Čtení s obrázky – PODZIM / IN AUTUMN - Reading with pictures

Předmět:
Kategorie:
Téma:
Počet stran:
3
Velikost: 4.69 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
5. 11. 2023
Sdílet:

Zpestřete hodinu a procvičte s Vašimi dětmi zajímavou formou čtení a slovní zásobu na téma PODZIM včetně zopakování příslovcí času. 3 A4 v PDF - text s ručně kreslenými obrázky, obrázkový slovníček a plný text s klíčem.

Spíše lehce pokročilejší děti, záleží na skupině.

 

Text je určený i k využítí pro příslovce času usually, often, sometimes, always, never.

 

Hra Já mám Kdo má s rozšířenější slovní zásobou zde:

PODZIM / AUTUMN - Vocabulary + Game I HAVE... WHO HAS...? COLOURED - Anglický jazyk | UčiteléUčitelům.cz (uciteleucitelum.cz)

 

Tipy na práci s materiálem:

•Materiál je připravený (ideálně) k barevnému tisku a následnému zalaminování. I černobíle vytištěný je však použitelný k práci, obrázky jdou dobře rozeznat, pokud není příliš malý formát.

•Slovníček se může i nastříhat a použít k aktivitě jako přiřazování slovíčka k obrázku apod. Text můžou žáci sdílet ve dvojicích.

•Před seznámením se se slovíčky je dobré udělat brainstorming - co se jim vybaví, když se řekne „podzim“, jaké aktivity rádi dělají, jaké měsíce období podzimu zahrnuje? Kolik slovíček již             k tématu jsou schopni vyjmenovat v angličtině a ty zapsat třeba na tabuli. Poté je možné projít slovníček s obrázky a podívat se, kolik slovíček z předlohy dali žáci během brainstormingu sami dohromady a co je pro ně úplně nové. Následuje čtení textu s obrázky.

•Při přečtení textu je možné nechat žáky najít všechny příslovce času a následně je nechat vytvořit alespoň jednu větu s použitím jednoho z příslovcí a podzimní aktivity (např. In Autumn, I always fly a kite with my friends).

•Při následující hodině můžete žákům dát k rychlému zopakování znovu přečíst text s obrázky nebo dát přiřadit rozstříhaná slovíčka k obrázkům. Lze rozstříhat všechno zvlášť nebo třeba nechat celý sloupec papíru se slovíčky a přiřazovat k nim nastříhané obrázky či naopak - k nerozstříhaným obrázkům ve sloupci nechat přiřazovat nastříhaná slovíčka. Minimalizuje se tak riziko poztrácení nastříhaných kartiček, když bude nastříhaný jen jeden sloupeček.

•Další variantou je vytisknout celý text se zvýrazněnými slovíčky a dát k dispozici nastříhané obrázky, aby děti nahradily zvýrazněná slovíčka v textu obrázkem. Vytvoří tak obrázkové čtení oni sami.

•Samozřejmě lze začít čtením textu a až poté procházet slovíčka, či je zapisovat v průběhu čtení. Možností práce s obrázkovým čtením je více a vše záleží na Vás, Vašich žácích, jejich úrovni zapojení a počtu, zvyklostem a také náladě 🙂

•Příběh může sloužit dětem i k inspiraci – s pomocí slovíček můžou poskládat/vymyslet svůj vlastní text o období podzimu. 

 

Zdroj obrázků – přímo pro tento materiál nakreslila a vymalovala Pavlína Spáčilová

