Nakrm krokodýla - více a méně, poprovnávání množství

Počet stran:
20
Velikost: 7.11 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
15. 10. 2024
Sdílet:

Obsah materiálu:

  • 10 pracovních listů
  • 12 druhů ovoce na vystřižení
  • 2 velikosti krokodýlů
  • 2 podnosy pro porovnávání množství
  • Bonus ve formě matematických znamének pro různé úrovně obtížnosti
 

Výukový charakter:

Zábavný výukový materiál pomáhá dětem pochopit základní matematické pojmy „méně“ a „více“ pomocí jednoduchého porovnávání množství. Krokodýl má velký hlad a otevírá tlamu směrem tam, kde je více jídla! Děti mohou vkládat různé množství ovoce na dva podnosy a následně rozhodnout, kde je větší množství. 

  • Porovnávání množství: Děti vizuálně rozlišují, kde je více a kde méně. Krokodýl jim pomáhá tento rozdíl identifikovat.
  • Logické uvažování: Rozhodování, kam krokodýl otevře tlamu, vyžaduje logické myšlení a porovnávání dvou sad objektů.
  • Jemná motorika: Vystřihování ovoce a jeho umisťování na podnosy rozvíjí jemné motorické dovednosti. 
 

Metodický návod:

Materiál lze použít individuálně i ve skupinách. 

  • Individuální práce: Dítě samostatně vystřihuje ovoce a umisťuje ho na podnosy, následně rozhoduje, kde je více. Tento proces lze opakovat pro různé kombinace množství.
  • Skupinová práce: Děti mohou pracovat ve dvojicích, kde jedno dítě připraví podnosy s ovocem a druhé rozhoduje, kde je více a méně. Lze z toho udělat soutěž nebo spolupráci při hledání správných odpovědí.
  • Logopedická cvičení: Materiál lze využít i k popisování ovoce a počítání nahlas, což pomáhá dětem s rozvojem řeči a výslovnosti.

Tento materiál je ideální pro předškolní děti, děti v prvních ročnících základní školy a děti se speciálními vzdělávacími potřebami. Je vhodný nejen pro matematiku, ale i pro logopedická cvičení (popisování ovoce a jeho množství).

Materiál je skvělou pomůckou nejen pro učení matematických pojmů, ale i pro rozvoj komunikačních dovedností dětí.

Další produkty od autora ZOMARA Kidos - Pavlína Stodolová

683638
Matematika
MŠ, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Celoroční tematická hra
Tabulka POČÍTEJ DO 10 Obsah materiálu: Tento materiál je zaměřen na procvičování počítání do 10 formou hravé aktivity s
30.00 Kč
685356
Logopedie
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Pracovní listy
Obsah materiálu: 4 různá pozadí (vzduch, voda, silnice a město) 61 druhů dopravních prostředků Slovníček dopravních
30.00 Kč
685390
Dopravní výchova
MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Pracovní listy
Obsah materiálu: 4 pracovní listy, na kterých jsou dopravní prostředky a jejich stíny 1 pozadí pro doplnění hry a práce
25.00 Kč
685416
Prvouka
Batole (1 - 3 roky), MŠ, Školní družina, MŠ - předškoláci, 1., ZŠ – 1. STUPEŇ, Speciální pedagogika
Pracovní listy
Obsah materiálu: 3 pracovní listy, na kterých jsou dopravní prostředky a jejich stíny 1 pozadí pro doplnění hry a práce
25.00 Kč
Nakrm krokodýla - více a méně, poprovnávání množství Nakrm krokodýla - více a méně, poprovnávání množství
Obsah materiálu:10 pracovních listů12 druhů ovoce na vystřižení2 velikosti krokodýlů2 podnosy pro porovnávání množstvíBonus ve formě matematických znamének pro různé úrovně obtížnosti
 
Výukový charakter:Zábavný výukový materiál pomáhá dětem pochopit základní matematické pojmy „méně“ a „více“ pomocí jednoduchého porovnávání množství. Krokodýl má velký hlad a otevírá tlamu směrem tam, kde je více jídla! Děti mohou vkládat různé množství ovoce na dva podnosy a následně rozhodnout, kde je větší množství. Porovnávání množství: Děti vizuálně rozlišují, kde je více a kde méně. Krokodýl jim pomáhá tento rozdíl identifikovat.Logické uvažování: Rozhodování, kam krokodýl otevře tlamu, vyžaduje logické myšlení a porovnávání dvou sad objektů.Jemná motorika: Vystřihování ovoce a jeho umisťování na podnosy rozvíjí jemné motorické dovednosti. 
 
Metodický návod:Materiál lze použít individuálně i ve skupinách. Individuální práce: Dítě samostatně vystřihuje ovoce a umisťuje ho na podnosy, následně rozhoduje, kde je více. Tento proces lze opakovat pro různé kombinace množství.Skupinová práce: Děti mohou pracovat ve dvojicích, kde jedno dítě připraví podnosy s ovocem a druhé rozhoduje, kde je více a méně. Lze z toho udělat soutěž nebo spolupráci při hledání správných odpovědí.Logopedická cvičení: Materiál lze využít i k popisování ovoce a počítání nahlas, což pomáhá dětem s rozvojem řeči a výslovnosti.Tento materiál je ideální pro předškolní děti, děti v prvních ročnících základní školy a děti se speciálními vzdělávacími potřebami. Je vhodný nejen pro matematiku, ale i pro logopedická cvičení (popisování ovoce a jeho množství).Materiál je skvělou pomůckou nejen pro učení matematických pojmů, ale i pro rozvoj komunikačních dovedností dětí.
UUCZ-683838
Logopedie>Matematika>Strukturované učení>Pracovní listy>Ostatní>MŠ>Školní družina>MŠ - předškoláci>1.>Speciální pedagogika
35.00