Numbers, There is/are, plurals, členy - úniková hra

Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
41
Velikost: 178.43 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Bohumír Náhlý
Nahráno:
Naposledy upraveno:
19. 10. 2025
Sdílet:

Cílem této interaktivní únikovky je postupně splnit 4 hlavní části skládající se z dílčích úkolů. Obsahově jde o opakování Unit 1 z učebnice Project 1 (materiál není produkt nakladatelství OUP), ale hra se dá použít v jakémkoliv ročníku, kde potřebujete procvičit danou gramatiku. Designově je zasazena do chatrče čarodějnice, ze které se musí hráč dostat. Doporučuji, abyste si hru sami nejdříve vyzkoušeli, než ji budete hrát s žáky.

Za každou splněnou část získá žák jedno číslo jako část celého kódu. Výborná věc je, že každý žák bude získávat náhodně jiná čísla než ostatní, takže není možnost opisování a každý musí hru dohrát sám. Na závěr po získání všech čtyř čísel se žák dostane k zámku, který kódem odemkne. V průběhu hry mohou žáci sledovat vpravo nahoře svůj postup a také mají přehled o tom, kolik čísel už získali. Vše je pěkně graficky znázorněno (viz video ukázka).

Materiál je interaktivní, je potřeba internetové připojení a stolní PC nebo notebook. Můžete použít i mobil nebo tablet, ale je potřeba dodržet postup na konci PDF.

Výsledky kvízu, který je součástí, si mohou žáci zobrazit a také ukázat učiteli.

Obsah cvičení:

Challenge 1 School subjects + animals - Pexeso a poslech 

1 pexeso a 1 poslechové cvičení. Pexeso obsahuje 10 slovíček - animals.

V poslechovém cvičení je 10 školních předmětů a jejich výslovnost, žák si poslechne a přiřadí. Po kliknutí na CHECK se špatně umístěné reproduktory vrátí zpět.

Challenge 2 Slovesa Have got/has got - 3 cvičení 

Celkem 18 vět (kladné, záporné, otázky). Žák dopisuje správné tvary slovesa MÍT. Jako malá zpětná vazba slouží malý GIF (palec nahoru) za větou. Je možné psát i zkrácené tvary, je ale potřeba použít anglický apostrof.

Challenge 3 Listening comprehension - answer the questions

Text s poslechem a 10 otázkami. Žák si pustí poslech, čte text a následně odpovídá na otázky. Odpovědi jsou více méně jednoslovné. Počítám i s variantami, které žáci mohou použít (in the park, in park, park). Kontrolu žák provede červeným tlačítkem. Špatné odpovědi se označí červeně.

Challenge 4 Quiz - celkem 20 vět. 10 vět formou A,B,C odpovědí, 10 vět musí žák přeskupit slova a poskládat větu. Na konci se objeví přehled (pro žáka i učitele) s výsledky, který stačí zavřít. 

Závěr: po splnění všech 4 misí žák klikne na Open the lock a dostane se k zámku, kde musí zadat získaný kód. Pro případ, že by žák kód z nějakého důvodu neměl, je kód u zámku pro jistotu napsán. Následuje závěrečná obrazovka s gratulací.

Zrychlená video ukázka:

 

 

 

Materiál vytvořený v prostředí Genially je zveřejněn v autorské podobě, bez dodatečné jazykové kontroly webu uciteleucitelum.cz.

