Matematické bingo

Předmět:
Ročník:
Kategorie:
Počet stran:
26
Velikost: 944.81 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
15. 10. 2023
Sdílet:

Matematické bingo (představení)

Páni! Ty jsi opravdu držitelem mého materiálu? Musím Ti poděkovat! Co ale tento materiál obsahuje a na co je zaměřen?

Co jsem si to koupil(a):

Tato aktivita je vhodná na opakování číselných výrazů. Je koncipována na celou vyučovací hodinu, ale učitel si její znění může upravit podle sebe. Já sama jsem aktivitu zkusila v 6. ročníku. Cílem žáků je procvičit si příklady a počítat vlastním tempem. Je vhodné mít u sebe asistenta (možnost, že budou dva lidé opravovat).

Materiál obsahuje:

30 = záznamových karet Bingo

120 = příkladů na jednoduché číselné výrazy

1 = karta se správnými výsledky

Jak s tímto materiálem pracovat:

  1. Vytiskni si kartičky a příklady a záznamové karty (ideálně barevně)
  2. Kartičky zalaminuj (kvůli delší životnosti a možnosti malování na ně)
  3. Na začátku jsem každému rozdala 5 kartiček s příklady s tím, že každý u sebe může mít maximálně pět příkladů (kartiček)
  4. Následně jsem na volnou lavici před tabulí dala zbylé kartičky s příklady
  5. Žáci si mohli chodit kontrolovat výsledky bez počtu omezení (po první zkušenosti jsem toto omezila na maximálně 3 výsledky najednou)
  6. Kdo bude mít první správně zakřížkovaný: sloupek, řádek nebo celou kartu (dle domluvy), zvolá „Bingo!“

Pravidla

Pokud žáci správně vypočítali příklad a výsledek měli na své záznamové kartě, udělala jsem jim na zalaminované kartě křížek.

Možnosti výhry:

  • a) vyplněný jeden celý sloupec
  • b) vyplněný jeden celý řádek
  • c) vyplněná celá karta
  • è variant bude jistě více, je dobré se se žáky na začátku poradit a domluvit

V čem je veliké „plus“ této aktivity:

  • Každý počítá vlastním tempem (ta nejrychlejší žákyně měla zhruba 50 příkladů, nejpomalejší 4).

V čem vidím nevýhody této aktivity:

  • U jedné žákyně jsem si všimla, že po 20 minutách se přestala soustředit a přestala počítat (proto je vhodné mít u sebe asistenta, který bude sledovat dění ve třídě, případně kontrolovat výsledky).

Další produkty od autora Lucie Königová

396173
Matematika
ZŠ – 2. STUPEŇ
Postřehovky
Potřeh(ovka) – procvičování malé násobilky (představení) Páni! Ty jsi opravdu držitelem mého materiálu? Musím Ti
27.00 Kč
389195
Český jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Postřehovky
Zapovězeno II.! Tento materiál je vhodný na opakování pojmů z českého jazyka. Materiál obsahuje celkem 60 kartiček
35.00 Kč
389199
Český jazyk - gramatika
ZŠ – 1. STUPEŇ
Skládačky
Sbírání kaštanů - slovní druhy trochu jinak Tento materiál obsahuje obrázky kaštanů, které přestavují jednotlivé slovní
30.00 Kč
396182
Matematika
ZŠ – 2. STUPEŇ
Postřehovky
Potřeh(ovka) II. – dělení a násobení (představení) Páni! Ty jsi opravdu držitelem mého materiálu? Musím Ti poděkovat! Co
29.00 Kč
Matematické bingo Matematické bingo
Matematické bingo (představení)Páni! Ty jsi opravdu držitelem mého materiálu? Musím Ti poděkovat! Co ale tento materiál obsahuje a na co je zaměřen? Co jsem si to koupil(a): Tato aktivita je vhodná na opakování číselných výrazů. Je koncipována na celou vyučovací hodinu, ale učitel si její znění může upravit podle sebe. Já sama jsem aktivitu zkusila v 6. ročníku. Cílem žáků je procvičit si příklady a počítat vlastním tempem. Je vhodné mít u sebe asistenta (možnost, že budou dva lidé opravovat). Materiál obsahuje:30 = záznamových karet Bingo 120 = příkladů na jednoduché číselné výrazy1 = karta se správnými výsledky Jak s tímto materiálem pracovat:Vytiskni si kartičky a příklady a záznamové karty (ideálně barevně)Kartičky zalaminuj (kvůli delší životnosti a možnosti malování na ně)Na začátku jsem každému rozdala 5 kartiček s příklady s tím, že každý u sebe může mít maximálně pět příkladů (kartiček) Následně jsem na volnou lavici před tabulí dala zbylé kartičky s příkladyŽáci si mohli chodit kontrolovat výsledky bez počtu omezení (po první zkušenosti jsem toto omezila na maximálně 3 výsledky najednou) Kdo bude mít první správně zakřížkovaný: sloupek, řádek nebo celou kartu (dle domluvy), zvolá „Bingo!“Pravidla Pokud žáci správně vypočítali příklad a výsledek měli na své záznamové kartě, udělala jsem jim na zalaminované kartě křížek.Možnosti výhry:a) vyplněný jeden celý sloupecb) vyplněný jeden celý řádek c) vyplněná celá karta è variant bude jistě více, je dobré se se žáky na začátku poradit a domluvit V čem je veliké „plus“ této aktivity:Každý počítá vlastním tempem (ta nejrychlejší žákyně měla zhruba 50 příkladů, nejpomalejší 4).V čem vidím nevýhody této aktivity:U jedné žákyně jsem si všimla, že po 20 minutách se přestala soustředit a přestala počítat (proto je vhodné mít u sebe asistenta, který bude sledovat dění ve třídě, případně kontrolovat výsledky).
UUCZ-393894
Matematika>Bingo>Postřehovky
65.00