Další produkty od autora Jana Valášková

360835
Cizí jazyky
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Materiál obsahuje celkem 7 stran pdf formátu A4 - obrázkový slovníček (strana 1) a dvě varianty hry "Já mám... Kdo má
33.00 Kč
375295
Francouzský jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Omalovánky
DEMONSTRAČNÍ KARTIČKY VEČERNÍ RUTINA – černo bílá varianta Díky kartičkám procvičíte s dětmi ranní činnosti v cizím
29.00 Kč
436519
Český jazyk
MŠ - předškoláci, 1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Bingo
Díky hře Bingo si děti krásně procvičí postřeh, uvědomí a zopakují si díky obrázkům tradiční symboly českých Vánoc a
25.00 Kč
393915
Anglický jazyk
3., 4., 5., 6., 7., 8., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Já mám, kdo má
Procvičte zábavně slovíčka díky originálním, ručně kresleným obrázkům - v obrázkovém slovníčku a hře „I have … Who has
39.00 Kč
Čtení s obrázky – PODZIM / IN AUTUMN - Reading with pictures Čtení s obrázky – PODZIM / IN AUTUMN - Reading with pictures
Zpestřete hodinu a procvičte s Vašimi dětmi zajímavou formou čtení a slovní zásobu na téma PODZIM včetně zopakování příslovcí času. 3 A4 v PDF - text s ručně kreslenými obrázky, obrázkový slovníček a plný text s klíčem. Spíše lehce pokročilejší děti, záleží na skupině.   Text je určený i k využítí pro příslovce času usually, often, sometimes, always, never.   Hra Já mám Kdo má s rozšířenější slovní zásobou zde: PODZIM / AUTUMN - Vocabulary + Game I HAVE... WHO HAS...? COLOURED - Anglický jazyk | UčiteléUčitelům.cz (uciteleucitelum.cz)   Tipy na práci s materiálem: •Materiál je připravený (ideálně) k barevnému tisku a následnému zalaminování. I černobíle vytištěný je však použitelný k práci, obrázky jdou dobře rozeznat, pokud není příliš malý formát. •Slovníček se může i nastříhat a použít k aktivitě jako přiřazování slovíčka k obrázku apod. Text můžou žáci sdílet ve dvojicích. •Před seznámením se se slovíčky je dobré udělat brainstorming - co se jim vybaví, když se řekne „podzim“, jaké aktivity rádi dělají, jaké měsíce období podzimu zahrnuje? Kolik slovíček již             k tématu jsou schopni vyjmenovat v angličtině a ty zapsat třeba na tabuli. Poté je možné projít slovníček s obrázky a podívat se, kolik slovíček z předlohy dali žáci během brainstormingu sami dohromady a co je pro ně úplně nové. Následuje čtení textu s obrázky. •Při přečtení textu je možné nechat žáky najít všechny příslovce času a následně je nechat vytvořit alespoň jednu větu s použitím jednoho z příslovcí a podzimní aktivity (např. In Autumn, I always fly a kite with my friends). •Při následující hodině můžete žákům dát k rychlému zopakování znovu přečíst text s obrázky nebo dát přiřadit rozstříhaná slovíčka k obrázkům. Lze rozstříhat všechno zvlášť nebo třeba nechat celý sloupec papíru se slovíčky a přiřazovat k nim nastříhané obrázky či naopak - k nerozstříhaným obrázkům ve sloupci nechat přiřazovat nastříhaná slovíčka. Minimalizuje se tak riziko poztrácení nastříhaných kartiček, když bude nastříhaný jen jeden sloupeček. •Další variantou je vytisknout celý text se zvýrazněnými slovíčky a dát k dispozici nastříhané obrázky, aby děti nahradily zvýrazněná slovíčka v textu obrázkem. Vytvoří tak obrázkové čtení oni sami. •Samozřejmě lze začít čtením textu a až poté procházet slovíčka, či je zapisovat v průběhu čtení. Možností práce s obrázkovým čtením je více a vše záleží na Vás, Vašich žácích, jejich úrovni zapojení a počtu, zvyklostem a také náladě 🙂 •Příběh může sloužit dětem i k inspiraci – s pomocí slovíček můžou poskládat/vymyslet svůj vlastní text o období podzimu.    Zdroj obrázků – přímo pro tento materiál nakreslila a vymalovala Pavlína Spáčilová
UUCZ-386694
Anglický jazyk>Pracovní listy>5.>6.>7.>8.>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ>Podzim
35.00