Zábavné procházky - hledačky nejen na ŠVP

Ročník:
Počet stran:
21
Velikost: 7.13 MB
Typ souboru: pdf
Nahráno:
Naposledy upraveno:
25. 4. 2025
Sdílet:

 

Hledačky a procházková BINGA budou parádním zpestřením každé procházky s dětmi do parku, města, po vesnici, na škole v přírodě nebo do ZOO. Děti nejen hledají, ale i pojmenovávají. Rozvíjí tak zároveň postřeh a slovní zásobu. A bude zábava!

Obsahem je:

  • 6 tématických listů A4 na hledačky při procházkách
  • ukázka možného řešení pro všechny procházky
  • 1 list s univerzální hledačkou
  • procházkové BINGO (na všechny typy procházek dle témat níže - 5 listů s obrázky + vyplňovací arch)

 

Témata:

  • 2x příroda/les
  • park
  • vesnice
  • město
  • ZOO



Práce s materiálem:

  • hledačky využijete při procházkách, kdy děti hledají dané věci z pracovního listu. Když na nějakou narazí, zaškrtnou ji a na řádek pod obrázek ji také pojmenují. Obrázky se tak stávají variabilnějšími a děti si zároveň rozvíjí slovní zásobu, postřeh, mají zážitek z objevu, ale můžete dbát i na pravopis, podle věku dětí.
  • doporučuji listy dětem umístit na klipové desky či jinou pevnou podložku.
  • univerzální list “NAJDI NĚCO CO:” využijete v jakémkoliv prostředí, ale ideální bude v přírodě.

 

  • PROCHÁZKOVÉ BINGO - přípravu doporučuji již před procházkou, vytiskněte dětem list s obrázky podle místa, kam půjdete. Obrázky si nejprve společně pojmenujte a děti pak popřemýšlí, kterých 16 z 24 si vystříhnou a nalepí do políček v listu BINGO. Řekněte dětem, kam konkrétně na procházku půjdete a oni pak musí přemýšlet, co všechno v daném místě mohou potkat, na co tam s největší pravděpodobností narazí. Mezi obrázky jsou občas i nějaké chytáky k zamyšlení. 🙂
  • Na řádky mohou rovnou napsat názvy věcí, které budou hledat (můžete využít v ČJ). Ale mohou věci pojmenovávat a psát až při procházce a nebo nemusíte řádky využít vůbec. Když něco z věcí, které si vybrali a nalepili najdou, přeškrtnou si to a pokračují. Až najdou 4 obrázky v řadě nebo diagonále, zavolají “BINGO” a mohou dostat odměnu. Systém vyhodnocování nechám už na vás.

 

Další produkty od autora Kateřina Ivaškovičová

865327
Matematika
2., 3., ZŠ – 1. STUPEŇ
Domino
S pomocí DOMINA a hry JÁ MÁ, KDO MÁ? procvičíte ve 2. ročníku násobilku 3 a 4 zábavnou formou. Celkem 4 hry (2x domino a
30.00 Kč
874385
Matematika - geometrie
2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Testy a písemky
Závěrečnou písemnou práci pro 2. ročník jsem sestavovala pro asistenční třídu. Tisk: oboustranný, lze i černobíle. Obsah
30.00 Kč
820660
Matematika
2., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Další aktivita pro práci se stovkovou tabulkou. Poslouží k upevnění orientace v číselné řadě do 100, rozvíjí
40.00 Kč
865324
Český jazyk
2., 3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Demonstrační obrázky - kartičky
Někdy je těžké určit, zda se jedná o sloveso či podstatné jméno. Tyto kartičky s dvojicemi sloves a podstatných jmen
60.00 Kč
Zábavné procházky - hledačky nejen na ŠVP Zábavné procházky - hledačky nejen na ŠVP
 Hledačky a procházková BINGA budou parádním zpestřením každé procházky s dětmi do parku, města, po vesnici, na škole v přírodě nebo do ZOO. Děti nejen hledají, ale i pojmenovávají. Rozvíjí tak zároveň postřeh a slovní zásobu. A bude zábava!Obsahem je:6 tématických listů A4 na hledačky při procházkáchukázka možného řešení pro všechny procházky1 list s univerzální hledačkouprocházkové BINGO (na všechny typy procházek dle témat níže - 5 listů s obrázky + vyplňovací arch) Témata:2x příroda/lesparkvesniceměstoZOOPráce s materiálem:hledačky využijete při procházkách, kdy děti hledají dané věci z pracovního listu. Když na nějakou narazí, zaškrtnou ji a na řádek pod obrázek ji také pojmenují. Obrázky se tak stávají variabilnějšími a děti si zároveň rozvíjí slovní zásobu, postřeh, mají zážitek z objevu, ale můžete dbát i na pravopis, podle věku dětí.doporučuji listy dětem umístit na klipové desky či jinou pevnou podložku.univerzální list “NAJDI NĚCO CO:” využijete v jakémkoliv prostředí, ale ideální bude v přírodě. PROCHÁZKOVÉ BINGO - přípravu doporučuji již před procházkou, vytiskněte dětem list s obrázky podle místa, kam půjdete. Obrázky si nejprve společně pojmenujte a děti pak popřemýšlí, kterých 16 z 24 si vystříhnou a nalepí do políček v listu BINGO. Řekněte dětem, kam konkrétně na procházku půjdete a oni pak musí přemýšlet, co všechno v daném místě mohou potkat, na co tam s největší pravděpodobností narazí. Mezi obrázky jsou občas i nějaké chytáky k zamyšlení. 🙂Na řádky mohou rovnou napsat názvy věcí, které budou hledat (můžete využít v ČJ). Ale mohou věci pojmenovávat a psát až při procházce a nebo nemusíte řádky využít vůbec. Když něco z věcí, které si vybrali a nalepili najdou, přeškrtnou si to a pokračují. Až najdou 4 obrázky v řadě nebo diagonále, zavolají “BINGO” a mohou dostat odměnu. Systém vyhodnocování nechám už na vás. 
UUCZ-862937
Přírodověda>Prvouka>Nezařazené k předmětu>Bingo>Venkovní učení - stezky, badatelská výuka, terénní výuka>1.>2.>3.>4.>5.>ZŠ – 1. STUPEŇ
60.00