Češtinářské tabu: aktivita pro rozvoj vyjadřování a slovní zásoby

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
14
Velikost: 236.89 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Petra Marešová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
12. 8. 2023
Sdílet:

Soubor obsahuje 78 kartiček k aktivitě tabu. Lze jej využít zcela bez přípravy, stačí jen vytisknout a nastříhat.

 

Aktivita pomáhá žákům zlepšovat jejich vyjadřování a rozvíjet slovní zásobu. Žáci mají za úkol popsat zadaný předmět, aniž by použili pojem samotný nebo slova, která se k němu nejčastěji pojí. To je nutí ponořit se do hlubin své aktivní i pasivní slovní zásoby a přemýšlet o tom, jak předmět nejlépe popsat bez použití nejtypičtějších slov.

 

Lze využít jako mluvní rozcvičku na úvod hodiny nebo i jako soutěž týmů pro zpestření hodin (třeba i suplovaných).

Další produkty od autora Petra Marešová

56262
Český jazyk - gramatika
SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Soubor obsahuje písemné práce / pracovní listy k jednotlivým větným členům, a to jak jednotlivě, tak souhrnně. Dodala
40.00 Kč
359480
Český jazyk
5., 6.
Didaktické hry
Soubor zahrnuje trimino ve třech stupních obtížnosti: 4× jednoduchá úroveň (prosté slovní druhy, slova v základním tvaru
30.00 Kč
45487
Český jazyk
4., 5., 6., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Pracovní listy pro dobrovolnou práci (pro známky za aktivitu, dobrovolné domácí úkoly, úkoly pro rychlé žáky apod.)
25.00 Kč
608788
Český jazyk
8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Obsah souboru: pracovní list s rozmanitými úkoly a s bonusovým úkolem na zamyšlenou, pracovní list s tajenkou
35.00 Kč
Češtinářské tabu: aktivita pro rozvoj vyjadřování a slovní zásoby Češtinářské tabu: aktivita pro rozvoj vyjadřování a slovní zásoby
Soubor obsahuje 78 kartiček k aktivitě tabu. Lze jej využít zcela bez přípravy, stačí jen vytisknout a nastříhat.   Aktivita pomáhá žákům zlepšovat jejich vyjadřování a rozvíjet slovní zásobu. Žáci mají za úkol popsat zadaný předmět, aniž by použili pojem samotný nebo slova, která se k němu nejčastěji pojí. To je nutí ponořit se do hlubin své aktivní i pasivní slovní zásoby a přemýšlet o tom, jak předmět nejlépe popsat bez použití nejtypičtějších slov.   Lze využít jako mluvní rozcvičku na úvod hodiny nebo i jako soutěž týmů pro zpestření hodin (třeba i suplovaných).
UUCZ-337640
Český jazyk>Ostatní>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ
25.00