Dráha, rychlost, čas: kartičky, slovní úlohy

Ročník:
Počet stran:
9
Velikost: 193.15 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Petra Marešová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
25. 1. 2025
Sdílet:

Soubor obsahuje:

  • 42 kartiček (14× dráha, 14× rychlost, 14× čas),
  • 9 slovních úloh (3× dráha, 3× rychlost, 3× čas).

 

Možnost oboustranného tisku pro samostatnou kontrolu řešení.

 

Jedná se o výukový materiál pro ZŠ.

Materiál pomůže žákům upevnit tyto kompetence:

kompetence k učení:

  • vybírá a využívá pro efektivní učení vhodné způsoby, metody a strategie, plánuje, organizuje a řídí vlastní učení,
  • vyhledává a třídí informace a na základě jejich pochopení, propojení a systematizace je efektivně využívá v procesu učení, tvůrčích činnostech a praktickém životě,
  • operuje s obecně užívanými termíny, znaky a symboly, uvádí věci do souvislostí, propojuje do širších celků poznatky z různých vzdělávacích oblastí a na základě toho si vytváří komplexnější pohled na matematické, přírodní, společenské a kulturní jevy,
  • poznává smysl a cíl učení, má pozitivní vztah k učení, posoudí vlastní pokrok a určí překážky či problémy bránící učení, naplánuje si, jakým způsobem by mohl své učení zdokonalit, kriticky zhodnotí výsledky svého učení a diskutuje o nich,

kompetence pracovní:

  • používá bezpečně a účinně materiály, nástroje a vybavení, dodržuje vymezená pravidla, plní povinnosti a závazky, adaptuje se na změněné nebo nové pracovní podmínky,
  • využívá znalosti a zkušenosti získané v jednotlivých vzdělávacích oblastech v zájmu vlastního rozvoje i své přípravy na budoucnost,

kompetence k řešení problémů:

  • vyhledá informace vhodné k řešení problému, nachází jejich shodné, podobné a odlišné znaky, využívá získané vědomosti a dovednosti k objevování různých variant řešení, nenechá se odradit případným nezdarem a vytrvale hledá konečné řešení problému,
  • samostatně řeší problémy; volí vhodné způsoby řešení; užívá při řešení problémů logické, matematické a empirické postupy.

Další produkty od autora Petra Marešová

45487
Český jazyk
4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Pracovní listy pro dobrovolnou práci (pro známky za aktivitu, dobrovolné domácí úkoly, úkoly pro rychlé žáky apod.)
25.00 Kč
94922
Český jazyk
4., 5., 6.
Didaktické hry
Obsah: 40 lístků s pravopisně podobnými slovy (20 dvojic); 40 kartiček s obrázky vyjadřujícími příslušná slova + řešení
25.00 Kč
133565
Anglický jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Aktivita slouží k seznámení s anglickými homofony (stejně/podobně znějícími slovy), k procvičení slovní zásoby a
33.00 Kč
367178
Český jazyk
SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Materiál je variací na televizní soutěž Kde domov můj? Tematicky se zaměřuje na národní obrození. Vhodný je jak pro 2
40.00 Kč
Dráha, rychlost, čas: kartičky, slovní úlohy Dráha, rychlost, čas: kartičky, slovní úlohy
Soubor obsahuje: 42 kartiček (14× dráha, 14× rychlost, 14× čas), 9 slovních úloh (3× dráha, 3× rychlost, 3× čas).   Možnost oboustranného tisku pro samostatnou kontrolu řešení.   Jedná se o výukový materiál pro ZŠ. Materiál pomůže žákům upevnit tyto kompetence: - kompetence k učení: vybírá a využívá pro efektivní učení vhodné způsoby, metody a strategie, plánuje, organizuje a řídí vlastní učení, vyhledává a třídí informace a na základě jejich pochopení, propojení a systematizace je efektivně využívá v procesu učení, tvůrčích činnostech a praktickém životě, operuje s obecně užívanými termíny, znaky a symboly, uvádí věci do souvislostí, propojuje do širších celků poznatky z různých vzdělávacích oblastí a na základě toho si vytváří komplexnější pohled na matematické, přírodní, společenské a kulturní jevy, poznává smysl a cíl učení, má pozitivní vztah k učení, posoudí vlastní pokrok a určí překážky či problémy bránící učení, naplánuje si, jakým způsobem by mohl své učení zdokonalit, kriticky zhodnotí výsledky svého učení a diskutuje o nich, - kompetence pracovní: používá bezpečně a účinně materiály, nástroje a vybavení, dodržuje vymezená pravidla, plní povinnosti a závazky, adaptuje se na změněné nebo nové pracovní podmínky, využívá znalosti a zkušenosti získané v jednotlivých vzdělávacích oblastech v zájmu vlastního rozvoje i své přípravy na budoucnost, - kompetence k řešení problémů: vyhledá informace vhodné k řešení problému, nachází jejich shodné, podobné a odlišné znaky, využívá získané vědomosti a dovednosti k objevování různých variant řešení, nenechá se odradit případným nezdarem a vytrvale hledá konečné řešení problému, samostatně řeší problémy; volí vhodné způsoby řešení; užívá při řešení problémů logické, matematické a empirické postupy.
UUCZ-356635
🇪🇸 Španělský jazyk>Fyzika>Matematika>Demonstrační obrázky - kartičky>Testy a písemky>Ostatní>7.>8.
30.00