Větné členy (písemné práce / pracovní listy) pro 2. stupeň

Počet stran:
50
Velikost: 1.23 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
28. 12. 2023
Sdílet:

Soubor obsahuje písemné práce / pracovní listy k jednotlivým větným členům, a to jak jednotlivě, tak souhrnně. Dodala jsem také celý jeden pracovní list na infinitiv ve větě.

Cvičení jsou rozmanitá – hledání větných členů dle zadání, práce s grafy, doplňování větných členů do vět, určování větných členů atd. 

Každá písemná práce (pracovní list) má v součtu 10 bodů, přičemž kritéria bodování jsou k dispozici spolu se správným řešením.

Obsah:

  • 5× podmět
  • 5× přísudek
  • 4× předmět
  • 9× příslovečné určení
  • 5× přívlastek
  • 1× doplněk
  • 1× infinitiv ve větě
  • 5× souhrnné opakování větných členů

 

Jedná se o výukový materiál pro ZŠ.

Materiál pomůže žákům upevnit tyto kompetence:

kompetence k učení:

  • vybírá a využívá pro efektivní učení vhodné způsoby, metody a strategie, plánuje, organizuje a řídí vlastní učení,
  • vyhledává a třídí informace a na základě jejich pochopení, propojení a systematizace je efektivně využívá v procesu učení, tvůrčích činnostech a praktickém životě,
  • operuje s obecně užívanými termíny, znaky a symboly, uvádí věci do souvislostí, propojuje do širších celků poznatky z různých vzdělávacích oblastí a na základě toho si vytváří komplexnější pohled na matematické, přírodní, společenské a kulturní jevy,
  • poznává smysl a cíl učení, má pozitivní vztah k učení, posoudí vlastní pokrok a určí překážky či problémy bránící učení, naplánuje si, jakým způsobem by mohl své učení zdokonalit, kriticky zhodnotí výsledky svého učení a diskutuje o nich,

kompetence pracovní:

  • používá bezpečně a účinně materiály, nástroje a vybavení, dodržuje vymezená pravidla, plní povinnosti a závazky, adaptuje se na změněné nebo nové pracovní podmínky,
  • využívá znalosti a zkušenosti získané v jednotlivých vzdělávacích oblastech v zájmu vlastního rozvoje i své přípravy na budoucnost.

 

Další produkty od autora Petra Marešová

96327
Český jazyk
1., 2.
Didaktické hry
Soubor se zaměřuje na procvičení české abecedy formou hry, a to pomocí upravených verzí karetních her. Žáci si opakují
29.00 Kč
138625
Český jazyk - gramatika
8., 9., SŠ
Ostatní
6×3 věty k přiřazení k významovým poměrům + 6 karet s názvy významových poměrů. Aktivita vhodná například do dvojice
0.00 Kč
594648
Matematika
3., 4.
Didaktické hry
Ve hře si žáci procvičí malou násobilku (násobení i dělení). Výhodou hry je její rychlost (během vyučovací hodiny se
25.00 Kč
432827
Matematika
8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Obsah kartiček Kartičky obsahují základní pojmy jako součet, rozdíl, součin, podíl, zmenšený o/krát, zvětšený o/krát
34.99 Kč
Větné členy (písemné práce / pracovní listy) pro 2. stupeň Větné členy (písemné práce / pracovní listy) pro 2. stupeň
Soubor obsahuje písemné práce / pracovní listy k jednotlivým větným členům, a to jak jednotlivě, tak souhrnně. Dodala jsem také celý jeden pracovní list na infinitiv ve větě. Cvičení jsou rozmanitá – hledání větných členů dle zadání, práce s grafy, doplňování větných členů do vět, určování větných členů atd.  Každá písemná práce (pracovní list) má v součtu 10 bodů, přičemž kritéria bodování jsou k dispozici spolu se správným řešením. Obsah: 5× podmět 5× přísudek 4× předmět 9× příslovečné určení 5× přívlastek 1× doplněk 1× infinitiv ve větě 5× souhrnné opakování větných členů   Jedná se o výukový materiál pro ZŠ. Materiál pomůže žákům upevnit tyto kompetence: - kompetence k učení: vybírá a využívá pro efektivní učení vhodné způsoby, metody a strategie, plánuje, organizuje a řídí vlastní učení, vyhledává a třídí informace a na základě jejich pochopení, propojení a systematizace je efektivně využívá v procesu učení, tvůrčích činnostech a praktickém životě, operuje s obecně užívanými termíny, znaky a symboly, uvádí věci do souvislostí, propojuje do širších celků poznatky z různých vzdělávacích oblastí a na základě toho si vytváří komplexnější pohled na matematické, přírodní, společenské a kulturní jevy, poznává smysl a cíl učení, má pozitivní vztah k učení, posoudí vlastní pokrok a určí překážky či problémy bránící učení, naplánuje si, jakým způsobem by mohl své učení zdokonalit, kriticky zhodnotí výsledky svého učení a diskutuje o nich, - kompetence pracovní: používá bezpečně a účinně materiály, nástroje a vybavení, dodržuje vymezená pravidla, plní povinnosti a závazky, adaptuje se na změněné nebo nové pracovní podmínky, využívá znalosti a zkušenosti získané v jednotlivých vzdělávacích oblastech v zájmu vlastního rozvoje i své přípravy na budoucnost.  
UUCZ-56262
Český jazyk - gramatika>Pracovní listy>Testy a písemky>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ
40.00