Jak se Anička s Lukáškem postarali o zraněného ptáčka - pohádková jazyková rozcvička s hrami (téma ptáčci v krmítku)

Kategorie:
Počet stran:
24
Velikost: 31.28 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
27. 12. 2023
Sdílet:

Jak se Anička s Lukáškem postarali o zraněného ptáčka - Pohádka s pohybem - jazyková rozcvička s hrami

 

"Píp, píp, píp".

„Aničko, slyšíš, to co já?“, zeptal se Lukášek své sestřičky.

„Ano, jako by tu byl ptáček, ale nikde ho nevidím, je tu spousta sněhu“, řekla Anička.

„Zkusíme ho najít“, řekl Lukášek.

Po několika metrech došli k velké hromadě sněhu pod stromem. Odtud se ozývalo pípání. Děti začaly pomalu odhrnovat sníh z hromady. Najednou pod sněhem nejdříve vykoukl zobáček, pak hlavička. Děti pomalu odsunuly sníh i z tělíčka z ptáčka.

 

Co najdeme uvnitř:

  • autorskou pohádku s pohybem – jazyková rozcvička (součástí příběhu jsou cviky s jazýčkem)
  • vlastní kresby hlavních postav
  • 16 karet z příběhu – cvičíme s Aničkou a Lukáškem
  • barevný aktivní obrázek (plánek)
  • obrázek k vlastnímu dotvoření
  • ptáčci (velcí, malí) a jejich jména
  • hra – ptáčci v krmítku – 4 varianty her
  • velká pohybová hra: Na ptáčky (3 varianty her)
  • 30 karet s ptáčky – hra s prostorovou orientací
  • BONUS – stíny ptáčků (větší ptáčci, menší ptáčci) – 3 hry
  • básničku s pohybem

 

 

Pohádka - jazyková rozcvička s hrami je vhodná do MŠ v rámci logochvilek, ale i na domácí procvičování jazýčku :).

Pro děti ve věku 3-7 let.

 

Jedná se o výukový - vzdělávací materiál pro MŠ podle RVP PV a je vytvořen tak, aby sloužil k naplňování vzdělávacích záměrů a dosahování vzdělávacích cílů z oblasti.

Příklady:

Kompetence k učení - se učí nejen spontánně, ale i vědomě, vyvine úsilí, soustředí se na činnost a záměrně si zapamatuje; při zadané práci dokončí, co započalo; dovede postupovat podle instrukcí a pokynů, je schopno dobrat se k výsledkům – rozvíjíme zrakové vnímání (skládání ptáčků do krmítka) , prostorovou orientaci (skládání podle šipek ptáčky), motoriku (pohybová hra).

Vzdělávací oblast - jazyk a řeč - rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních (vnímání, naslouchání, porozumění) i produktivních (výslovnosti, vytváření pojmů, mluvního projevu, vyjadřování) - poslech pohádky

Dítě a jeho tělo - rozvoj pohybových schopností a zdokonalování dovedností v oblasti hrubé i jemné motoriky (koordinace a rozsahu pohybu, dýchání, koordinace ruky a oka apod.), ovládání pohybového aparátu a tělesných funkcí - rozvíjíme oromotoriku

 

Další produkty od autora Markéta Krausová

536396
Logopedie
MŠ, MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Ostatní
Den Země - Chráníme naši planetu 15 karet oromotorika s planetou - Proč je planeta Země smutná? - Na kartách jsou
70.00 Kč
153415
Logopedie
MŠ, MŠ - předškoláci
Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka
Pirát Sorgi zdědil po svém otci vzkaz a mapu od svého prapradědy piráta Černého Vouse. Ten podle legendy střeží bájnou
89.00 Kč
387777
Nezařazené k předmětu
MŠ, MŠ - předškoláci, 1.
Didaktické hry
Materiál je vhodný pro období Halloweenu nebo Čarodějnic. Aktivitky se hodí jako hry ke stolkům, ale i na koberec
49.00 Kč
200724
Logopedie
MŠ, MŠ - předškoláci
Ostatní
Jak beruška Janinka a brouček Jeník hledali vílu Uspávanku - pohádka s pohybem - jazyková rozcvička + hra Brouček s
65.00 Kč
Jak se Anička s Lukáškem postarali o zraněného ptáčka - pohádková jazyková rozcvička s hrami (téma ptáčci v krmítku) Jak se Anička s Lukáškem postarali o zraněného ptáčka - pohádková jazyková rozcvička s hrami (téma ptáčci v krmítku)
Jak se Anička s Lukáškem postarali o zraněného ptáčka - Pohádka s pohybem - jazyková rozcvička s hrami   "Píp, píp, píp". „Aničko, slyšíš, to co já?“, zeptal se Lukášek své sestřičky. „Ano, jako by tu byl ptáček, ale nikde ho nevidím, je tu spousta sněhu“, řekla Anička. „Zkusíme ho najít“, řekl Lukášek. Po několika metrech došli k velké hromadě sněhu pod stromem. Odtud se ozývalo pípání. Děti začaly pomalu odhrnovat sníh z hromady. Najednou pod sněhem nejdříve vykoukl zobáček, pak hlavička. Děti pomalu odsunuly sníh i z tělíčka z ptáčka.   Co najdeme uvnitř: autorskou pohádku s pohybem – jazyková rozcvička (součástí příběhu jsou cviky s jazýčkem) vlastní kresby hlavních postav 16 karet z příběhu – cvičíme s Aničkou a Lukáškem barevný aktivní obrázek (plánek) obrázek k vlastnímu dotvoření ptáčci (velcí, malí) a jejich jména hra – ptáčci v krmítku – 4 varianty her velká pohybová hra: Na ptáčky (3 varianty her) 30 karet s ptáčky – hra s prostorovou orientací BONUS – stíny ptáčků (větší ptáčci, menší ptáčci) – 3 hry básničku s pohybem     Pohádka - jazyková rozcvička s hrami je vhodná do MŠ v rámci logochvilek, ale i na domácí procvičování jazýčku :). Pro děti ve věku 3-7 let.   Jedná se o výukový - vzdělávací materiál pro MŠ podle RVP PV a je vytvořen tak, aby sloužil k naplňování vzdělávacích záměrů a dosahování vzdělávacích cílů z oblasti. Příklady: Kompetence k učení - se učí nejen spontánně, ale i vědomě, vyvine úsilí, soustředí se na činnost a záměrně si zapamatuje; při zadané práci dokončí, co započalo; dovede postupovat podle instrukcí a pokynů, je schopno dobrat se k výsledkům – rozvíjíme zrakové vnímání (skládání ptáčků do krmítka) , prostorovou orientaci (skládání podle šipek ptáčky), motoriku (pohybová hra). Vzdělávací oblast - jazyk a řeč - rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních (vnímání, naslouchání, porozumění) i produktivních (výslovnosti, vytváření pojmů, mluvního projevu, vyjadřování) - poslech pohádky Dítě a jeho tělo - rozvoj pohybových schopností a zdokonalování dovedností v oblasti hrubé i jemné motoriky (koordinace a rozsahu pohybu, dýchání, koordinace ruky a oka apod.), ovládání pohybového aparátu a tělesných funkcí - rozvíjíme oromotoriku  
UUCZ-235816
Logopedie>Nezařazené k předmětu>Ostatní>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>Zima>Pohádky>Ptáci
65.00