Losovátka – rozdělení do skupin

Kategorie:
Počet stran:
5
Velikost: 2.31 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající domácí učitelka
Nahráno:
Naposledy upraveno:
24. 11. 2024
Sdílet:

Tento set 30 kartiček vám umožní rychle a zábavně rozdělit žáky do skupin (dvojice, trojice, čtveřice, pětice, šestice) podle společného motivu.

Co materiál obsahuje:

30 kartiček k rozdělení žáků do skupin (dvojice, trojice, čtveřice, pětice, šestice)

Jak s materiálem pracovat:

Kartičky nejdříve rozstříhejte a zalaminujte pro opakované použití. Poté každému žákovi rozdejte jednu kartičku. Podle instrukcí, které zadáte, se žáci rozdělí do skupin podle společného motivu na kartičkách (např. ovoce, barvy). Tento způsob rozdělování do skupin je jednoduchý, zábavný a spravedlivý.

Další produkty od autora domácí učitelka

720592
Český jazyk - literatura
8., 9.
Pracovní listy
Popis produktu: Tento výukový materiál je určen pro učitele českého jazyka a literatury na základních školách (8. a 9
49.00 Kč
726158
Český jazyk - gramatika
8., 9.
Přípravy hodiny/lekce
Co materiál obsahuje: Prezentace Metodika, která zahrnuje evokaci, uvědomění a reflexi. Tabulka pravidel změn souhlásek
33.00 Kč
737901
Nezařazené k předmětu
5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
🎁 Co materiál obsahuje: Tento materiál obsahuje 36 komunikačních karet , které přinesou zábavu a možnost vzájemně se
25.00 Kč
609808
Český jazyk
4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Didaktické hry
✅ Co materiál obsahuje: 9× kelímek s hranolkami 2× 54 slov k přiřazení – v 1. pádě i v různých pádech 🎯 Pro koho je
25.00 Kč
Losovátka – rozdělení do skupin Losovátka – rozdělení do skupin
Tento set 30 kartiček vám umožní rychle a zábavně rozdělit žáky do skupin (dvojice, trojice, čtveřice, pětice, šestice) podle společného motivu.Co materiál obsahuje:30 kartiček k rozdělení žáků do skupin (dvojice, trojice, čtveřice, pětice, šestice)Jak s materiálem pracovat:Kartičky nejdříve rozstříhejte a zalaminujte pro opakované použití. Poté každému žákovi rozdejte jednu kartičku. Podle instrukcí, které zadáte, se žáci rozdělí do skupin podle společného motivu na kartičkách (např. ovoce, barvy). Tento způsob rozdělování do skupin je jednoduchý, zábavný a spravedlivý.
UUCZ-675273
Nezařazené k předmětu>Ostatní>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ
25.00