Větné členy (písemné práce / pracovní listy) pro 2. stupeň

Počet stran:
50
Velikost: 1.23 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající:
Nahráno:
Naposledy upraveno:
28. 12. 2023
Sdílet:

Soubor obsahuje písemné práce / pracovní listy k jednotlivým větným členům, a to jak jednotlivě, tak souhrnně. Dodala jsem také celý jeden pracovní list na infinitiv ve větě.

Cvičení jsou rozmanitá – hledání větných členů dle zadání, práce s grafy, doplňování větných členů do vět, určování větných členů atd. 

Každá písemná práce (pracovní list) má v součtu 10 bodů, přičemž kritéria bodování jsou k dispozici spolu se správným řešením.

Obsah:

  • 5× podmět
  • 5× přísudek
  • 4× předmět
  • 9× příslovečné určení
  • 5× přívlastek
  • 1× doplněk
  • 1× infinitiv ve větě
  • 5× souhrnné opakování větných členů

 

Jedná se o výukový materiál pro ZŠ.

Materiál pomůže žákům upevnit tyto kompetence:

kompetence k učení:

  • vybírá a využívá pro efektivní učení vhodné způsoby, metody a strategie, plánuje, organizuje a řídí vlastní učení,
  • vyhledává a třídí informace a na základě jejich pochopení, propojení a systematizace je efektivně využívá v procesu učení, tvůrčích činnostech a praktickém životě,
  • operuje s obecně užívanými termíny, znaky a symboly, uvádí věci do souvislostí, propojuje do širších celků poznatky z různých vzdělávacích oblastí a na základě toho si vytváří komplexnější pohled na matematické, přírodní, společenské a kulturní jevy,
  • poznává smysl a cíl učení, má pozitivní vztah k učení, posoudí vlastní pokrok a určí překážky či problémy bránící učení, naplánuje si, jakým způsobem by mohl své učení zdokonalit, kriticky zhodnotí výsledky svého učení a diskutuje o nich,

kompetence pracovní:

  • používá bezpečně a účinně materiály, nástroje a vybavení, dodržuje vymezená pravidla, plní povinnosti a závazky, adaptuje se na změněné nebo nové pracovní podmínky,
  • využívá znalosti a zkušenosti získané v jednotlivých vzdělávacích oblastech v zájmu vlastního rozvoje i své přípravy na budoucnost.

 

Další produkty od autora Petra Marešová

380766
Matematika
2., 3., 4., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Hadi jsou rozděleni do tří úrovní podle náročnosti. 1. úroveň obsahuje nejméně počtů, které jsou navíc nejjednodušší
30.00 Kč
46332
Český jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Materiály se zabývají podstatnými jmény a vším, co se jich týká. Žáci pracují buď s klasickými pracovními listy na
30.00 Kč
136130
Český jazyk
3., 4.
Didaktické hry
Soubor 2×79 karet + řešení. Kartičky pomohou připomenout a zopakovat význam vyjmenovaných slov. Materiál je použitelný
30.00 Kč
341687
Český jazyk
1., 2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Soubor se zaměřuje na řazení slov podle abecedy (včetně slov počínajících stejným písmenem) a na nácvik psaní. V
55.00 Kč
Větné členy (písemné práce / pracovní listy) pro 2. stupeň Větné členy (písemné práce / pracovní listy) pro 2. stupeň
Soubor obsahuje písemné práce / pracovní listy k jednotlivým větným členům, a to jak jednotlivě, tak souhrnně. Dodala jsem také celý jeden pracovní list na infinitiv ve větě. Cvičení jsou rozmanitá – hledání větných členů dle zadání, práce s grafy, doplňování větných členů do vět, určování větných členů atd.  Každá písemná práce (pracovní list) má v součtu 10 bodů, přičemž kritéria bodování jsou k dispozici spolu se správným řešením. Obsah: 5× podmět 5× přísudek 4× předmět 9× příslovečné určení 5× přívlastek 1× doplněk 1× infinitiv ve větě 5× souhrnné opakování větných členů   Jedná se o výukový materiál pro ZŠ. Materiál pomůže žákům upevnit tyto kompetence: - kompetence k učení: vybírá a využívá pro efektivní učení vhodné způsoby, metody a strategie, plánuje, organizuje a řídí vlastní učení, vyhledává a třídí informace a na základě jejich pochopení, propojení a systematizace je efektivně využívá v procesu učení, tvůrčích činnostech a praktickém životě, operuje s obecně užívanými termíny, znaky a symboly, uvádí věci do souvislostí, propojuje do širších celků poznatky z různých vzdělávacích oblastí a na základě toho si vytváří komplexnější pohled na matematické, přírodní, společenské a kulturní jevy, poznává smysl a cíl učení, má pozitivní vztah k učení, posoudí vlastní pokrok a určí překážky či problémy bránící učení, naplánuje si, jakým způsobem by mohl své učení zdokonalit, kriticky zhodnotí výsledky svého učení a diskutuje o nich, - kompetence pracovní: používá bezpečně a účinně materiály, nástroje a vybavení, dodržuje vymezená pravidla, plní povinnosti a závazky, adaptuje se na změněné nebo nové pracovní podmínky, využívá znalosti a zkušenosti získané v jednotlivých vzdělávacích oblastech v zájmu vlastního rozvoje i své přípravy na budoucnost.  
UUCZ-56262
Český jazyk - gramatika>Pracovní listy>Testy a písemky>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ
40.00