Karty s obsahově gradovanými úkoly opírající se o Bloomovu taxonomii cílů lze použít v hodinách českého jazyka (7
Materiály od uživatele Tereza Vicianová
Jsem učitelka českého jazyka, dějepisu, informatiky a anglického jazyka na základní škole.
689456
Český jazyk - gramatika
7.
Třísložkové karty
95.00 Kč
655283
Český jazyk - gramatika
7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Přípravy hodiny/lekce
Karty s obsahově gradovanými úkoly opírající se o Bloomovu taxonomii cílů lze použít v hodinách českého jazyka (7
95.00 Kč
648453
Dějepis
7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Lapbook
Kniha složená z mnoha interaktivních prvků, kterou žáci pomocí tohoto materiálu vytvoří, se dá využít v hodinách
55.00 Kč
646763
Český jazyk - gramatika
7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Přípravy hodiny/lekce
Karty s obsahově gradovanými úkoly opírající se o Bloomovu taxonomii cílů lze použít v hodinách českého jazyka (7
95.00 Kč
646756
Český jazyk
7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Přípravy hodiny/lekce
Karty s obsahově gradovanými úkoly opírající se o Bloomovu taxonomii cílů lze použít v hodinách českého jazyka (7
95.00 Kč
646751
Český jazyk - gramatika
7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Přípravy hodiny/lekce
Karty s obsahově gradovanými úkoly opírající se o Bloomovu taxonomii cílů lze použít v hodinách českého jazyka (7
95.00 Kč
644537
Dějepis
7., ZŠ – 2. STUPEŇ
Lapbook
Kniha složená z mnoha interaktivních prvků, kterou žáci pomocí tohoto materiálu vytvoří, se dá využít v hodinách
55.00 Kč