🔒 Zloděj - ZÁCHRANA ČÍSEL Z VĚZENÍ. 1. TŘÍDA 🔒

Předmět:
Počet stran:
9
Velikost: 8.91 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
17. 2. 2025
Sdílet:

Více o materiálu

Pravidla hry:

Záchrana čísel z vězení Rozdělení žáků a příprava hry: Žáci se rozdělí do skupin po 3–4 hráčích. Každá skupina dostane: Pracovní list s příklady (stejný pro všechny skupiny). Hrací kartu – do které zapisují výsledky příkladů a přikládají k nim lístečky z tabule. Na tabuli je připraveno vězení čísel – prostor s lístečky, na kterých jsou napsané výsledky příkladů (číselné lístečky).

Průběh hry:

Počítání příkladů: Každá skupina počítá příklady na svém pracovním listu. Hledání výsledků: Když je příklad vypočítaný, jeden člen skupiny běží k tabuli a hledá lísteček s odpovídajícím výsledkem. Zachraňování čísel: Pokud běžec najde správný lísteček (číslo), přinese ho zpět své skupině. Skupina zapíše výsledek do hrací karty a přiloží k němu lísteček z vězení. Pokud lísteček s výsledkem už na tabuli není, běžec se vrací s prázdnýma rukama a skupina pokračuje v počítání dalších příkladů. Střídání rolí: Po každém běhu se mohou hráči ve skupině střídat – jeden počítá, druhý zapisuje, třetí běží k tabuli. Konec hry: Hra končí buď: Po uplynutí časového limitu (např. 10–15 minut) – vítězí skupina, která zachránila nejvíce čísel. Nebo když jsou všechna čísla osvobozena – vítězí celá třída společně.

Co se děti naučí a co rozvíjejí:

Matematické dovednosti: procvičování sčítání a odčítání v oboru do 10.

Týmovou spolupráci: plánování strategie a efektivní rozdělování rolí ve skupině.

Rychlost a pozornost: hledání správných výsledků na tabuli.

Kreativitu a představivost: hra je propojená s příběhem, který dětem pomáhá lépe se vžít do úkolu.

Fyzickou aktivitu: běhání k tabuli a zpět podporuje pohybovou aktivitu.

Další produkty od autora Učíme se hrou s Luckou

553089
Český jazyk
1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
V prostoru třídy nebo chodby rozmístěte 10 obrázků k tématu den země. Dětem rozdejte hrací karty. Při plnění úkolu je
30.00 Kč
798270
Český jazyk
1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
🧩 Jak se hraje? Hra "Já mám, kdo má?" je oblíbená karetní aktivita, která pomáhá dětem zdokonalit čtení psacího písma a
29.00 Kč
491662
Český jazyk
1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
DOPLŇ PÍSMENKA, KTERÁ CHYBÍ V MŘÍŽKÁCH, POKUD CHYBÍ OBRÁZEK, ZKUS HO DOKRESLIT. PŘEČTI SI SLOVO NAPSANÉ PSACÍM PÍSMEM
30.00 Kč
877056
Nezařazené k předmětu
Školní družina, 1., 2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
🌞 PRÁZDNINOVÝ DENÍK Prázdninový deník – originálníhí a zábavný sešit pro děti 1. stupně ZŠ. Deník je připraven v
35.00 Kč
🔒 Zloděj - ZÁCHRANA ČÍSEL Z VĚZENÍ. 1. TŘÍDA 🔒 🔒 Zloděj - ZÁCHRANA ČÍSEL Z VĚZENÍ. 1. TŘÍDA 🔒
Více o materiáluPravidla hry:Záchrana čísel z vězení Rozdělení žáků a příprava hry: Žáci se rozdělí do skupin po 3–4 hráčích. Každá skupina dostane: Pracovní list s příklady (stejný pro všechny skupiny). Hrací kartu – do které zapisují výsledky příkladů a přikládají k nim lístečky z tabule. Na tabuli je připraveno vězení čísel – prostor s lístečky, na kterých jsou napsané výsledky příkladů (číselné lístečky).Průběh hry:Počítání příkladů: Každá skupina počítá příklady na svém pracovním listu. Hledání výsledků: Když je příklad vypočítaný, jeden člen skupiny běží k tabuli a hledá lísteček s odpovídajícím výsledkem. Zachraňování čísel: Pokud běžec najde správný lísteček (číslo), přinese ho zpět své skupině. Skupina zapíše výsledek do hrací karty a přiloží k němu lísteček z vězení. Pokud lísteček s výsledkem už na tabuli není, běžec se vrací s prázdnýma rukama a skupina pokračuje v počítání dalších příkladů. Střídání rolí: Po každém běhu se mohou hráči ve skupině střídat – jeden počítá, druhý zapisuje, třetí běží k tabuli. Konec hry: Hra končí buď: Po uplynutí časového limitu (např. 10–15 minut) – vítězí skupina, která zachránila nejvíce čísel. Nebo když jsou všechna čísla osvobozena – vítězí celá třída společně.Co se děti naučí a co rozvíjejí:Matematické dovednosti: procvičování sčítání a odčítání v oboru do 10.Týmovou spolupráci: plánování strategie a efektivní rozdělování rolí ve skupině.Rychlost a pozornost: hledání správných výsledků na tabuli.Kreativitu a představivost: hra je propojená s příběhem, který dětem pomáhá lépe se vžít do úkolu.Fyzickou aktivitu: běhání k tabuli a zpět podporuje pohybovou aktivitu.
UUCZ-797700
Matematika>Běhací diktát>Didaktické hry>Pracovní listy>Školní družina>1.>ZŠ – 1. STUPEŇ>Speciální pedagogika
28.00