Češtinářské tabu: aktivita pro rozvoj vyjadřování a slovní zásoby

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
14
Velikost: 236.89 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Petra Marešová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
12. 8. 2023
Sdílet:

Soubor obsahuje 78 kartiček k aktivitě tabu. Lze jej využít zcela bez přípravy, stačí jen vytisknout a nastříhat.

 

Aktivita pomáhá žákům zlepšovat jejich vyjadřování a rozvíjet slovní zásobu. Žáci mají za úkol popsat zadaný předmět, aniž by použili pojem samotný nebo slova, která se k němu nejčastěji pojí. To je nutí ponořit se do hlubin své aktivní i pasivní slovní zásoby a přemýšlet o tom, jak předmět nejlépe popsat bez použití nejtypičtějších slov.

 

Lze využít jako mluvní rozcvičku na úvod hodiny nebo i jako soutěž týmů pro zpestření hodin (třeba i suplovaných).

Další produkty od autora Petra Marešová

175532
Matematika
9., SŠ
Ostatní
Mnoho žáků má potíže se zapamatováním základních geometrických pojmů, což může být u přijímacích zkoušek na škodu. S
25.00 Kč
417151
Matematika
4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Ostatní
Kartičky jsou prostředkem k rychlému procvičování a poslouží také k ověření osvojení dovednosti dělení. V souboru je
25.00 Kč
594648
Matematika
3., 4.
Didaktické hry
Ve hře si žáci procvičí malou násobilku (násobení i dělení). Výhodou hry je její rychlost (během vyučovací hodiny se
25.00 Kč
57716
Nezařazené k předmětu
6., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Soubor nabízí 14 seznamovacích či „lépepoznávacích“ aktivit, které využijete nejen na adaptačních kurzech, ale i celkově
75.00 Kč
Češtinářské tabu: aktivita pro rozvoj vyjadřování a slovní zásoby Češtinářské tabu: aktivita pro rozvoj vyjadřování a slovní zásoby
Soubor obsahuje 78 kartiček k aktivitě tabu. Lze jej využít zcela bez přípravy, stačí jen vytisknout a nastříhat.   Aktivita pomáhá žákům zlepšovat jejich vyjadřování a rozvíjet slovní zásobu. Žáci mají za úkol popsat zadaný předmět, aniž by použili pojem samotný nebo slova, která se k němu nejčastěji pojí. To je nutí ponořit se do hlubin své aktivní i pasivní slovní zásoby a přemýšlet o tom, jak předmět nejlépe popsat bez použití nejtypičtějších slov.   Lze využít jako mluvní rozcvičku na úvod hodiny nebo i jako soutěž týmů pro zpestření hodin (třeba i suplovaných).
UUCZ-337640
Český jazyk>Ostatní>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ
25.00