Češtinářské tabu: aktivita pro rozvoj vyjadřování a slovní zásoby

Předmět:
Kategorie:
Počet stran:
14
Velikost: 236.89 KB
Typ souboru: pdf
Prodávající Petra Marešová
Nahráno:
Naposledy upraveno:
12. 8. 2023
Sdílet:

Soubor obsahuje 78 kartiček k aktivitě tabu. Lze jej využít zcela bez přípravy, stačí jen vytisknout a nastříhat.

 

Aktivita pomáhá žákům zlepšovat jejich vyjadřování a rozvíjet slovní zásobu. Žáci mají za úkol popsat zadaný předmět, aniž by použili pojem samotný nebo slova, která se k němu nejčastěji pojí. To je nutí ponořit se do hlubin své aktivní i pasivní slovní zásoby a přemýšlet o tom, jak předmět nejlépe popsat bez použití nejtypičtějších slov.

 

Lze využít jako mluvní rozcvičku na úvod hodiny nebo i jako soutěž týmů pro zpestření hodin (třeba i suplovaných).

Další produkty od autora Petra Marešová

441635
Český jazyk
9., SŠ
Pracovní listy
Soubor obsahuje 50 testových úloh všeho typu: otevřené otázky (vypiš, napiš, doplň), otázky k rozhodování ANO/NE, otázky
33.00 Kč
329278
Český jazyk - gramatika
2.
Kolíčkování
8 listů obsahujících výrazy k doplnění + dva bonusové úkoly na zadní straně souhlásky B/P, S/Z, D/T + doplňování I/Y po
29.00 Kč
622976
Český jazyk
2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Kolíčkování
Materiál obsahuje celkem 28 karet určených ke kolíčkování. Zaměřením jsou primárně druhy vět (oznamovací, tázací
35.00 Kč
47973
Matematika
ZŠ – 1. STUPEŇ
Testy a písemky
Soubor obsahuje 26 matematických pětiminutovek pro 1. stupeň. Minitesty postihují zejména základní počty (slovní úlohy
25.00 Kč
Češtinářské tabu: aktivita pro rozvoj vyjadřování a slovní zásoby Češtinářské tabu: aktivita pro rozvoj vyjadřování a slovní zásoby
Soubor obsahuje 78 kartiček k aktivitě tabu. Lze jej využít zcela bez přípravy, stačí jen vytisknout a nastříhat.   Aktivita pomáhá žákům zlepšovat jejich vyjadřování a rozvíjet slovní zásobu. Žáci mají za úkol popsat zadaný předmět, aniž by použili pojem samotný nebo slova, která se k němu nejčastěji pojí. To je nutí ponořit se do hlubin své aktivní i pasivní slovní zásoby a přemýšlet o tom, jak předmět nejlépe popsat bez použití nejtypičtějších slov.   Lze využít jako mluvní rozcvičku na úvod hodiny nebo i jako soutěž týmů pro zpestření hodin (třeba i suplovaných).
UUCZ-337640
Český jazyk>Ostatní>ZŠ – 1. STUPEŇ>ZŠ – 2. STUPEŇ
25.00