Hra zaměřená na počty s přirozenými čísly. Pozor, ke hře v týmech je potřeba určitý počet šestistěnných kostek (dvě kostky do každého týmu). Získáte pět různých herních pravidel s herními plány.
V materiálu je deset různých sad herních plánů. V každé sadě naleznete následující:
1.strana je zaměřena pouze na sčítání. Příklady, které jsou na této straně k dispozici, jsou na sčítání dvojciferných čísel (může se vyskytnou jednociferné, i trojciferná stovka), většinou se ale jedná o dvojciferná čísla. Měl by trénovat schopnosti žáků sčítat dvojciferná čísla ideálně z hlavy.
2.strana je zaměřena pouze na odčítání, přičemž převládá odčítání dvojciferného čísla dvojciferným číslem, ale mohou se vyskytnout také trojciferná čísla, od kterých se odečítají dvojciferná. Materiál je znovu zaměřen na odčítání ideálně z hlavy.
3.strana je zaměřena na sčítání a odčítání, tedy spojuje předešlé dvě strany v počtech.
4.strana se zaměřuje na malou násobilku. Tedy násobení z hlavy dvou jednociferných čísel (může se vyskytnout také desítka). Tento plán je příjemné osvěžení při procvičování malé násobilky.
5.strana je zaměřena na řekněme velkou násobilku. Násobí se zde jednociferné a dvojciferné číslo. Tyto počty lze uskutečnit taktéž z hlavy.
6.strana je zaměřena na dělení jednociferným číslem beze zbytku. Výsledky tohoto dělení mohou být dvojciferné, proto se již nedoporučuje počítat z hlavy. I když matematicky zdatnější žáci to zvládnou.
7.strana se zaměřuje na dělení beze zbytku, přičemž dělitel je dvojciferné číslo. Toto je již podklad, který se používá při ručních výpočtech dělení s „ocáskem“.
8.strana je podobná té předchozí, jen se zaměření na dělení se zbytkem.
9.strana je poslední, která kombinuje sčítání, odčítání, násobení a dělení beze zbytku.
V průvodním dokumentu je následně popsáno pět her, které je možné s materiály konat. Zaměření je na první stupeň zš a na početní operace se dvěma čísly, viz jednotlivé stránky materiálu.