Revoluční rok 1848

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
2
Velikost: 279.76 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Magdalena Weinerová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
31. 12. 2023
Sdílet:

    Pracovní list s vynechanými informaci na téma Reovluční rok 1848. Žáci vyhledávají na internetu chybějící informace. Součástí je i práce s vyhledávačem Google Lens - Kdo nebo co je na obrázku. Kartičky se jmény v malé tabulce si žáci rozstříhají a poté nalepí pod správný obrázek.

    Součástí souboru je i řešení.

    Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ.

    Materiál rozvíjí dle RVP:

    • ČJS-5-3-02 využívá knihovny, sbírky muzeí a galerie jako informační zdroje pro pochopení minulosti
    • ČJS-5-3-03p rozeznává rozdíl mezi životem dnes a životem v dávných dobách
    • ČJS-5-3-03p uvede významné události, které se vztahují k regionu a kraji
    • I-5-4-01 najde a spustí aplikaci, pracuje s daty různého typu
    • I-5-4-03 dodržuje bezpečnostní a jiná pravidla pro práci s digitálními technologiemi

    Klíčové kompetence:

    • Kompetence občanské – respektuje, chrání a ocení naše tradice a kulturní i historické dědictví, projevuje pozitivní postoj k uměleckým dílům, smysl pro kulturu a tvořivost, aktivně se zapojuje do kulturního dění a sportovních aktivit
    • Kompetence digitální – získává, vyhledává, kriticky posuzuje, spravuje a sdílí data, informace a digitální obsah, k tomu volí postupy, způsoby a prostředky, které odpovídají konkrétní situaci a účelu
    • Kompetence digitální – využívá digitální technologie, aby si usnadnil práci, zautomatizoval rutinní činnosti, zefektivnil či zjednodušil své pracovní postupy a zkvalitnil výsledky své práce

    Další produkty od autora Magdalena Weinerová

    538176
    Vlastivěda
    5.
    Pracovní listy
    Pracovní list s vynechanými informacemi k tématu Hospodářský rozvoj českých zemí v 19. století. Jedná se o století páry
    25.00 Kč
    433808
    Český jazyk - gramatika
    3., 4., 5.
    Didaktické hry
    Soubor se skládá se 48 kartiček vyjmenovaných slov, slov příbuzných, obtížnější slov či slov pro žáky méně známých. Lze
    35.00 Kč
    405234
    Anglický jazyk
    1., 2., 3.
    Pracovní listy
    Žáci podle čísel ve středu kytičky dokreslí okvětní plátky kytiček a poté kytičky vybarví barvou, která je na nejbližším
    0.00 Kč
    534513
    Anglický jazyk
    3., 4., 5.
    Didaktické hry
    Materiál se skládá z 77 obrázků zvířat vyjadřující pocity a 4 kartiček s “nápovědou” jak se ptát spolužáků při hře
    40.00 Kč
    Revoluční rok 1848 Revoluční rok 1848
    Pracovní list s vynechanými informaci na téma Reovluční rok 1848. Žáci vyhledávají na internetu chybějící informace. Součástí je i práce s vyhledávačem Google Lens - Kdo nebo co je na obrázku. Kartičky se jmény v malé tabulce si žáci rozstříhají a poté nalepí pod správný obrázek. Součástí souboru je i řešení. Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Materiál rozvíjí dle RVP: ČJS-5-3-02 využívá knihovny, sbírky muzeí a galerie jako informační zdroje pro pochopení minulosti ČJS-5-3-03p rozeznává rozdíl mezi životem dnes a životem v dávných dobách ČJS-5-3-03p uvede významné události, které se vztahují k regionu a kraji I-5-4-01 najde a spustí aplikaci, pracuje s daty různého typu I-5-4-03 dodržuje bezpečnostní a jiná pravidla pro práci s digitálními technologiemi Klíčové kompetence: Kompetence občanské – respektuje, chrání a ocení naše tradice a kulturní i historické dědictví, projevuje pozitivní postoj k uměleckým dílům, smysl pro kulturu a tvořivost, aktivně se zapojuje do kulturního dění a sportovních aktivit Kompetence digitální – získává, vyhledává, kriticky posuzuje, spravuje a sdílí data, informace a digitální obsah, k tomu volí postupy, způsoby a prostředky, které odpovídají konkrétní situaci a účelu Kompetence digitální – využívá digitální technologie, aby si usnadnil práci, zautomatizoval rutinní činnosti, zefektivnil či zjednodušil své pracovní postupy a zkvalitnil výsledky své práce
    UUCZ-370921
    Dějepis>Vlastivěda>Pracovní listy>5.>8.>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ
    25.00