Čtení s obrázky – PODZIM / IN AUTUMN - Reading with pictures

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
3
Velikost: 4.69 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Jana Valášková
Nahráno:
Naposledy upraveno:
5. 11. 2023
Sdílet:

Zpestřete hodinu a procvičte s Vašimi dětmi zajímavou formou čtení a slovní zásobu na téma PODZIM včetně zopakování příslovcí času. 3 A4 v PDF - text s ručně kreslenými obrázky, obrázkový slovníček a plný text s klíčem.

Spíše lehce pokročilejší děti, záleží na skupině.

 

Text je určený i k využítí pro příslovce času usually, often, sometimes, always, never.

 

Hra Já mám Kdo má s rozšířenější slovní zásobou zde:

PODZIM / AUTUMN - Vocabulary + Game I HAVE... WHO HAS...? COLOURED - Anglický jazyk | UčiteléUčitelům.cz (uciteleucitelum.cz)

 

Tipy na práci s materiálem:

•Materiál je připravený (ideálně) k barevnému tisku a následnému zalaminování. I černobíle vytištěný je však použitelný k práci, obrázky jdou dobře rozeznat, pokud není příliš malý formát.

•Slovníček se může i nastříhat a použít k aktivitě jako přiřazování slovíčka k obrázku apod. Text můžou žáci sdílet ve dvojicích.

•Před seznámením se se slovíčky je dobré udělat brainstorming - co se jim vybaví, když se řekne „podzim“, jaké aktivity rádi dělají, jaké měsíce období podzimu zahrnuje? Kolik slovíček již             k tématu jsou schopni vyjmenovat v angličtině a ty zapsat třeba na tabuli. Poté je možné projít slovníček s obrázky a podívat se, kolik slovíček z předlohy dali žáci během brainstormingu sami dohromady a co je pro ně úplně nové. Následuje čtení textu s obrázky.

•Při přečtení textu je možné nechat žáky najít všechny příslovce času a následně je nechat vytvořit alespoň jednu větu s použitím jednoho z příslovcí a podzimní aktivity (např. In Autumn, I always fly a kite with my friends).

•Při následující hodině můžete žákům dát k rychlému zopakování znovu přečíst text s obrázky nebo dát přiřadit rozstříhaná slovíčka k obrázkům. Lze rozstříhat všechno zvlášť nebo třeba nechat celý sloupec papíru se slovíčky a přiřazovat k nim nastříhané obrázky či naopak - k nerozstříhaným obrázkům ve sloupci nechat přiřazovat nastříhaná slovíčka. Minimalizuje se tak riziko poztrácení nastříhaných kartiček, když bude nastříhaný jen jeden sloupeček.

•Další variantou je vytisknout celý text se zvýrazněnými slovíčky a dát k dispozici nastříhané obrázky, aby děti nahradily zvýrazněná slovíčka v textu obrázkem. Vytvoří tak obrázkové čtení oni sami.

•Samozřejmě lze začít čtením textu a až poté procházet slovíčka, či je zapisovat v průběhu čtení. Možností práce s obrázkovým čtením je více a vše záleží na Vás, Vašich žácích, jejich úrovni zapojení a počtu, zvyklostem a také náladě 🙂

•Příběh může sloužit dětem i k inspiraci – s pomocí slovíček můžou poskládat/vymyslet svůj vlastní text o období podzimu. 

 

Zdroj obrázků – přímo pro tento materiál nakreslila a vymalovala Pavlína Spáčilová

