ČÍSLOVKY V KOSTCE (vše s ŘEŠENÍM)

Ročník:
Počet stran:
40
Velikost: 6.28 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
28. 12. 2023
Sdílet:

- Celkem 40 stran k výuce i opakování okruhu ČÍSLOVKY (druhy, správný zápis).
​​​
VŠE V NÁHLEDOVÝCH OBRÁZCÍCH

 

PRACOVNÍ LISTY:

Úvod - teorie číslovek

Číslovky v ustálených slovních spojeních

Číslovky určité a neurčité

Číslovky základní, řadové, druhové a násobné

Složené tvary číslovek 

Zápis s číslicí (20 cm / 20cm)

Skloňování oba, dva / obě, dvě

Skloňování číslovky tři, čtyři

Opakovací minitesty (2 ks)

Zápis řadových číslovek

Číslovky druhové (sémantické odlišení od souborových)

Opakování číslovek (křížovka)

 

PŘEHLED ČÍSLOVEK - barevný, oboustranný (pomůcka pro žáky s SPU)

 

ŘEŠENÍ PRACOVNÍCH LISTŮ + HRA (PAVOUK) MÁ INDIVIDUÁLNÍ ZPĚTNOU VAZBU A ŘEŠENÍ

 

HRA (do dvojice, k opakování druhů číslovek) - pro přehlednost / názornost mohou žáci využít figurku, hru lze modifikovat (např. žáci se pohybují po herním poli dle pokynů učitele a pak si ověří, zda končili ve správném bodě

Herní plocha + instrukce

Kartičky k oboustrannému tisku

 

SADA 10 TESTŮ (vždy dva na jedné A4)

Testy 1 - 10 bez řešení

Testy 1 - 10 s řešením

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Tento materiál má výukový charakter a je určen ke vzdělávání na ZŠ.
V souladu s RVP rozvíjí u žáků tyto klíčové kompetence:

1. KOMPETENCE K UČENÍ:
- žák pracuje samostatně, ve dvojici či skupině (dle charakteru činnosti)
- rozvržení činnosti v čase
- konstruktivní pojetí (nejprve opakování starší látky + na ni navazuje novější učivo)
- práce s chybou

2. KOMPETENCE SOCIÁLNÍ A PERSONÁLNÍ + KOMUNIKATIVNÍ
- žáci, kteří mají svou práci hotovou, mohou pomáhat svým spolužákům
   (ostatní žáci tak slyší i jiný způsob vysvětlení látky než pouze učitelovu formulaci a poučky)
- žák si řekne o pomoc/žák nabídne pomoc (bez ohledu na jejich osobní vztah – žáci v roli „pomocníků“ pomáhají bez rozdílu všem spolužákům, kteří potřebují pomoci)

3. KOMPETENCE K ŘEŠENÍ PROBLÉMŮ + PRACOVNÍ KOMPETENCE
- závěrečné opakování mohou žáci řídit sami
- práce s přehledem (užití k řešení cvičení)
- pracovní listy obsahují řešení: žáci si mohou řídit činnost sami vč. následné kontroly

Další produkty od autora Mgr. Monika Chmelařová

609739
Český jazyk
7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Zásoba 32 mini testů ke komplexnímu procvičení přídavných jmen + kopie s vyplněným ŘEŠENÍM Určeno pro 7. - 9. ročník
48.00 Kč
701912
Český jazyk
6., 7., 8., 9., ZŠ – 2. STUPEŇ
Didaktické hry
Zopakujte s žáky SLOVNÍ DRUHY formou hry s halloweenskými motivy. Obsahuje 39 otázek, výběr ze 4 odpovědí, barevnou
25.00 Kč
36926
Český jazyk
6., 7., 8., 9., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Pracovní listy a testy k nácviku interpunkce ve větě jednoduché: 1. Oslovení (skloňování - 5. pád, postup při oslovování
30.00 Kč
187935
Český jazyk
4., 5., 6., 7., 8., 9., ZŠ – 1. STUPEŇ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Omalovánky
Proč o Halloweenu zapalujeme svítilny v podobě dýně? A kde se vzala ta úplně první "svítilna"? Příběh o tom, jak vznikl
42.00 Kč
ČÍSLOVKY V KOSTCE (vše s ŘEŠENÍM) ČÍSLOVKY V KOSTCE (vše s ŘEŠENÍM)
- Celkem 40 stran k výuce i opakování okruhu ČÍSLOVKY (druhy, správný zápis). ​​​ - VŠE V NÁHLEDOVÝCH OBRÁZCÍCH   PRACOVNÍ LISTY: Úvod - teorie číslovek Číslovky v ustálených slovních spojeních Číslovky určité a neurčité Číslovky základní, řadové, druhové a násobné Složené tvary číslovek  Zápis s číslicí (20 cm / 20cm) Skloňování oba, dva / obě, dvě Skloňování číslovky tři, čtyři Opakovací minitesty (2 ks) Zápis řadových číslovek Číslovky druhové (sémantické odlišení od souborových) Opakování číslovek (křížovka)   PŘEHLED ČÍSLOVEK - barevný, oboustranný (pomůcka pro žáky s SPU)   ŘEŠENÍ PRACOVNÍCH LISTŮ + HRA (PAVOUK) MÁ INDIVIDUÁLNÍ ZPĚTNOU VAZBU A ŘEŠENÍ   HRA (do dvojice, k opakování druhů číslovek) - pro přehlednost / názornost mohou žáci využít figurku, hru lze modifikovat (např. žáci se pohybují po herním poli dle pokynů učitele a pak si ověří, zda končili ve správném bodě Herní plocha + instrukce Kartičky k oboustrannému tisku   SADA 10 TESTŮ (vždy dva na jedné A4) Testy 1 - 10 bez řešení Testy 1 - 10 s řešením- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Tento materiál má výukový charakter a je určen ke vzdělávání na ZŠ. V souladu s RVP rozvíjí u žáků tyto klíčové kompetence: 1. KOMPETENCE K UČENÍ: - žák pracuje samostatně, ve dvojici či skupině (dle charakteru činnosti) - rozvržení činnosti v čase - konstruktivní pojetí (nejprve opakování starší látky + na ni navazuje novější učivo) - práce s chybou2. KOMPETENCE SOCIÁLNÍ A PERSONÁLNÍ + KOMUNIKATIVNÍ - žáci, kteří mají svou práci hotovou, mohou pomáhat svým spolužákům    (ostatní žáci tak slyší i jiný způsob vysvětlení látky než pouze učitelovu formulaci a poučky) - žák si řekne o pomoc/žák nabídne pomoc (bez ohledu na jejich osobní vztah – žáci v roli „pomocníků“ pomáhají bez rozdílu všem spolužákům, kteří potřebují pomoci)3. KOMPETENCE K ŘEŠENÍ PROBLÉMŮ + PRACOVNÍ KOMPETENCE - závěrečné opakování mohou žáci řídit sami - práce s přehledem (užití k řešení cvičení) - pracovní listy obsahují řešení: žáci si mohou řídit činnost sami vč. následné kontroly
UUCZ-301095
Český jazyk>Český jazyk - gramatika>Pracovní listy>Přípravy hodiny/lekce>Testy a písemky>6.>7.>8.>9.>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ
60.00