Další produkty od autora Bohumír Náhlý

1000913
Český jazyk
ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
46 kvízových otázek na psaní S/SE, Z/ZE a 100 kvízových otázek na psaní DE/DĚ, TE/TĚ, NE/NĚ. Určitě jde o procvičování zábavnou, hravou formou s pěkným čarodějnickým designem, doplněným o několik grafických a zvukových efektů.
45.00 Kč
997936
Informatika
SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Žáky postupně čeká 5 misí, každá se skládá z více úkolů. Celkem je k dispozici 11 cvičení a 20 kvízových otázek. Hra by měla sloužit k seznámení se se základy tematického celku sítě, se základním rozdělením a základními pojmy.
35.00 Kč
986588
Český jazyk - gramatika
SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Děkuji, že jste se rozhodli pro nákup tohoto interaktivního materiálu. Jedná se o obsáhlou online interaktivní hru na
50.00 Kč
991009
Anglický jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Rád bych vám představil tento interaktivní materiál vycházející z Project 4 Unit 2. Jde o typ únikové hry, ve které žáci
40.00 Kč
Numbers, There is/are, plurals, členy - úniková hra Numbers, There is/are, plurals, členy - úniková hra
Cílem této interaktivní únikovky je postupně splnit 4 hlavní části skládající se z dílčích úkolů. Obsahově jde o opakování Unit 1 z učebnice Project 1 (materiál není produkt nakladatelství OUP), ale hra se dá použít v jakémkoliv ročníku, kde potřebujete procvičit danou gramatiku. Designově je zasazena do chatrče čarodějnice, ze které se musí hráč dostat. Doporučuji, abyste si hru sami nejdříve vyzkoušeli, než ji budete hrát s žáky.Za každou splněnou část získá žák jedno číslo jako část celého kódu. Výborná věc je, že každý žák bude získávat náhodně jiná čísla než ostatní, takže není možnost opisování a každý musí hru dohrát sám. Na závěr po získání všech čtyř čísel se žák dostane k zámku, který kódem odemkne. V průběhu hry mohou žáci sledovat vpravo nahoře svůj postup a také mají přehled o tom, kolik čísel už získali. Vše je pěkně graficky znázorněno (viz video ukázka).Materiál je interaktivní, je potřeba internetové připojení a stolní PC nebo notebook. Můžete použít i mobil nebo tablet, ale je potřeba dodržet postup na konci PDF.Výsledky kvízu, který je součástí, si mohou žáci zobrazit a také ukázat učiteli.Obsah cvičení:Challenge 1 School subjects + animals - Pexeso a poslech 1 pexeso a 1 poslechové cvičení. Pexeso obsahuje 10 slovíček - animals.V poslechovém cvičení je 10 školních předmětů a jejich výslovnost, žák si poslechne a přiřadí. Po kliknutí na CHECK se špatně umístěné reproduktory vrátí zpět.Challenge 2 Slovesa Have got/has got - 3 cvičení Celkem 18 vět (kladné, záporné, otázky). Žák dopisuje správné tvary slovesa MÍT. Jako malá zpětná vazba slouží malý GIF (palec nahoru) za větou. Je možné psát i zkrácené tvary, je ale potřeba použít anglický apostrof.Challenge 3 Listening comprehension - answer the questionsText s poslechem a 10 otázkami. Žák si pustí poslech, čte text a následně odpovídá na otázky. Odpovědi jsou více méně jednoslovné. Počítám i s variantami, které žáci mohou použít (in the park, in park, park). Kontrolu žák provede červeným tlačítkem. Špatné odpovědi se označí červeně.Challenge 4 Quiz - celkem 20 vět. 10 vět formou A,B,C odpovědí, 10 vět musí žák přeskupit slova a poskládat větu. Na konci se objeví přehled (pro žáka i učitele) s výsledky, který stačí zavřít. Závěr: po splnění všech 4 misí žák klikne na Open the lock a dostane se k zámku, kde musí zadat získaný kód. Pro případ, že by žák kód z nějakého důvodu neměl, je kód u zámku pro jistotu napsán. Následuje závěrečná obrazovka s gratulací.Zrychlená video ukázka:
   Materiál vytvořený v prostředí Genially je zveřejněn v autorské podobě, bez dodatečné jazykové kontroly webu uciteleucitelum.cz.
UUCZ-990651
Anglický jazyk>Ostatní>5.>6.
40.00