Jak se Anička s Lukáškem postarali o zraněného ptáčka - pohádková jazyková rozcvička s hrami (téma ptáčci v krmítku)

Kategorie:
Počet stran:
24
Velikost: 31.28 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
27. 12. 2023
Sdílet:

Jak se Anička s Lukáškem postarali o zraněného ptáčka - Pohádka s pohybem - jazyková rozcvička s hrami

 

"Píp, píp, píp".

„Aničko, slyšíš, to co já?“, zeptal se Lukášek své sestřičky.

„Ano, jako by tu byl ptáček, ale nikde ho nevidím, je tu spousta sněhu“, řekla Anička.

„Zkusíme ho najít“, řekl Lukášek.

Po několika metrech došli k velké hromadě sněhu pod stromem. Odtud se ozývalo pípání. Děti začaly pomalu odhrnovat sníh z hromady. Najednou pod sněhem nejdříve vykoukl zobáček, pak hlavička. Děti pomalu odsunuly sníh i z tělíčka z ptáčka.

 

Co najdeme uvnitř:

  • autorskou pohádku s pohybem – jazyková rozcvička (součástí příběhu jsou cviky s jazýčkem)
  • vlastní kresby hlavních postav
  • 16 karet z příběhu – cvičíme s Aničkou a Lukáškem
  • barevný aktivní obrázek (plánek)
  • obrázek k vlastnímu dotvoření
  • ptáčci (velcí, malí) a jejich jména
  • hra – ptáčci v krmítku – 4 varianty her
  • velká pohybová hra: Na ptáčky (3 varianty her)
  • 30 karet s ptáčky – hra s prostorovou orientací
  • BONUS – stíny ptáčků (větší ptáčci, menší ptáčci) – 3 hry
  • básničku s pohybem

 

 

Pohádka - jazyková rozcvička s hrami je vhodná do MŠ v rámci logochvilek, ale i na domácí procvičování jazýčku :).

Pro děti ve věku 3-7 let.

 

Jedná se o výukový - vzdělávací materiál pro MŠ podle RVP PV a je vytvořen tak, aby sloužil k naplňování vzdělávacích záměrů a dosahování vzdělávacích cílů z oblasti.

Příklady:

Kompetence k učení - se učí nejen spontánně, ale i vědomě, vyvine úsilí, soustředí se na činnost a záměrně si zapamatuje; při zadané práci dokončí, co započalo; dovede postupovat podle instrukcí a pokynů, je schopno dobrat se k výsledkům – rozvíjíme zrakové vnímání (skládání ptáčků do krmítka) , prostorovou orientaci (skládání podle šipek ptáčky), motoriku (pohybová hra).

Vzdělávací oblast - jazyk a řeč - rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních (vnímání, naslouchání, porozumění) i produktivních (výslovnosti, vytváření pojmů, mluvního projevu, vyjadřování) - poslech pohádky

Dítě a jeho tělo - rozvoj pohybových schopností a zdokonalování dovedností v oblasti hrubé i jemné motoriky (koordinace a rozsahu pohybu, dýchání, koordinace ruky a oka apod.), ovládání pohybového aparátu a tělesných funkcí - rozvíjíme oromotoriku

 

Další produkty od autora Markéta Krausová

201123
Logopedie
MŠ, MŠ - předškoláci
Ostatní
Pomoc, pomoc! Hrozí, že Mikuláš bude letos nadělovat sám! To snad ne..... Pomůžete mu, aby s ním šel i andílek s
89.00 Kč
276014
Logopedie
MŠ, MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Ostatní
Jarní povídačky se skřítkem Jarníčkem "S příchodem jara k nám přichází skřítek Jarníček, který je tu s námi až do léta
60.00 Kč
590085
Logopedie
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., Speciální pedagogika
Didaktické hry
Letní stínohrátky s hrami Pdf obsahuje: 90 karet se stíny s letní tématikou (najdeme zde obrázky na témata: stanování, u
60.00 Kč
288994
Logopedie
MŠ, MŠ - předškoláci, Speciální pedagogika
Ostatní
Čarodějnice Bludinka dovršila věku, kdy se konečně může zúčastnit Filipojakubské noci, kde se potkávají všechny
70.00 Kč
Jak se Anička s Lukáškem postarali o zraněného ptáčka - pohádková jazyková rozcvička s hrami (téma ptáčci v krmítku) Jak se Anička s Lukáškem postarali o zraněného ptáčka - pohádková jazyková rozcvička s hrami (téma ptáčci v krmítku)
Jak se Anička s Lukáškem postarali o zraněného ptáčka - Pohádka s pohybem - jazyková rozcvička s hrami   "Píp, píp, píp". „Aničko, slyšíš, to co já?“, zeptal se Lukášek své sestřičky. „Ano, jako by tu byl ptáček, ale nikde ho nevidím, je tu spousta sněhu“, řekla Anička. „Zkusíme ho najít“, řekl Lukášek. Po několika metrech došli k velké hromadě sněhu pod stromem. Odtud se ozývalo pípání. Děti začaly pomalu odhrnovat sníh z hromady. Najednou pod sněhem nejdříve vykoukl zobáček, pak hlavička. Děti pomalu odsunuly sníh i z tělíčka z ptáčka.   Co najdeme uvnitř: autorskou pohádku s pohybem – jazyková rozcvička (součástí příběhu jsou cviky s jazýčkem) vlastní kresby hlavních postav 16 karet z příběhu – cvičíme s Aničkou a Lukáškem barevný aktivní obrázek (plánek) obrázek k vlastnímu dotvoření ptáčci (velcí, malí) a jejich jména hra – ptáčci v krmítku – 4 varianty her velká pohybová hra: Na ptáčky (3 varianty her) 30 karet s ptáčky – hra s prostorovou orientací BONUS – stíny ptáčků (větší ptáčci, menší ptáčci) – 3 hry básničku s pohybem     Pohádka - jazyková rozcvička s hrami je vhodná do MŠ v rámci logochvilek, ale i na domácí procvičování jazýčku :). Pro děti ve věku 3-7 let.   Jedná se o výukový - vzdělávací materiál pro MŠ podle RVP PV a je vytvořen tak, aby sloužil k naplňování vzdělávacích záměrů a dosahování vzdělávacích cílů z oblasti. Příklady: Kompetence k učení - se učí nejen spontánně, ale i vědomě, vyvine úsilí, soustředí se na činnost a záměrně si zapamatuje; při zadané práci dokončí, co započalo; dovede postupovat podle instrukcí a pokynů, je schopno dobrat se k výsledkům – rozvíjíme zrakové vnímání (skládání ptáčků do krmítka) , prostorovou orientaci (skládání podle šipek ptáčky), motoriku (pohybová hra). Vzdělávací oblast - jazyk a řeč - rozvoj řečových schopností a jazykových dovedností receptivních (vnímání, naslouchání, porozumění) i produktivních (výslovnosti, vytváření pojmů, mluvního projevu, vyjadřování) - poslech pohádky Dítě a jeho tělo - rozvoj pohybových schopností a zdokonalování dovedností v oblasti hrubé i jemné motoriky (koordinace a rozsahu pohybu, dýchání, koordinace ruky a oka apod.), ovládání pohybového aparátu a tělesných funkcí - rozvíjíme oromotoriku  
UUCZ-235816
Logopedie>Nezařazené k předmětu>Ostatní>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>Zima>Pohádky>Ptáci
65.00