kooperativní obraz - prázdniny

Kategorie:
Počet stran:
238
Velikost: 55.36 MB
Typ souboru: zip
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
29. 8. 2024
Sdílet:

Reflexe z prázdnin v podobě kooperativního obrazu. Při tvorbě společného plakátu potřebují děti plánovat, diskutovat, spolupracovat a dodržet vzájemně domluvená pravidla, která si samy stanoví. Jaký bude výsledek?

Materiál obsahuje:

  • 12-32 částí společného obrazu, která jsou potřeba vytisknout na A5 nebo A4 (lze i menší či větší, lze tisknout více stránek na jednu A4)

Jak s materiálem pracovat? - kooperativní obraz

  • k dispozici je ten samý obrázek "rozporcován" na 12, 16, 18, 20, 24, 25, 27, 28, 30 a 32 částí - vyberte si podle počtu dětí ve třídě
  • listy vytiskněte a ořezejte - JE NUTNÉ ZKONTROLOVAT PŘED TISKEM - > TISK NA A4, zobrazí se okraje (rámeček), podle kterých se obraz ořízne přesně (lze vidět na fotografii v albu) NESMÍ SE TO ROZTÁHNOUT NA CELOU STRÁNKU!!!
  • při tisku je důležité zachovat původní velikost, nikoliv "vyplnit snímek obrázkem", kontrolujte si nastavení tiskárny
  • děti nechám vylosovat nějakou část z obrázku, kterou budou barvit
  • také na nich nechám plán, jak a čím to vybarví
  • hotové části se poté složí k sobě a nalepí třeba na karton
  • vznikne tak společný obraz všech dětí ze třídy
  • do hotového obrazu lze vlepit popsané ovály se zážitky dětí z prázdnin
  • na závěr je důležitá reflexe

Kooperativní obrázek:

  • není jen výzdobou ve třídě
  • jde o společnou činnost všech dětí, na které se musí domluvit, naplánovat a poté dodržet domluvená pravidla
  • každý je zodpovědný za svou práci v týmu
  • učí se porozumění a respektování odlišných názorů při domluvě (zejména čím to budou vybarvovat a nebo zda si tam mohou něco dokreslit?)
  • rozvíjí komunikační dovednosti

Další produkty od autora Tereza Vítková

168536
Nezařazené k předmětu
ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Hraní čtyř rohů je skvělý způsob, jak se děti mohou mezi sebou více poznat, proběhnout se a zreflektovat svá rozhodnutí
33.00 Kč
157312
Matematika
2., 3., 4.
Výzdoba třídy
Plakáty na zeď a malé kartičky na násobky 1 - 10. Kartičky lze použít jako záložku nebo "tahák" na nalepení na lavici
45.00 Kč
168011
Nezařazené k předmětu
MŠ - předškoláci, ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Karty s různými pozice jógy a cviků slouží jako "brain break". Můžete je využívat během hodin, na rozcvičce na TV nebo
35.00 Kč
140506
Matematika
1.
Postřehovky
Aktivita vhodná na procvičení odčítání do 20. Využívám k rozcvičení, proběhnutí , na ven a na hřiště. Celkem 96 příkladů
30.00 Kč
kooperativní obraz - prázdniny kooperativní obraz - prázdniny
Reflexe z prázdnin v podobě kooperativního obrazu. Při tvorbě společného plakátu potřebují děti plánovat, diskutovat, spolupracovat a dodržet vzájemně domluvená pravidla, která si samy stanoví. Jaký bude výsledek?Materiál obsahuje:12-32 částí společného obrazu, která jsou potřeba vytisknout na A5 nebo A4 (lze i menší či větší, lze tisknout více stránek na jednu A4)Jak s materiálem pracovat? - kooperativní obrazk dispozici je ten samý obrázek "rozporcován" na 12, 16, 18, 20, 24, 25, 27, 28, 30 a 32 částí - vyberte si podle počtu dětí ve třídělisty vytiskněte a ořezejte - JE NUTNÉ ZKONTROLOVAT PŘED TISKEM - > TISK NA A4, zobrazí se okraje (rámeček), podle kterých se obraz ořízne přesně (lze vidět na fotografii v albu) NESMÍ SE TO ROZTÁHNOUT NA CELOU STRÁNKU!!!při tisku je důležité zachovat původní velikost, nikoliv "vyplnit snímek obrázkem", kontrolujte si nastavení tiskárnyděti nechám vylosovat nějakou část z obrázku, kterou budou barvittaké na nich nechám plán, jak a čím to vybarvíhotové části se poté složí k sobě a nalepí třeba na kartonvznikne tak společný obraz všech dětí ze třídydo hotového obrazu lze vlepit popsané ovály se zážitky dětí z prázdninna závěr je důležitá reflexeKooperativní obrázek:není jen výzdobou ve třídějde o společnou činnost všech dětí, na které se musí domluvit, naplánovat a poté dodržet domluvená pravidlakaždý je zodpovědný za svou práci v týmuučí se porozumění a respektování odlišných názorů při domluvě (zejména čím to budou vybarvovat a nebo zda si tam mohou něco dokreslit?)rozvíjí komunikační dovednosti
UUCZ-631861
Nezařazené k předmětu>Ostatní>ZŠ – 1. STUPEŇ
50.00