Materiály od uživatele Ing. Pavlína Krumpolcová

Vystudovala jsem Mendelovu univerzitu v Brně, obor lesnictví. Při mé práci v lese chystávám programy pro školy, školky i širokou veřejnost. Příprava těchto materiálu mě baví a proto bych se s Vámi o některé ráda podělila. Pracovní listy jsou zaměřeny především na stromy, byliny, ale i na třídění odpadu. Lze je tedy využít především v prvouce, přírodovědě, přírodopisu či biologii. Všechny aktivity jsou vyzkoušené a vždy zaujali nejen žáky, ale i paní učitelky. Věřím, že Vás zaujmou také a nejen žáci, ale i vy samotní se dozvíte spoustu nových informací. Každé pozitivní hodnocení mě potěší, ale kritické posune v přípravě materiálu dál. Proto nešetřete objektivní kritikou. Budu ráda za každou zpětnou vazbu. Dotazník spokojenosti můžete vyplnit na https://www.survio.com/survey/d/A0A1C4N7G7F0A8C0K

Seřadit podle
Pořadí
726864
Biologie
7., 8., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák charakterizuje biotop mokřadních ptáků a vysvětlí jejich přizpůsobení danému prostředí. Žák popíše specifické
25.00 Kč
726611
Biologie
7., 8., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák doplní taxonomický systém plazů. Žák popíše základní charakteristiky krokodýlů. Žák uvede konkrétní zástupce
40.00 Kč
723963
Biologie
7., 8., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák popíše základní vnější a vnitřní stavbu těla plazů. Žák vysvětlí přizpůsobení plazů životu na souši. Žák
40.00 Kč
698401
Biologie
7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák porovná základní vnější a vnitřní stavbu vybraných živočichů. Žák zhodnotí význam živočichů v přírodě. Žák
30.00 Kč
697828
Biologie
7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák popíše základní vnější stavbu těla plameňáků. Žák vysvětlí způsob získávání potravy u plameňáků. Žák
25.00 Kč
691814
Biologie
7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
C íle: Žák zařadí běžce do taxonomického systému. Žák popíše hlavní anatomické znaky běžců a vysvětlí jejich
25.00 Kč
690316
Biologie
7., 8., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák popíše základní anatomické a fyziologické znaky ptáků. Žák vysvětlí postavení ptáků v evoluci obratlovců. Žák
50.00 Kč
673477
Biologie
8., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák popíše základní anatomické a fyziologické adaptace kytovců na vodní prostředí. Žák vysvětlí důvody absence
25.00 Kč
671063
Biologie
8., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák popíše základní charakteristiky chobotnatců jako skupiny savců. Žák vysvětlí anatomické zvláštnosti
25.00 Kč
668805
Biologie
8., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák popíše základní anatomické znaky sudokopytníků. Žák rozliší a charakterizuje tři podřády sudokopytníků
28.00 Kč
667399
Biologie
8., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák popíše základní charakteristiky řádu lichokopytníků a jejich zástupců. Žák vysvětlí evoluční změny v anatomii
25.00 Kč
665817
Biologie
8., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák popíše a rozliší jednotlivé typy zubů zajíce a jejich funkce. Žák vysvětlí pojem cekotrofie a její význam pro
25.00 Kč