají žáci zkontrolovat práci sami, tak vytisknout odpovídající počet tabulek s řešením.

Jak s materiálem pracovat:

  1. Rozdejte sadu do skupin (po 2-5 žácích), případně mohou žáci pracovat samostatně (např. jako práci navíc, pokud mají již hotovo).
  2. Nechte žáky složit trimino – vždy přikládají dvě odpovídající strany k sobě (zadání + výsledek). 
  3. V průběhu práce učitel prochází třídu a pomáhá žákům s případnými nejasnostmi.
  4. Jako nápovědu můžete žákům ukázat výsledný tvar trimina.
  5. Poté proveďte kontrolu – společně či každá skupina samostatně dle tabulky s řešením.
  6. Nezapomeňte na zpětnou vazbu – které příklady dělaly žákům největší problém apod.

Další produkty od autora Vladěna Pěknicová

503145
Matematika
7.
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 23 karet s úlohami na téma „procenta“ + list k napsání tajenky. Každá karta obsahuje
44.00 Kč
608010
Biologie
8., 9.
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 21 karet + list k napsání tajenky. Každá karta obsahuje zadání úlohy + 4 možnosti. Do
44.00 Kč
299438
Matematika
3., 4.
Skládačky
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 8 čtveřic karet s příklady na sčítání, odčítání, násobení a dělení přirozených čísel
28.00 Kč
86256
Matematika
2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Skládačky
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 8 čtveřic karet. Vždy k sobě patří 4 karty se stejným výsledkem. V příkladech se
30.00 Kč
-11 % 30 Kč
26,7 Kč
Rozklad kvadratického trojčlenu na součin, kvadratické rovnice (Vietovy vzorce) Rozklad kvadratického trojčlenu na součin, kvadratické rovnice (Vietovy vzorce)
Popis aktivity: Aktivita obsahuje 2 sady karet. První sada obsahuje příklady na rozklad kvadratického trojčlenu na součin. Druhá sada slouží k procvičení řešení kvadratických rovnic (lze využít Vietovy vzorce).Sada obsahuje:strana 1:      pokyny pro učitelestrana 2-3:  nesložené trimino vhodné k rozstříhání – zadání 1. sadystrana 4:      složené trimino – řešení (včetně výsledného tvaru) – 1. sadastrana 5-6:  tabulka s řešením – 1. sadastrana 7-8:  nesložené trimino vhodné k rozstříhání – zadání 2. sadystrana 9:      složené trimino – řešení (včetně výsledného tvaru) – 2. sadastrana 10-11: tabulka s řešením – 2. sadaMožnosti použití:Materiál je možné vytisknout, zalaminovat a rozstříhat (možno používat opakovaně).Verzi k rozstříhání vytisknout např. na papír (může být z druhé strany popsaný), rozdat do skupin a nechat žáky sadu nejprve rozstříhat a až poté složit (omezené možnosti opakovaného použití, ale mohou si dělat do textu např. poznámky). Pokud si mají žáci zkontrolovat práci sami, tak vytisknout odpovídající počet tabulek s řešením.Jak s materiálem pracovat:Rozdejte sadu do skupin (po 2-5 žácích), případně mohou žáci pracovat samostatně (např. jako práci navíc, pokud mají již hotovo).Nechte žáky složit trimino – vždy přikládají dvě odpovídající strany k sobě (zadání + výsledek). V průběhu práce učitel prochází třídu a pomáhá žákům s případnými nejasnostmi.Jako nápovědu můžete žákům ukázat výsledný tvar trimina.Poté proveďte kontrolu – společně či každá skupina samostatně dle tabulky s řešením.Nezapomeňte na zpětnou vazbu – které příklady dělaly žákům největší problém apod.
UUCZ-648013
Matematika>Skládačky>SŠ
32.00