Další produkty od autora Jana Valášková

432795
Anglický jazyk
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Díky obrázkovému slovníčku a hře „I have… Who has…?“ zpestříte hodinu AJ, uvedete Vaše děti do tématu Vánoce a
35.00 Kč
838957
Český jazyk
Školní družina, MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Bingo
Hra Bingo je skvělý způsob, jak děti vtáhnout do výuky hravou formou. Díky této aktivitě si procvičí postřeh, projdou si
30.00 Kč
424691
Anglický jazyk
7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Kolíčkování
Touto aktivitou zpestříte dětem hodinu, naučí se něco nového o Dni díkůvzdání a procvičíte s nimi čtení a paměť či
35.00 Kč
468194
Český jazyk
MŠ - předškoláci, 1., 2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Díky hře „Já mám… Kdo má…?“ zpestříte svou hodinu, uvedete Vaše žáky do tématu zima a procvičíte s nimi hravou formou
30.00 Kč
Čtení s obrázky – PODZIM / IN AUTUMN - Reading with pictures Čtení s obrázky – PODZIM / IN AUTUMN - Reading with pictures
Zpestřete hodinu a procvičte s Vašimi dětmi zajímavou formou čtení a slovní zásobu na téma PODZIM včetně zopakování příslovcí času. 3 A4 v PDF - text s ručně kreslenými obrázky, obrázkový slovníček a plný text s klíčem. Spíše lehce pokročilejší děti, záleží na skupině.   Text je určený i k využítí pro příslovce času usually, often, sometimes, always, never.   Hra Já mám Kdo má s rozšířenější slovní zásobou zde: PODZIM / AUTUMN - Vocabulary + Game I HAVE... WHO HAS...? COLOURED - Anglický jazyk | UčiteléUčitelům.cz (uciteleucitelum.cz)   Tipy na práci s materiálem: •Materiál je připravený (ideálně) k barevnému tisku a následnému zalaminování. I černobíle vytištěný je však použitelný k práci, obrázky jdou dobře rozeznat, pokud není příliš malý formát. •Slovníček se může i nastříhat a použít k aktivitě jako přiřazování slovíčka k obrázku apod. Text můžou žáci sdílet ve dvojicích. •Před seznámením se se slovíčky je dobré udělat brainstorming - co se jim vybaví, když se řekne „podzim“, jaké aktivity rádi dělají, jaké měsíce období podzimu zahrnuje? Kolik slovíček již             k tématu jsou schopni vyjmenovat v angličtině a ty zapsat třeba na tabuli. Poté je možné projít slovníček s obrázky a podívat se, kolik slovíček z předlohy dali žáci během brainstormingu sami dohromady a co je pro ně úplně nové. Následuje čtení textu s obrázky. •Při přečtení textu je možné nechat žáky najít všechny příslovce času a následně je nechat vytvořit alespoň jednu větu s použitím jednoho z příslovcí a podzimní aktivity (např. In Autumn, I always fly a kite with my friends). •Při následující hodině můžete žákům dát k rychlému zopakování znovu přečíst text s obrázky nebo dát přiřadit rozstříhaná slovíčka k obrázkům. Lze rozstříhat všechno zvlášť nebo třeba nechat celý sloupec papíru se slovíčky a přiřazovat k nim nastříhané obrázky či naopak - k nerozstříhaným obrázkům ve sloupci nechat přiřazovat nastříhaná slovíčka. Minimalizuje se tak riziko poztrácení nastříhaných kartiček, když bude nastříhaný jen jeden sloupeček. •Další variantou je vytisknout celý text se zvýrazněnými slovíčky a dát k dispozici nastříhané obrázky, aby děti nahradily zvýrazněná slovíčka v textu obrázkem. Vytvoří tak obrázkové čtení oni sami. •Samozřejmě lze začít čtením textu a až poté procházet slovíčka, či je zapisovat v průběhu čtení. Možností práce s obrázkovým čtením je více a vše záleží na Vás, Vašich žácích, jejich úrovni zapojení a počtu, zvyklostem a také náladě 🙂 •Příběh může sloužit dětem i k inspiraci – s pomocí slovíček můžou poskládat/vymyslet svůj vlastní text o období podzimu.   Zdroj obrázků – přímo pro tento materiál nakreslila a vymalovala Pavlína Spáčilová
UUCZ-386694
Anglický jazyk>Pracovní listy>5.>6.>7.>8.>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>🍂 Podzim
35.00