Fantasy, sci-fi, horor - pracovní listy

Kategorie:
Počet stran:
12
Velikost: 21.42 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Tady bydlí úča
Nahráno:
Naposledy upraveno:
18. 3. 2025
Sdílet:

Také se snažíte o to, aby byli žáci co nejvíce aktivní? Aby své získané vědomosti uplatňovali ve svůj prospěch? Aby se nad situacemi zamýšleli a snažili se srozumitelně komunikovat? Pak jsou tyto pracovní listy právě pro vás. 

Nabízím druhou sérii pracovních listů, které se zabývají třemi literárními žánry - fantasy, sci-fi a hororovou literaturou. Pracovní listy jsou navrženy tak, aby do nich žáci zapisovali poznámky před čtením, během čtení i po čtení či po prolistování knih. Kromě pracovních listů žáci využívají knihy a také doporučuji zajistit přístup k internetu. Žáci pracují s již dosaženými vědomostmi, na které staví vědomosti nové.

Soubor obsahuje:

  • podrobně rozepsaný průvodní list,
  • 3 pracovní listy v barevném i černobílém provedení
  • řešení pracovních listů (vzhledem k individuálním možnostem a práci s knihami se mohou jednotlivé odpovědi lišit)
  • řešení nabízí také tipy na četbu

Hodina se nese celkově v pozitivním duchu s volným pohybem po třídě/v knihovně a také komunikací mezi spolužáky, u které je však obzvláště potřeba důslednost ztlumené hlasitosti projevu a respektování ostatních. Otázky nevybízí pouze k psaným odpovědím, ale také k ústnímu sdílení. Hlavními aktéry jsou žáci, učitel je jakýmsi koordinátorem či pomocníkem. Rozhodně není cílem žákům diktovat nějaké odpovědi, ba naopak. Otázky jsou formulovány a stavěny tak, aby byli žáci schopni pracovat samostatně, popř. své odpovědi konzultovat se spolužáky.

Věřím, že jejich grafická vizualizace žáky zaujme stejně jako ty moje a budou je vyplňovat s radostí.

Další produkty od autora Tady bydlí úča

333847
Etická výchova
ZŠ – 2. STUPEŇ
Celoroční tematická hra
Balón štěstí s výhodami Jedná se o (cca 10minutové) úkoly na kulatých kartičkách, které svým obsahem spadají pod výchovu
35.00 Kč
801208
Český jazyk - čtení
1., 2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Skládačky
Více o materiálu Nebaví žáky číst? Stále se vrtí v lavicích a nemůžou se soustředit? Zvedněte je ze židlí a zkuste
46.00 Kč
333479
Hudební výchova
ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Napsal Dvořák operu Armidu nebo Armádu? Je cyklus Čtvero ročních dob napsaný pro klavír nebo housle? Pojďme společně
80.00 Kč
620115
Český jazyk
ZŠ – 2. STUPEŇ
Ostatní
Dlouho jsem přemýšlela a zkoušela různé varianty formativního hodnocení, které by vedly k lepší úrovni psaní textů po
35.00 Kč
Fantasy, sci-fi, horor - pracovní listy Fantasy, sci-fi, horor - pracovní listy
Také se snažíte o to, aby byli žáci co nejvíce aktivní? Aby své získané vědomosti uplatňovali ve svůj prospěch? Aby se nad situacemi zamýšleli a snažili se srozumitelně komunikovat? Pak jsou tyto pracovní listy právě pro vás. Nabízím druhou sérii pracovních listů, které se zabývají třemi literárními žánry - fantasy, sci-fi a hororovou literaturou. Pracovní listy jsou navrženy tak, aby do nich žáci zapisovali poznámky před čtením, během čtení i po čtení či po prolistování knih. Kromě pracovních listů žáci využívají knihy a také doporučuji zajistit přístup k internetu. Žáci pracují s již dosaženými vědomostmi, na které staví vědomosti nové.Soubor obsahuje:podrobně rozepsaný průvodní list,3 pracovní listy v barevném i černobílém provedenířešení pracovních listů (vzhledem k individuálním možnostem a práci s knihami se mohou jednotlivé odpovědi lišit)řešení nabízí také tipy na četbuHodina se nese celkově v pozitivním duchu s volným pohybem po třídě/v knihovně a také komunikací mezi spolužáky, u které je však obzvláště potřeba důslednost ztlumené hlasitosti projevu a respektování ostatních. Otázky nevybízí pouze k psaným odpovědím, ale také k ústnímu sdílení. Hlavními aktéry jsou žáci, učitel je jakýmsi koordinátorem či pomocníkem. Rozhodně není cílem žákům diktovat nějaké odpovědi, ba naopak. Otázky jsou formulovány a stavěny tak, aby byli žáci schopni pracovat samostatně, popř. své odpovědi konzultovat se spolužáky.Věřím, že jejich grafická vizualizace žáky zaujme stejně jako ty moje a budou je vyplňovat s radostí.
UUCZ-332734
Český jazyk>Český jazyk - literatura>Pracovní listy>7.>8.>ZŠ – 2. STUPEŇ
42.00