Ochrana lesa

Kategorie:
Počet stran:
24
Velikost: 18.43 MB
Typ souboru: pdf
Prodávající Holky z lesa
Nahráno:
Naposledy upraveno:
26. 12. 2023
Sdílet:

Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ.

Cíle: Žák zná pojem biotické, abiotické a antropogenní vliv.

Žák zná pojem Beaufortova stupnice a následky větru.

Žák ví jakým způsobem jsou chráněny lesní kultury proti zvěři, umí vysvětlit pojem okus, ohryz, vytloukání a loupání a rozdíly mezi nimi.

Žák umí vypočítat cenu oplocenky, popsat její výrobu.

Žák zná pojem sucho a dokáže jej rozlišit od vedra.

Žák ví jak daleko od hranice lesa si může udělat táborák, jak se chovat při lesním požáru. Dokáží vyhledat informace o požáru v roce 2022.

Žák umí vysvětlit pojmy sníh, mráz, námraza a ledovka a rozdíly mezi nimi.

Žák zná pojem imise a emise, umí o nich říct pár vět a zná rozdíly.

Žák ví, že byla v ČR imisní kalamita v Krušných a Jizerských horách.

Žák umí popsat tělo lýkožrouta smrkového, jeho potravu, poškození, vývoj a monitoring.

 

Pracovní listy obsahují témata vítr, zvěř, sucho. oheň, sníh, námraza, mráz, ledovka, škodlivé látky v ovzduší, dvoustránka o lýkožroutu smrkovém, 1 badatelská stránka, průvodní listy a správné řešení.

Další produkty od autora Holky z lesa

439818
Biologie
6., 7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Cíle: Žák dokáže popsat stavbu těla. Žák umí třídu taxonomicky rozdělit. Žák zná
30.00 Kč
333852
Přírodověda
3., 4., 5., ZŠ – 1. STUPEŇ
Pracovní listy
Pracovní list plody lesa je zaměřen především pro žáky prvního stupně ZŠ. Poznáte rozdíl mezi česnekem medvědím a
0.00 Kč
490474
Biologie
6., 7., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák vysvětlí rozdíl mezi strunou hřbetní a páteří. Žák porovná základní vnější a vnitřní stavbu vybraných
25.00 Kč
665817
Biologie
8., SŠ, ZŠ – 2. STUPEŇ
Pracovní listy
Cíle: Žák popíše a rozliší jednotlivé typy zubů zajíce a jejich funkce. Žák vysvětlí pojem cekotrofie a její význam pro
25.00 Kč
Ochrana lesa Ochrana lesa
Jedná se o vzdělávací materiál pro ZŠ. Cíle: Žák zná pojem biotické, abiotické a antropogenní vliv. Žák zná pojem Beaufortova stupnice a následky větru. Žák ví jakým způsobem jsou chráněny lesní kultury proti zvěři, umí vysvětlit pojem okus, ohryz, vytloukání a loupání a rozdíly mezi nimi. Žák umí vypočítat cenu oplocenky, popsat její výrobu. Žák zná pojem sucho a dokáže jej rozlišit od vedra. Žák ví jak daleko od hranice lesa si může udělat táborák, jak se chovat při lesním požáru. Dokáží vyhledat informace o požáru v roce 2022. Žák umí vysvětlit pojmy sníh, mráz, námraza a ledovka a rozdíly mezi nimi. Žák zná pojem imise a emise, umí o nich říct pár vět a zná rozdíly. Žák ví, že byla v ČR imisní kalamita v Krušných a Jizerských horách. Žák umí popsat tělo lýkožrouta smrkového, jeho potravu, poškození, vývoj a monitoring.   Pracovní listy obsahují témata vítr, zvěř, sucho. oheň, sníh, námraza, mráz, ledovka, škodlivé látky v ovzduší, dvoustránka o lýkožroutu smrkovém, 1 badatelská stránka, průvodní listy a správné řešení.
UUCZ-423392
Biologie>Přírodověda>Pracovní listy>SŠ>ZŠ – 2. STUPEŇ
33.00