Matematické bingo

Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
26
Velikost: 944.81 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Ta s baretem
Nahráno:
Naposledy upraveno:
15. 10. 2023
Sdílet:

Matematické bingo (představení)

Páni! Ty jsi opravdu držitelem mého materiálu? Musím Ti poděkovat! Co ale tento materiál obsahuje a na co je zaměřen?

Co jsem si to koupil(a):

Tato aktivita je vhodná na opakování číselných výrazů. Je koncipována na celou vyučovací hodinu, ale učitel si její znění může upravit podle sebe. Já sama jsem aktivitu zkusila v 6. ročníku. Cílem žáků je procvičit si příklady a počítat vlastním tempem. Je vhodné mít u sebe asistenta (možnost, že budou dva lidé opravovat).

Materiál obsahuje:

30 = záznamových karet Bingo

120 = příkladů na jednoduché číselné výrazy

1 = karta se správnými výsledky

Jak s tímto materiálem pracovat:

  1. Vytiskni si kartičky a příklady a záznamové karty (ideálně barevně)
  2. Kartičky zalaminuj (kvůli delší životnosti a možnosti malování na ně)
  3. Na začátku jsem každému rozdala 5 kartiček s příklady s tím, že každý u sebe může mít maximálně pět příkladů (kartiček)
  4. Následně jsem na volnou lavici před tabulí dala zbylé kartičky s příklady
  5. Žáci si mohli chodit kontrolovat výsledky bez počtu omezení (po první zkušenosti jsem toto omezila na maximálně 3 výsledky najednou)
  6. Kdo bude mít první správně zakřížkovaný: sloupek, řádek nebo celou kartu (dle domluvy), zvolá „Bingo!“

Pravidla

Pokud žáci správně vypočítali příklad a výsledek měli na své záznamové kartě, udělala jsem jim na zalaminované kartě křížek.

Možnosti výhry:

  • a) vyplněný jeden celý sloupec
  • b) vyplněný jeden celý řádek
  • c) vyplněná celá karta
  • è variant bude jistě více, je dobré se se žáky na začátku poradit a domluvit

V čem je veliké „plus“ této aktivity:

  • Každý počítá vlastním tempem (ta nejrychlejší žákyně měla zhruba 50 příkladů, nejpomalejší 4).

V čem vidím nevýhody této aktivity:

  • U jedné žákyně jsem si všimla, že po 20 minutách se přestala soustředit a přestala počítat (proto je vhodné mít u sebe asistenta, který bude sledovat dění ve třídě, případně kontrolovat výsledky).

Další produkty od autora Ta s baretem

396173
Matematika
ZŠ – 2. STUPEŇ
Postřehovky
Potřeh(ovka) – procvičování malé násobilky (představení) Páni! Ty jsi opravdu držitelem mého materiálu? Musím Ti
27.00 Kč
396194
Matematika
ZŠ – 2. STUPEŇ
Postřehovky
Potřeh(ovka) III. – zlomky a procenta (představení) Páni! Ty jsi opravdu držitelem mého materiálu? Musím Ti poděkovat
27.00 Kč
396182
Matematika
ZŠ – 2. STUPEŇ
Postřehovky
Potřeh(ovka) II. – dělení a násobení (představení) Páni! Ty jsi opravdu držitelem mého materiálu? Musím Ti poděkovat! Co
29.00 Kč
389195
Český jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Postřehovky
Zapovězeno II.! Tento materiál je vhodný na opakování pojmů z českého jazyka. Materiál obsahuje celkem 60 kartiček
35.00 Kč
Matematické bingo Matematické bingo
Matematické bingo (představení)Páni! Ty jsi opravdu držitelem mého materiálu? Musím Ti poděkovat! Co ale tento materiál obsahuje a na co je zaměřen? Co jsem si to koupil(a): Tato aktivita je vhodná na opakování číselných výrazů. Je koncipována na celou vyučovací hodinu, ale učitel si její znění může upravit podle sebe. Já sama jsem aktivitu zkusila v 6. ročníku. Cílem žáků je procvičit si příklady a počítat vlastním tempem. Je vhodné mít u sebe asistenta (možnost, že budou dva lidé opravovat). Materiál obsahuje:30 = záznamových karet Bingo 120 = příkladů na jednoduché číselné výrazy1 = karta se správnými výsledky Jak s tímto materiálem pracovat:Vytiskni si kartičky a příklady a záznamové karty (ideálně barevně)Kartičky zalaminuj (kvůli delší životnosti a možnosti malování na ně)Na začátku jsem každému rozdala 5 kartiček s příklady s tím, že každý u sebe může mít maximálně pět příkladů (kartiček) Následně jsem na volnou lavici před tabulí dala zbylé kartičky s příkladyŽáci si mohli chodit kontrolovat výsledky bez počtu omezení (po první zkušenosti jsem toto omezila na maximálně 3 výsledky najednou) Kdo bude mít první správně zakřížkovaný: sloupek, řádek nebo celou kartu (dle domluvy), zvolá „Bingo!“Pravidla Pokud žáci správně vypočítali příklad a výsledek měli na své záznamové kartě, udělala jsem jim na zalaminované kartě křížek.Možnosti výhry:a) vyplněný jeden celý sloupecb) vyplněný jeden celý řádek c) vyplněná celá karta è variant bude jistě více, je dobré se se žáky na začátku poradit a domluvit V čem je veliké „plus“ této aktivity:Každý počítá vlastním tempem (ta nejrychlejší žákyně měla zhruba 50 příkladů, nejpomalejší 4).V čem vidím nevýhody této aktivity:U jedné žákyně jsem si všimla, že po 20 minutách se přestala soustředit a přestala počítat (proto je vhodné mít u sebe asistenta, který bude sledovat dění ve třídě, případně kontrolovat výsledky).
UUCZ-393894
Matematika>Bingo>Postřehovky
65.00